Strona 1 z 3

2.0 TDI CR

: 09 paź 2013, 20:53
autor: WestBam
Witam
Poszukuje informacji na temat silników 2.0 TDI po 2008 czyli CR.
Przeczesałem trochę forum i właściwie wszystko co znalazłem dotyczy silniczków z przed tego okresu.
Przede mną zakup A6 C6 2.0 TDI 170 KM CR 2009-2010 i chciałbym zaciągnąć trochę informacji co do jednostek z CR.
Jak mają się wszystkie wcześniejsze problemy do tego co teraz jeździ na Cr ?

Pozdrawiam :]

: 10 paź 2013, 15:06
autor: Peter22
jest poprawiony wiec możesz spokojnie jeździć

: 10 paź 2013, 15:17
autor: szczerba2
poszukaj ssp420

: 19 paź 2013, 21:22
autor: Kurczak1985
A co to ssp420?

: 19 paź 2013, 21:28
autor: 0x4B25A
Kurczak1985 pisze:A co to ssp420?
Zeszyt serwisowy o Twoim silniku... jeśli chcesz, mogę Ci taki podrzucić... daj maila na PW <okok>

: 19 paź 2013, 21:30
autor: -=Rafal=-
Możesz jeździć to zbyt mocne stwierdzenie. Nie pada tutaj układ smarowania jak w poprzednich 2.0TDI ale, no właśnie. Jest ale. Pada tutaj jak muchy układ paliwowy, jeśli nie lejesz Vervy lub dodatków do paliwa. Lub jeśli nie wymienisz pompy na czas. Pompa paliwa się skrobie przy 140-160tyś, jeśli tego nie wychwycisz, to poleci pompa a za nią listwa i wtryski.

: 26 paź 2013, 22:58
autor: lisik
Jakie są objawy?

: 29 paź 2013, 19:40
autor: -=Rafal=-
Objawów nie ma. Pompa się skrobie skrobie skrobie, aż któregoś pięknego dnia, łup i auto nie chodzi. Ale można regularnie sprawdzać jej stan, to znaczy ilość opiłków w czujniku na pompie.

: 24 lis 2013, 11:18
autor: pinyo2
Ja mam A6-C6 2009 170 KM CAHA
przejechane 190 tys wiosną wymieniłem cały rozrząd i imbus napędu pompy.
jestem zadowolony , nic się nie dzieje, (za wyjątkiem skraplacza klimy który muszę wymienić bo od początku ucieka czynnik)
A z tą pompą to tylko ten model tak ma czy ogólnie wszystkie 2.0?

: 24 lis 2013, 20:00
autor: -=Rafal=-
A z jakiej przyczyny wymieniałeś imbus?

: 27 lis 2013, 02:05
autor: pinyo2
kupiłem z przebiegiem 179 tyś, czas najwyższy.
Przy wymianie rozrządu kazałem rozebrać pompę, wyjęliśmy imbus, obejrzeliśmy, miał luzy i wytarcia więc wymieniłem razem z jednym wałkiem wyrównoważającym po regeneracji w komplecie z imbusem.
jak znajdę więcej czasu to opiszę to w oddzielnym poście bo mam fotki, zrobione telefonem ale mam:)

: 28 sty 2014, 12:34
autor: jacob
Chyba sobie żartujesz w silnikach CR trzeba też imbus wymieniać???? Tam niema już czasem imbusa poprawionego tego 10 cm??? Tylko mi nie mów że te nowe też się wycieraja bo się załamie :| <uoee>

: 28 sty 2014, 12:51
autor: mambaw
jacob pisze:Chyba sobie żartujesz w silnikach CR trzeba też imbus wymieniać???? Tam niema już czasem imbusa poprawionego tego 10 cm??? Tylko mi nie mów że te nowe też się wycieraja bo się załamie :| <uoee>
Tak, do 09.2009 montowany był jeszcze "stary" typ napędu pompy olejowej

: 28 sty 2014, 13:50
autor: jacob
Aha czyli wszystko jasne, współczuje wszystkim posiadaczom poliftów 2.0 tai CR którzy myśleli tak jak ja :| że ze smarowanie mają już nowej generacji . Ja mam w prawdzie przedlifta i szukam pompy od poifta żeby mieć święty spokój a tu taka niespodzianka, czyli muszę szukać pompy z 2010 roku, dzięki za info, a myślałem że wszystkie polifty to auta bez wad

: 28 sty 2014, 14:01
autor: stona1
Hm... a ja mam auto z datą produkcji 22.09.2009 (poliftowe), jak sądzicie jaka tam będzie pompa i jaki trzpień?