Strona 1 z 3

[C6 2.5]Brak mocy w audi A6 2.5TDI

: 28 mar 2008, 16:29
autor: piotr s
Potrzebuje pomocy samochód stoi już u elektryka 2 dzień i nie wiedzą; o co chodzi najpierw wywalało bezpieczniki ale znaleźli przyczynę a teraz kręci do 2500 obrotów i traci moc a potem moc raz jest raz jej nie ma i jedzie się jak maluchem.pomocy co to może być czy to możliwe żeby turbina padła mówią; że brak ciśnienia powietrza w rurze ssą;ce ale od czego i czym to spowodowane to nie wiadomo

: 28 mar 2008, 19:13
autor: Darek 2.5tdi
Ciekawy przypadek, a kontrolki się jakieś nie świecą;? podłą;czałeś go pod vag-a? powinien coś wykazać. Turbina?- padają;ca lubi olej wyssać.

: 28 mar 2008, 20:46
autor: kylo99
zobacz moze intercooler.
a niesłychac czasem zasysania powietrza przy dodawaniu gazu?
a moze przepływomierz? :-/

: 28 mar 2008, 23:06
autor: piotr s
dzięki chłopaki okazało się że to kabel jakiś się przepalił chłopaki zrobili kawał dobrej roboty bo już były najgorsze myśli a teraz znowu rwie asfalt dzięki

: 09 kwie 2008, 17:11
autor: columb
Witam! Mam wlasnie ten sam problem ciagnie do okolo 2500obr a pozniej juz nie bardzo.
Prosze kolego napisz coto byl za kabel
Pozdro

: 10 kwie 2008, 09:24
autor: wojtek26
Sprawdź na poczatek Lmm odepnij go i sie przejedź lub zrób logi dynamiczne to bedzie wiadomo co sie dzieje

: 11 kwie 2008, 19:33
autor: columb
Dzieki za podpowiedz ale prosilbym o jasniejsze wytlumaczenie bo jestem zielony w audi. Co oznacza Lmm i na czym polegaja te logi dynamiczne.
Pozdrawiam

: 12 kwie 2008, 09:14
autor: wojtek26
Lmm to przepływomierz najczęsciej objawia sie jego usterka tak że auto jeździ w miare normalnie do 100-120 a potem koniec lub wogóle nie chce jechac. Logi dynamiczne to sprawdzenie poszczególnych elementów ( cisnienia doładowania, czy sprawny jest N-75 i czy nie zapiekaja sie kierownice w turbinie, jak pokazuje przepływomierz i dawek wtrysku) podczas jazdy, sa równiez logi statyczne gdzie sprawdza sie dawke na wolnych obrotach,kont wtrysku, korekcje na poszczególnych cylindrach. Takie logi mozna zrobic przy uzyciu Vag-a

: 14 kwie 2008, 19:02
autor: columb
No odpialem przeplywomierz ( zapalila sie kontrolka ASR) i przejechalem sie. Odczulem poprawe mocy bez przeplywomierza ciagnie rowno i mocniej. Po ponownym podlaczeniu przeplywomierza kontrolka zgasla i auto jedzie jak jechalo przed wypieciem.
Czy to pewne ze to przeplywka??
Mam jeszcze jeden problem otoz leci olej gdzies z przodu(chyba) silnika tak ze cala miska jest zalana olejem, polowa alternatora tez. Logicznie olej obryzguje tyl.
Mysle ze uszczelniacz od strony kola zamahcowego moge wykluczyc bo od tego przeod nie bylby mokry.
mozecie podsunac jakas mysl skad najczesciej leci w tych silnikach??
Dodam ze z pokryw gornych nie leci i z filtra tez nie.

: 14 kwie 2008, 22:42
autor: gifter
od wałków moze idzie

: 15 kwie 2008, 01:48
autor: DonVip
ja tez mam cos podobnego caly dol zalany troche alternatora i kaluza przy rozwidleniu na silniku ale oleju nie bierze i sa lekko spocone pokrywy zaworow :?: :?:

: 15 kwie 2008, 09:36
autor: wojtek26
Wyglada na uszkodzenie przepływki ale dla pewnosci zrób logi szczególnie grupe003,008 oraz 010 lub 011

: 15 kwie 2008, 16:02
autor: DonVip
dzieki wojte26 za poswiecony czas na GG :-D :mrgreen:

: 16 kwie 2008, 08:49
autor: wojtek26
Nie ma problemu jak cos to wal śmiało

: 17 kwie 2008, 11:44
autor: Levuss
Kolego zmień tytuł 2.5 TDi nie występował w A6 C6.