Problem z wtryskami ( drgania i żółty silniczek)
: 08 sie 2013, 23:20
Witam wszystkich.
Może ktoś miał podobny problem i udało się z nim uporać?
A sprawa polega na tym, że samochód gdy przyspiesza chodzi ok, natomiast jak jadę stałą prędkością ok 60-70km wpada w drgania - trzęsię w środku kabiną ( jeśli puszczę pedał gazu jest ok, przyspieszam ok, trzymam stałą prędkość trzęsie kabiną) Przy większych 120-140km również jest ok.
Ostatnio objawy trzęsienia się nasiliły i wyskoczył (check (chyba) - taki zółty silnik)podłączyłem pod komputer i mechanik stwierdził że coś nie tak z 4 wtryskiem. - wykasował błąd wszystko znikło i samochód chodził dobrze.( zrobił jeszcze adaptację tego wtrysku) Jeździłem ok 2 tygodni i przygoda ta sama. ( znowu przerywanie i check)
Mechanik sprawdzał każde wtryski i mówił że odczyty są w normie ( natomiast ten 4 ma najwięcej ... ( ale również w normie) - nie pamiętam o jakich granicach wspominał).
Zauważyłem taką zależność( pewnie nie mającą wpływu na powyższą sytuację) że jak włączyłem klimatyzację i ksenony to pojawiły się te błędy( zazwyczaj jeżdżę na dziennych i bez klimy - tak było przez te ostatnie 2 tygodnie)
Czy mam się szykować na wymianę wtrysku? idzie je jakoś regenerować?
Jak można to jeszcze sprawdzić?
Proszę o pomoc i pozdrawiam wszystkich.
Może ktoś miał podobny problem i udało się z nim uporać?
A sprawa polega na tym, że samochód gdy przyspiesza chodzi ok, natomiast jak jadę stałą prędkością ok 60-70km wpada w drgania - trzęsię w środku kabiną ( jeśli puszczę pedał gazu jest ok, przyspieszam ok, trzymam stałą prędkość trzęsie kabiną) Przy większych 120-140km również jest ok.
Ostatnio objawy trzęsienia się nasiliły i wyskoczył (check (chyba) - taki zółty silnik)podłączyłem pod komputer i mechanik stwierdził że coś nie tak z 4 wtryskiem. - wykasował błąd wszystko znikło i samochód chodził dobrze.( zrobił jeszcze adaptację tego wtrysku) Jeździłem ok 2 tygodni i przygoda ta sama. ( znowu przerywanie i check)
Mechanik sprawdzał każde wtryski i mówił że odczyty są w normie ( natomiast ten 4 ma najwięcej ... ( ale również w normie) - nie pamiętam o jakich granicach wspominał).
Zauważyłem taką zależność( pewnie nie mającą wpływu na powyższą sytuację) że jak włączyłem klimatyzację i ksenony to pojawiły się te błędy( zazwyczaj jeżdżę na dziennych i bez klimy - tak było przez te ostatnie 2 tygodnie)
Czy mam się szykować na wymianę wtrysku? idzie je jakoś regenerować?
Jak można to jeszcze sprawdzić?
Proszę o pomoc i pozdrawiam wszystkich.