Strona 1 z 2
[ BMK 3.0 224 KM] Chipowac czy nie?
: 08 cze 2013, 00:13
autor: Deniro
Panowie Chipowac ten motor czy sobie odpuscic? ogolnie jestem zadowolony z elastycznosci od 0 do 120 , mocy zaczyna brakowac od 120 w zwyz , boje sie o kondycje i zywotnosc silnika
: 08 cze 2013, 01:13
autor: fresh2002
siemka,
nie mam c6, ale miałem przyjemność testowania iii ja bym nic nie ruszał (emocje były bardzo pozytywne), ale jak już musisz

zrobiłbym upgrade w kierunku oszczędności paliwa i tyle.
: 08 cze 2013, 07:57
autor: Peter22
kolego ja bym robił program. Po samym programi masz 270-280KM . po wsadzeniu IC i poluznieniu wydeszku 300+ KM
: 08 cze 2013, 11:46
autor: Deniro
No tak ale jak to sie odbije na silniku?
Rozrzadzie
Wtryskiwaczach
Panewkach
: 08 cze 2013, 21:41
autor: Jestem Slaby
chipuj. ja swoj BRE z pompowtryskami 2.0 TDI 140 KM na 170 zrobiłem przy przebiegu 180 tysięcy.
musisz:
1) tankować vpowery, ultimate a nie na tesco czy auchan
2) gasić silnik po min. 30 s na luzie aby turbo się schłodziło
3) nie możesz go katować na zimnym
wszystko będzie ok, możesz mi zaufać. mam dużo gorszą jednostkę jeśli chodzi o 'żywotność' a nie mam z nią najmniejszych problemów.
podjedÂź do częstochowy (prv) to załatwie Ci tani chiptuning (kolega ma firmę z hamownią Best Performance)
bać się nie masz czego

ja się też bałem, ale paru kolegów rozwiało moje wątpliwości i dziś jestem zadowolony

: 08 cze 2013, 22:28
autor: Peter22
a ja swoje 2.0 tdi mam zrobione na 240 KM i też jest wszystko OK . Nie ma co się zastanawiac jak masz wtryski ok to wal śmialo na program.
: 10 cze 2013, 06:30
autor: 3.0 BMK 224KM
Jestem Slaby pisze:chipuj.
musisz:
1) tankować vpowery, ultimate a nie na tesco czy auchan
)
To dla wtrysków w 3.0 tdi chyba jest najgorsze wyjście ...
Na Schell, Orlen, ale zwykłą normalną ON !
: 10 cze 2013, 19:26
autor: darel
nikos pisze:
To dla wtrysków w 3.0 tdi chyba jest najgorsze wyjście ...
Na Schell, Orlen, ale zwykłą normalną ON !
nikos a dlaczego tak jest? Takie "uszlachetniane" paliwa coś psują? To by było trochę bez sensu, żeby płacić więcej za paliwo, które jest gorsze od tego zwykłego no ale może jest jakiś racjonalny argument. Jeśli możesz rozwiń nieco temat bo to jest dość intrygujące

: 11 cze 2013, 00:49
autor: Deniro
W poprzednia zime tankowalem caly czas zwykla rope (w samochodzie dostawczym) dla odmiany zalalem sobie ta niby swietna verve , z orlena z centrum miasta... po przejechaniu 500m paliwko zamarzlo:) takze nie wiem czy to naprawde jakies mega dobre jest
: 11 cze 2013, 06:40
autor: 3.0 BMK 224KM
darel pisze:nikos pisze:
To dla wtrysków w 3.0 tdi chyba jest najgorsze wyjście ...
Na Schell, Orlen, ale zwykłą normalną ON !
nikos a dlaczego tak jest? Takie "uszlachetniane" paliwa coś psują? To by było trochę bez sensu, żeby płacić więcej za paliwo, które jest gorsze od tego zwykłego no ale może jest jakiś racjonalny argument. Jeśli możesz rozwiń nieco temat bo to jest dość intrygujące

Kolego z tego co mi tłumaczył mechanik, wersje uszlachetnione ON - tzw premium są bardziej suche niż zwykły ON.
Dlatego dla lepszego smarowania, polecił mi tankowanie zwykłej ropy, a jedynie raz na pół roku np jak jadę w dłuższą trasę do pełna V-powera.
I od lutego tak stosuję

: 13 cze 2013, 20:58
autor: Audi A7 Klub
Deniro, Bez zastanawiania -
zrób chip
Ja jak wyjechałem z budynku po upgradzie to banan nie schodził mi z twarzy przez 2 godziny

. Jestem już po wirusie ponad 4 miechy i zero objawów. Po przyzwyczajeniu się nogi do mocy spalanie jest delikatnie mniejsze niż przed (sprawdzone). Oczywiście pisze tutaj o mniejszym spalaniu kiedy jedziemy normalnie ze stałą prędkością
PS: Jaki masz silnik, bo z podpisu wynika, że to nie BMK. A temat już o BMK jest

: 13 cze 2013, 23:29
autor: Deniro
Czuc rzeczywiscie te 30-40km wiecej?
: 14 cze 2013, 15:29
autor: Audi A7 Klub
Deniro, Czuć i to bardzo. Jest znacząca różnica ale nie w koniach tylko bardziej w Nm - bardziej w krzesło wgniata

: 14 cze 2013, 23:41
autor: Deniro
No to cisne niebawem do dynosoftu :D ile mniej wiecej impreza , kolo 1000 ?
: 15 cze 2013, 07:58
autor: 3.0 BMK 224KM
Deniro pisze:No to cisne niebawem do dynosoftu :D ile mniej wiecej impreza , kolo 1000 ?
1200-1500
Tylko dobry tuner CI powie, żeby chip miał sens wtryski muszą być w bardzo dobrym stanie.
Jak ja dzwoniłem na jesień i wtryski miałem ok, ale stare spytał się jaki przebieg mają,
Ja mówię +/- 200 tyś, to mówi nie ma szans. Wymień wtryski i przyjedÂź ...