Strona 1 z 1

[ BRE 2.0 140 KM] regeneracja turbiny

: 14 lip 2013, 13:55
autor: julio4350
Witam!
Mam w swoim aucie turbinę do wymiany i teraz pytanie do osób, które mają doświadczenie w tym temacie;
Czy kupić turbinę używaną czy lepiej oddać starą do regeneracji- jeśli tak to gdzie najlepiej to zrobić?

: 14 lip 2013, 17:50
autor: laser19821
siemka jak masz sianko to tylko nowa po regeneracji wychodzą cuda moja sugestia pozdro

: 14 lip 2013, 18:17
autor: krzycho2626
Nie regeneruj.

: 14 lip 2013, 21:54
autor: lechu168
najelpeij kupic nowa tylko skad pewnosc ze ta niby nowa nie jest regenerowana?

: 15 lip 2013, 09:52
autor: phpbb3 forum A6
lechu168 pisze:najelpeij kupic nowa tylko skad pewnosc ze ta niby nowa nie jest regenerowana?
nowa to nowa. jeśli chcesz kupić używkę to faktycznie nie wiesz w jakim jest stanie i czy nie była regenerowana, lepiej regenerować swoją.

: 16 lip 2013, 09:01
autor: Tommy24
Z tymi regeneracjami to różnie bywa.Sam nigdy nie regenerowałem ale robiło to dwóch moich kolegów w różnych firmach i obie turbiny nie były zregenerowane tak jak trzeba.Jedna nadal ciekła po regeneracji a druga zaraz sie rozpadła,a koszt jednak spory - około 800 zł.Ja bym celował w nową,ewentualnie inną po małym przebiegu.Możesz też kupić używaną u tunera bo wiem że też maja turbiny,ale tam na pewno będzie drożej niż na Alledrogo.

: 16 lip 2013, 09:11
autor: phpbb3 forum A6
jeśli regenerować to tylko w sprawdzonym warsztacie a nie byle gdzie.

: 16 lip 2013, 09:14
autor: Peter22
szukaj turbiny CAHA z kolektorem i będziesz zadowolony

: 16 lip 2013, 13:02
autor: laser19821
a gdzie najlepiej regenerują turbiny ??

: 16 lip 2013, 13:35
autor: Audi A6 Warsztat
laser19821 pisze:a gdzie najlepiej regenerują turbiny
Najlepiej to chyba gdzieś na zachodzie Europy :> Nie polecam bawić się w regenerację turbin, bo ja już kilkakrotnie to przerabiałem z marnym skutkiem, straconymi pieniędzmi, nerwami i o mały włos sprawą w sądzie. W Nissanie Patrolu napaliłem się na firmę poleconą przez kolegę z Wrocławia, wysyłka mojej, oni w zamian posyłają regenerowaną. Dwie reklamacje, koszty przesyłki, uziemione auto ponad miesiąc <zalamka> W końcu ryzyko zakupu używki z gwarancją rozruchową i śmiga do dziś. Już dwa lata prawie.
Drugi przypadek W Mercedesie Sprinterze, auto zarobkowe, 800 km na dobę na dwóch kierowców. Turbo wymontowane i wysłane do regeneracji przez ASO. Tu dopiero była jazda <wnerw> W końcu po trzech tygodniach kupiliśmy nową ori bo ognisty, siarczysty szlag nas już trafiał :[
Wtedy w ASO gość stwierdził że u nas w kraju nie ma odpowiednich urządzeń do regeneracji turbin, lepiej wysłać do wroga ;) , ale to też strata czasu i wysoki koszt. Więc jeśli nie daj Boże znów padnie mi turbo, w życiu już nikt mnie nie namówi na regenerację. Wiem że ryzyko zakupu używki jest duże, ale ja to ryzyko podejmę <okok>

: 16 lip 2013, 14:49
autor: laser19821
w uk też nie znają się na robocie kumpel regenerował a a6 2.0 tdi to gwiżdze szumi i buczy

: 18 lip 2013, 22:58
autor: renmodbo
Tak jak pisal Peter22 zakładaj turbine od CAHA, takie trubiny są przeważnie z małym przebiegiem bo idą dopiero od 2009r, kupisz na allegro za 1000-1400, jest to turbina od a6 170KM, sam taką założyłem auto na tej turbinie odżyło, wszystko pasuje P&P nawet da się założyć wydech bez wymiany flanszy siada pomiędzy śruby, ale najlepiej będzie przespawać nową flansze, mam wzór takiej flanszy jakby ktoś potrzebował.