Strona 1 z 1
3.0 (233 bhp) Tdi 2008 i młodsze.
: 13 paź 2013, 19:20
autor: WestBam
Witam
Poszukuję opinii ludzi posiadających A6 z w silnikami 3.0 Tdi roczniki 2008 i młodsze .
Konkretnie jak ma się sprawa rozrządu do tego co było wcześniej.
Wszelkie inne informacje będą mile widziane

Re: 3.0 (233) Tdi 2008 i młodsze.
: 13 paź 2013, 19:58
autor: krysti
WestBam pisze:Witam
Poszukuję opinii ludzi posiadających A6 z w silnikami 3.0 Tdi roczniki 2008 i młodsze .
Konkretnie jak ma się sprawa rozrządu do tego co było wcześniej.
Wszelkie inne informacje będą mile widziane

3.0tdi CDYA czyli polift - wyeliminowana wady rozrządu poprzedników - rozrząd praktycznie bezobsługowy.
: 14 paź 2013, 23:04
autor: pajero195
witam,
dołączę się do tematu
kupując poliftowy 2,7/3,0 tdi powinniśmy mieć spokój z rozrządem, a co z reszta bolączek? tj. wtryski/klapki kolektorów i co tam jeszcze...
ostatni wypust przed liftem (rozniki 2007/2008) też miał problemy z rozrządem wtryskami itd?
: 15 paź 2013, 06:44
autor: 3.0 BMK 224KM
CDYA - jest pozbawiony większości wad fabrycznych.
ASB jeszcze miewa bolączki BMK
: 15 paź 2013, 13:17
autor: radzik81
Znajomy ma A6 2.7 TDI BPP kolektory juz byly wymieniane.Silnk jest dokladnie taki sam jak moj z 2007.Wydaje mi sie ze dopiro po 2009 sie porawilo
[ Dodano: 2013-10-15, 13:21 ]
radzik81 pisze:Znajomy ma A6 2.7 TDI BPP kolektory juz byly wymieniane.Silnk jest dokladnie taki sam jak moj z 2007.Wydaje mi sie ze dopiero po 2009 sie poprawilo
: 15 paź 2013, 16:45
autor: krysti
pajero195 pisze:witam,
dołączę się do tematu
kupując poliftowy 2,7/3,0 tdi powinniśmy mieć spokój z rozrządem, a co z reszta bolączek? tj. wtryski/klapki kolektorów i co tam jeszcze...
ostatni wypust przed liftem (rozniki 2007/2008) też miał problemy z rozrządem wtryskami itd?
Wtryski poprawione - jednak nie są lifetime.
Kolektory również są inne niż w poprzednikach.
Ogólnie jednostka mocno dopracowana.
: 15 paź 2013, 17:21
autor: wedka
U mojego ojca w 2.7TDI 09' wtryski po 230k poleciały, widocznie lały od dłuższego czasu i skończyło się bardzo kosztowną naprawą. Teraz przy ok. 240k kończy się kolektor, ale może wystarczy przeczyszczenie, z rozrządem natomiast problemów żadnych.
: 15 paź 2013, 21:11
autor: pajero195
Z wtryskami jasna sprawa, że nie będą wieczne... ważne, że dłuzej wytrzymają.
Na plus że odpada droga zabawa z rozrządem i kolektory są mniej awaryjne.
Oprócz tego można się jeszcze spodziewać czegoś co będzie sprawiać problemy 2,7/3,0 od 2009roku?
: 15 paź 2013, 21:27
autor: krysti
pajero195 pisze:Z wtryskami jasna sprawa, że nie będą wieczne... ważne, że dłuzej wytrzymają.
Na plus że odpada droga zabawa z rozrządem i kolektory są mniej awaryjne.
Oprócz tego można się jeszcze spodziewać czegoś co będzie sprawiać problemy 2,7/3,0 od 2009roku?
Dpf - ale to zależy ile auto ma nalatane, na jakich odcinkach bedzie uzywane.
Można się spodziewać mniejszego spalania

: 15 paź 2013, 21:36
autor: pajero195
Dpf pomijam, jak zacząłby się odzywać to usunąłbym go ale wątpię czy to będzie potrzebne.