Andreus1979Na początek pyt.:dlaczego ten temat masz w dziale C6
Andreus1979 pisze:A jak by zmienić cały silnik, ten po 2003 roku w którym wałki i pompa jest już bez wady fabrycznej?
Dla twojego
AKN-a to byłby problem, ale nie niemożliwy. Zresztą poczytaj na forum . Jest bardzo obszerny temat prowadzony przez Piotrusia w którym te i inne kwestie jasno opisuje.
ewelina22 pisze:czy myslicie ze to moze byc szczelona uszczelka pod glowica
Owszem. Ale....często wraz z dmuchającą uszczelką idzie grzanie się silnika : ubywa płynu z chłodnicy,skacze temp.do czerwonej krechy itd.
Następna rzecz to jak sama napisałaś i wskazałaś wysłużona głowica...nieszczelne zawory, wypalone itd., które z dnia na dzień dają coraz bardziej o sobie znać.
ewelina22 pisze:czy raczej trezba regenerowac cala glowice z gory dziekuje pozdrawiam
W takim przypadku i tak się nie obejdzie bez demontazu. W przypadku padniętej samej uszczelki najczęściej planuje się głowicę a jeżeli są np.: pęknięcia, układ zaworowy padnięty.... to niestety głowica podlega 100%-towej regeneracji.
Koszty...hmm, kolega ostatnio miał kolizję z tłokami,pękła dłowica. Kupił druga na szrocie, mała regeneracja..to wyszło 1200pln no i + montaż.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2010-03-22, 09:58 ]
Aaaaa...głowica głowicą , ale może być także dół do naprawy..tzn.: pierścienie, panewki.
Sprawdź czy dmucha mocno miarką od oleju, czy pali olej lub czy przybywa oleju w skrzyni korbowej.....No ale to każdy mechanik określi i prawie w takich przypadkach trwfia w sedno. :mrgreen: