Strona 1 z 1

[ BLB 2.0 140 KM] Zmiana na BDK, problem z ujemnymi Bipami

: 03 gru 2013, 07:45
autor: Cin
Witam
Kupiłem a4 b7 z uwalonym silnikiem, zmieniłem na BDK z 2007r, silnik chodzi wszystko ok lecz został jeszcze jeden problem do ogarniencia. Duze ujemne bipy. Po wymianie filtra paliwa ( jeszcze oryginał z 2006 roku) zero poprawy. Czy mozna cos jeszcze sprawdzic oprócz pompy tandemowej. Oczywiscie uszczelniacze na wtryski nowe.

Przed wymiana filtra
Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Po wymianie:
Ten pierwszy z grupy 18 to przy dodwaniu gazu, tak sie ma zachowywac, ponieważ w tej chwili nie mam diesla innego do zlogowania.

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Pozdrawiam