Strona 1 z 1

[ BMK 3.0 224 KM] Moje BMK Kopci na Niebiesko !

: 11 lut 2014, 23:13
autor: Deniro
Witam krótko i na temat . Z rana po odpaleniu z rur wydobywa sie niebieski smierdzacy dym ale najdziwniejsze jest to ze tylko przez 2 sec , pozniej juz jest wszystko ok , wrazenie takie jakby cos bylo zapchane i po odpaleniu wyrzuca resztki dymu rurami , wtryski sprawdzilem wszystkie korekcje dodatnie wiec raczej nie leja - moga byc zapieczone ale czy zapieczone wtryski moga dawac takie objawy? przypominam ze autko nie kopci intensywnie na niebiesko tylko po odpaleniu puszcza chmurke niebieskiego dymu...i koniec.

: 12 lut 2014, 11:08
autor: radzik81
Kolego spruboj dodac do baku srodku czyszczacego np STP liquy molly i potem zobaczysz czy jest roznica.Kolega ma pasata dokladnie ten sam objaw.

: 12 lut 2014, 18:25
autor: dracus666
Nie dolewaj żadnych specyfików, to najgorsze co możesz zrobić. Takie rzeczy to można robić w starych złomach a nie w takim aucie.
Sprawdź poziom oleju. Obserwuj czy nie ubywa.
Najprawdopodobniej może pierścienie Ci puszczają... albo uszczelniacze zaworowe. Póki jednak olej jest na poziomie nie martwiłbym się.
Przyjrzyj się też turbinie, czy nie świszczy, czy auto nie ma spadku mocy.. Ona też może być przyczyną.
Co do wtrysków to chyba na minusie nie leją... bo wtedy wtrysk daje mniejszą dawkę ropy ale to nie jestem pewien - dowiedz się.

: 12 lut 2014, 22:07
autor: Deniro
Ujemne korekty to lejace wtryski , wtrysk za duzo rozlewa paliwa i komputer zmniejsza dawke. znajomy mechanik mowi ze niebieski dym to nie spalone paliwo czyli cos z wtryskami jutro bedziemy przeprowadzac procedure czyszczenia nie wlewaniem do baku tylko bezposrednim odpaleniem auta na specyfiku liqu moly

: 13 lut 2014, 14:52
autor: radzik81
Juz bez przesady kolego ze plyn do czyszczenia wtryskow to tylko do starych gratow mozna lac.Ja leje co pare miesiecy Millers injector cleaner i nic sie nie dzieje.

: 15 lut 2014, 09:54
autor: Deniro
Ma ktos jeszcze jakis pomysl skad ten niebieski dym z rana przez kilka sekund?

: 15 lut 2014, 17:52
autor: dracus666
wpisz sobie w google:
Diagnozowanie pompowtryskiwaczy przy pomocy VAG/VCDS

i tam na 1 stronce poczytaj sobie odnośnie korekcji dodatnich i ujemnych.