Strona 1 z 1

Spadła moc nie przyśpiesza szybko ubywa płynu POMOCY!!

: 22 gru 2013, 13:36
autor: xxxdanieloooxxx
Witam Panowie mam A6C6 2006 2.0 tdi. 200 tyś przebiegu. wczoraj wracalem z belgii do polski i przy normalnej jezdzie nagle auto sie zawiesilo i przestalo przyspieszc. Po trasie zaczelo ubywac płynu chlodniczego .. Gdy uruchamiam auto z rana auto jedzie normalnie ale gdy sie rozgrzeje to znowu jest to samo zapalila sie kontrolka pomaranczowa od silnika oraz serwis.. ktos ma pomysl co moglo sie stac dodam ze znajomy spraddzal komputerem i nie pamietam do konca ale jakiś bląd przy przepustnicy !pomocy

: 22 gru 2013, 13:44
autor: Audi A6 Warsztat
Podjedź jeszcze raz do znajomego, niech sczyta błędy i wklej je tutaj na Forum, bo bez tego będzie wróżenie z fusów.

Co do płynu, nigdzie nie widzisz wycieków? Dużo go ubywa? Auto zaczęło kopcić czy nie, jeśli tak to jaki kolor dymu?

: 22 gru 2013, 14:02
autor: xxxdanieloooxxx
bląd klapy kolektora dolowowego i spaliny koilego są biale +ubytek plynu chlodniczego to chyba bez zdjecia glowicy sie nie da

: 22 gru 2013, 20:15
autor: saintdf
Biały dym wskazuje na ewidentne dostawanie się płynu chłodniczego do komory silnika.Stawiałbym jednak ,że to uszczelka skoro na zimnym silniku nic się nie dzieję.

: 22 gru 2013, 20:48
autor: szczerba2
xxxdanieloooxxx pisze:bląd klapy kolektora dolowowego i spaliny koilego są biale +ubytek plynu chlodniczego to chyba bez zdjecia glowicy sie nie da
na poczatek radze ominąć obieg płynu w chłodniczce egr bo to też może być winą ubytku płynu
2- tak jak Darek pisze - uszczelka pod głowicą

: 22 gru 2013, 21:09
autor: xxxdanieloooxxx
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

tak wiec mam narazie tylko coś takiego ale jutro bede w profesionalnym warsztacie i bedzie wiadomo

: 22 gru 2013, 21:38
autor: szczerba2
ten jest najciekawszy
16618/P0234/000564 - regulacjia ciśnienia doładowania: Przekroczono limit (Overboost Stan)
Ewentualne objawy

ÂŚwiatło wskaźnika usterki (MIL)
Zbyt wysokie/niskie ciśnienie doładowania
Moc zredukowana

Możliwe przyczyny

Węże nieprawidłowo podłączony, odłączony, zablokowany lub nieszczelny
Zawór regulacji ciśnienia doładowania (N75) wadliwe
Czujnik ciśnienia doładowania (G31) wadliwe
Turbo Charger zatrzymany / uszkodzony