Strona 1 z 1

[ BMK 3.0 224 KM] Audi A6 (3.0 tdi - 224 km) - na pełnych ob

: 19 cze 2013, 08:48
autor: adam0030
Witam
Mam problem z Audi A6. Gdy jedzie sie autem na pełnym gazie tak gdzies od 80 km/h wzwyż to auto przyspiesza i za 2 sekundy jakby nie dodawal gazu i potem znowu dodaje gazu itd. To czuc tak jakby z naprzeciwka wiał silny wiatr ale tak co 2 sekundy i przyhamowywał auto i potem znowu przestawał wiać. Ciężko to wytlumaczyc. I tak jest cyklicznie non stop jak sie jedzie na pełnym gazie. A jak trzyma się gaz tak umiarkowanie to przyspiesza normalnie dopiero problem pojawia sie na pełnym gazie. Na początku myslałem że to wina turbosprężarki, wymontowałem ją i zawiozłem do regeneracji, okazało się że była Âźle ustawiona. Gdy ją spowrotem zamontowalem to problem nie zniknąl. Nie mam pojęcia co może być przyczyną. Proszę o pomoc.

: 19 cze 2013, 10:59
autor: mbectb
Sprubuj na tempomacie jesli bedzie ok to moze byc cos z czujnikiem przy pedale gazu moze ma przerywy w polozeniu koncowym.

: 19 cze 2013, 18:34
autor: adam0030
Sprawdzałem i zauważyłem że jest to samo. Ale mam jeszcze dodatkowy problem zauwazylem ze strasznie muli, a na pełnym gazie jest tak jak pisalem wczesniej. Nie rozpedza sie za szybko na wolnych obrotach. No poprostu jest mułowaty. Dodatkowo kupilem chipa i tez nie widac za duzej roznicy. Nie mam pojecia co z tym samochodem jest.
ps. na kompie nie ma błedów

: 19 cze 2013, 19:01
autor: radek11
Witam kolego a filtr paliwa sprawdzaleś może jest tak zasyfiony ze nie przepuszcza za duzo paliwa i dlatego autko muli <luzik>

: 19 cze 2013, 19:06
autor: adam0030
Tak filtr w pierwszej kolejności zostal wymieniony i filtr powietrza tak samo. Filtr paliwa byl w miare dobry, filtr powietrza troche brudny ale to pewnie tak ma byc.

: 19 cze 2013, 19:14
autor: radek11
kolego nie wiem jak i co u ciebie steruje turbina jesli masz tam zawor N75 i n18 to może on ci wariuje coś nie tak z napięciem raz jest a za chwile od wstrząsów zanika posprawdzaj ja tam miałem i wyszło to przypadkiem po prostu jeden przewód raz łączył a raz nie

: 19 cze 2013, 20:46
autor: Peter22
w 3.0 turbina sterowana jest elektrycznie a nie podciśnieniem. z tego co słychac to pada elektryka tych turbin, wiec moze to to jest odpowiedzialne za twój problem

: 19 cze 2013, 21:27
autor: adam0030
No własnie to też bym odrzucił bo turbina byla ustawiana i sprawdzana w warsztacie ktory sie tylko i wylacznie tym zajmuje. Sterownik sprawny. Turbine słychać ale i tak wolno sie wkreca na obroty.