Strona 1 z 2

[ BMK 3.0 224 KM] Rolka czy pasek?

: 20 paź 2013, 11:58
autor: Deniro
Witam im zimniej na dworze tym zaczyna świstać :) czy to paski czy może rolka ?

: 20 paź 2013, 14:05
autor: 0x4B25A
Deniro, moim zdaniem nie ma co się zastanawiać, tylko trzeba wymienić i pasek i rolkę... koszty nie są duże <okok> Chyba, że nie masz pewności, że to pasek/rolka, a może łożysko leżące na nim... można spróbować polać wodą i zobaczyć, czy piszczenie ucichnie... jeśli tak, to wiadomo, że pasek...

: 20 paź 2013, 14:15
autor: Deniro
Wymienie oba dla spokojnosci :) rolka 60zl , paski podobnie :)

: 20 paź 2013, 14:58
autor: 0x4B25A
Deniro pisze:Wymienie oba dla spokojnosci :) rolka 60zl , paski podobnie :)
Dokładnie <okok>

: 20 paź 2013, 20:49
autor: laser19821
zobacz jak wyglada sprawa z termostatem musisz odchylic troche przodu do wymiany rolek jest ich ok 3 jak dobrze pamiętam plus napinacz warto zwrucić uwagę na pasek i rolkę pompy common rail

: 20 paź 2013, 21:47
autor: lechu168
koszta nie sa duze ale ponad tys zl wydac tez trzeba:) jesli mowimy o robieniu calosci

: 20 paź 2013, 22:05
autor: krysti
lechu168 pisze:koszta nie sa duze ale ponad tys zl wydac tez trzeba:) jesli mowimy o robieniu calosci
700 pln : )
za napinacz paska wielorowkowego
dwie rolki
pasek wielrowkowy
pasek napędu pompy wysokiego ciśnienia
napinacz paska
Mogę wrzucić szczegółowe ceny co i za ile - części kupowałem w zeszlym tygodniu.

: 21 paź 2013, 23:33
autor: pajero195
A jak z wymianą tego wszystkiego? trzeba pół auta rozbierać?

: 21 paź 2013, 23:35
autor: 0x4B25A
pajero195 pisze:A jak z wymianą tego wszystkiego? trzeba pół auta rozbierać?
Rolkę prowadząca i pasek, wymienisz bez zdejmowania przodu...

: 22 paź 2013, 09:31
autor: Deniro
Chyba niema sensu wymieniac wszystkiego , napinacz sobie odpuszcze one zadko padaja , dlaczego go wymieniales?

: 22 paź 2013, 09:54
autor: pajero195
0x4B25A a w przypadku wymiany wszystkich elementów które wymieniał krysti?

: 22 paź 2013, 11:46
autor: 0x4B25A
pajero195, myślę tak jak Deniro. Napinacz jednak trochę kosztuje w ASO, a może nie ma kompletnie sensu jego wymiana... musi to ktoś sprawdzić. Wtedy tylko rolka i pasek - bez ściągania przodu...

Co do pozostałych elementów, różne są głosy... niektórzy próbują bez... pasek pompy CR nie jest schowany nisko:

Obrazek

: 22 paź 2013, 12:53
autor: pajero195
Panowie patrząc na rysunek który zamieścił 0x4B25A, oprócz paska którą rolkę lub rolki trzeba by było wymienić?

: 22 paź 2013, 14:08
autor: lechu168
deniro na ten napinacz z rolka zwroc szczegolna uwage bo on sie dosc mocno wyrabia i najlepeij kupic go z aso.podobnie jak napinacz paska cr troche kosztuja ale jednak warto miec spokoj.a jesli chodzi o paski to ten od cr tez sie mocniej wyrabia.pzdr

: 22 paź 2013, 16:07
autor: krysti
pajero195 pisze:Panowie patrząc na rysunek który zamieścił 0x4B25A, oprócz paska którą rolkę lub rolki trzeba by było wymienić?
Wymieniasz to:

zaznaczone to:
rolki prowadząca
rolka odwracająca
napinacz paska pompy CR
napinacz paska wielorowkowego