Strona 1 z 1
[ BMK 3.0 224 KM] Opóźnienie w reakcji
: 23 lut 2014, 10:07
autor: Audi A7 Klub
Witajcie, mam takie pytanie
Mam wrażenie, że moje auto troszkę spóźnia się z reakcją na dodawanie gazu... Na przykład stojąc na światłach i dodając lekko gaz autko dopiero chwilę później zaczyna jechać i jest tak jakby takie uczucie "popchnięcia" auta przez kogoś z tyłu by zaczął jechać. Nie potrafię tego lepiej opisać. Dodam, że obroty nie idą w górę czy coś z tip. Czy jest to możliwe, że przepustnica jest strasznie zasyfiona i nadaje się do czyszczenie?
Może napiszę w ten sposób : Auto zachowuje się jak w starszych autach gdzie gaz jest na lince i ona jest lekko luźna i zanim się napręży to auto nie jedzie

: 23 lut 2014, 10:30
autor: marach8
ja mam nowa przepustnice i czasem mam takie samo wrazenie wiec raczej to nie wina przepustnicy
ja myslalem ze to tip...
u mnie dodatkowo jak jest zimny i za dlugo go nie rozgrzeje bo nie mam czasu i podczas wrzucania na d odrazu rwie lekko do przodu takie delikatne szarpniecie
po mojemu mamy kawal auta w dieaslu z przebiegiem kolo 300t nie zerwie sie ono jak np a4 lub bmw 3 nie wglebiam sie w to
dla mnie liczy sie komfort i niezawodnosc
jak chcem poswirowac biore motor

: 23 lut 2014, 11:20
autor: Deniro
VCDS pokazuje usterke BANK1 albo BANK 2?
: 23 lut 2014, 11:52
autor: marach8
Deniro pisze:VCDS pokazuje usterke BANK1 albo BANK 2?
Kolego ja nie mam kabelka wiec Nie Wiem Jak podepne to coś napisze
A jeśli co to może oznaczać?
: 23 lut 2014, 13:02
autor: arczi0044
Na moje oko tzw. przepustnica a raczej klapa gasząca nie ma nic do rzeczy, jej funkcja to zamknięcie dolotu przy gaszeniu silnika i otwarcie kiedy odpalamy. W silniku benzynowym przepustnicą reguluje się dopływ ilości powietrza, w dieslu jest albo otwarta albo zamknięta. Niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
: 23 lut 2014, 15:21
autor: Audi A7 Klub
Deniro, U mnie co jakiś czas jest błąd bank2
: 28 lut 2014, 19:41
autor: Deniro
KL4K50N pisze:Deniro, U mnie co jakiś czas jest błąd bank2
zrob porzadek z klapkami raz na zawsze one moga byc powodem takich zachowan
: 28 lut 2014, 23:41
autor: mbectb
Ja obstawiam tipa

silnik sie kreci a auto nie jedzie chyba jasne

: 01 mar 2014, 09:54
autor: Audi A7 Klub
mbectb, Doczytaj ze zrozumieniem a potem dodawaj sobie posty...
Napisałem wyraźnie, że obroty stoją w miejscu, nie słychać wycia silnika - jest tylko "nic" a potem jedzie...
: 01 mar 2014, 22:51
autor: mbectb
Ok sorry zagapillem sie

A po scanie VCDS'em jakies bledy

? Przepustnica w 3.0 takiego efektu nie daje. Kolektory tez. Szukalbym cos w kierunku cienienia paliwa. Sprawdzales cienienie w ukladzie common rail

? Moze pasek sie konczy od pompy albo sama pompa.
: 03 mar 2014, 14:01
autor: busters
Mi sie wydaje, ze tak po prostu jest. Moze to po czesci przez asr ktory nie pozwala na gwaltowne ruszenie.
Sprobuj ruszyc z wylaczonym asr potem esp i zobacz czy jest roznica
albo wcisnij hamulec+gaz pusc hamulec i wystrzelisz od razu

: 03 mar 2014, 18:55
autor: Audi A7 Klub
mbectb pisze:A po scanie VCDS'em jakies bledy
Czasami błąd bank 2, ale to chodzi o te klapy kolektorów. No nie wiem już sam czy tylko jestem przewrażliwiony
Co do ciśnienia paliwa to nie wiem nawet jak to zrobić...
PS: to jest taka jakby turbo dziura, z tym, że od razu na starcie

: 03 mar 2014, 20:10
autor: Robert74
sprawdź układ podciśnienia ...czy jakiś wężyk Ci nie spadł...przy jakich obrotach czujesz moc?2000 obrotów?
: 04 mar 2014, 18:41
autor: Audi A7 Klub
Robert74, No nawet lekko powyżej 2000obr
: 07 mar 2014, 09:31
autor: Robert74
KL4K50N pisze:Robert74, No nawet lekko powyżej 2000obr
Typowa przypadłość przy braku sterowania geometrią turbiny...czyli gaz do 2500 obrotów dupa a potem ogień...musisz przyjże
Kod: Zaznacz cały
się wartościom doładowania...może być problem ze sterowaniem geometrią turbiny..tutaj bym szukał koleżko..