Strona 1 z 5

[ BMK 3.0 224 KM] Słynne Klapki

: 24 sie 2013, 22:20
autor: Deniro
Co jakiś czas wyskakuje mi błąd . nie komunikuje mi na fisie w postaci zołtej lampki silnika. co z tym robic ? zosawic jak jest skoro niema zadnych objawow jedynie bledy w pamieci czy zakupic zestawy naprawcze odrazu na dwie strony?

1004120 - Intake Manifold Runner (Bank 2)
P1018 - 001 - Lower limit not reached - Intermittent

: 25 sie 2013, 14:19
autor: 3.0 BMK 224KM
Zestaw naprawczy kosztuje grosze, lepiej kupić, zrobić i mieć spokój

: 25 sie 2013, 19:51
autor: kacper84
Tak, tylko czy zestaw naprawczy wystarczy, czy lepiej regenerować kolektory ? A tak naprawdę, to czym grozi jazda z błędem kolektorów ?

: 25 sie 2013, 21:11
autor: Audi A7 Klub
kacper84, Ja miałem ten sam bank do wymiany. Pojechałem do ASO i za 17e kupiłem zestaw naprawczy. Po wymianie już jest jakieś 4 miesiące. Zero problemów oraz zero błędów. Z tego co się dowiedziałem za chwilę pewnie odezwie się bank 1 <uoee>

: 26 sie 2013, 02:41
autor: krisss
Tam wyrabiają się te cięgna ,delikatny luz i już wykrywa błąd. Ja potraktowałem to taśmą teflonową luzy zniknęły 15min roboty i już rok nic się nie dzieje <lol>

: 26 sie 2013, 09:28
autor: 3.0 BMK 224KM
KL4K50N pisze:kacper84, Ja miałem ten sam bank do wymiany. Pojechałem do ASO i za 17e kupiłem zestaw naprawczy. Po wymianie już jest jakieś 4 miesiące. Zero problemów oraz zero błędów. Z tego co się dowiedziałem za chwilę pewnie odezwie się bank 1 <uoee>
Dlatego 2 od razu lepiej zrobić i mieć spokój

: 26 sie 2013, 16:21
autor: Audi A7 Klub
nikos, Tak tylko, że z tym drugim jest większy problem bo nie ma do niego dostępu i aso będzie już sobie godzinki liczyło. Za to co mi wymieniali bank 2 co jest łatwy dostęp zapłaciłem 75e. A jak wywali mi bank 1 to już trzeba wszystko z góry silnika wyciągać

: 26 sie 2013, 18:02
autor: 3.0 BMK 224KM
Ja za 2 strony zaplacilem chyba 350zl, o ile dobrze pamietam

: 28 sie 2013, 21:50
autor: Audi A7 Klub
Dziś podłączyłem vcdsa i nie ma żadnych problemow, więc jakoś bank2 się trzyma. Luzu nie ma jak patrzyłem więc może jeszcze pojeździ <okok>

Re: [ BMK 3.0 224 KM] Słynne Klapki

: 29 sie 2013, 12:08
autor: amsnake
Deniro pisze:Co jakiś czas wyskakuje mi błąd . nie komunikuje mi na fisie w postaci zołtej lampki silnika. co z tym robic ? zosawic jak jest skoro niema zadnych objawow jedynie bledy w pamieci czy zakupic zestawy naprawcze odrazu na dwie strony?

1004120 - Intake Manifold Runner (Bank 2)
P1018 - 001 - Lower limit not reached - Intermittent

Możesz zacząć od zestawu naprawczego - na jakiś czas powinno pomóc, a koszt żaden. Ale wcześniej czy później oczekuj, ze jednak trzeba będzie zajrzeć do kolektorów. Mi zestaw pomógł na pół roku. Potem najpierw kontrolka zapalała się raz na dwa tygodnie, potem coraz częściej. Kolektory własnie się poprawiają - zobaczymy, na ile wystarczy ich regeneracja.

: 30 sie 2013, 08:59
autor: Deniro
Panowie czy ten blad bank 2 moze powodowac ze auto jest mulowate i niema takiej dynamiki mam wrazenie ze z wielkim trudem autor przyspiesza. Niema takiej lekkosci dynamiki

: 30 sie 2013, 11:23
autor: amsnake
Deniro pisze:Panowie czy ten blad bank 2 może powodować ze auto jest mułowate i niema takiej dynamiki mam wrażenie ze z wielkim trudem autor przyspiesza. Niema takiej lekkości dynamiki
Na chłopski rozum gdyby klapki były cały czas zamknięte to auto mogłoby być mułowate. Tyle, że jak sterownik łapie błąd to klapki pozostają cały czas otwarte :) Obejrzyj pod osłoną silnika, czy może Ci te cięgna nie spadły...

: 12 wrz 2013, 22:11
autor: Rangers
Panowie, a co dokładnie zawiera taki zestaw naprawczy ?

: 12 wrz 2013, 22:46
autor: mbectb
Ciegna, zawleczke oraz element plastikowy ktory przenosi naped z ciegna na mechanism klap wewnatrz kolektora.



Obrazek

: 12 wrz 2013, 22:53
autor: Rangers
mbectb Wielkie dzięki ! W takim razie chyba i ja zaszaleje. A nuż pomoże, zawsze to jeden błąd mniej <hura>