Strona 1 z 2

[ BMK 3.0 224 KM] Faluje na zimnym

: 01 cze 2013, 23:09
autor: Deniro
Witam krotko i na temat.

Po odpaleniu porannym zimnego silnika przez okolo 30sec , obroty delikatnie skacza 800-820-830 , gdy auto sie nagrzeje problem ustaje , buda nie trzesie , nie przerywa , nie dymi ani na postoju dluzyszm ani po bucie. vcds- zero bledow

Re: Faluje na zimnym

: 02 cze 2013, 08:47
autor: 3.0 BMK 224KM
Deniro pisze:Witam krotko i na temat.

Po odpaleniu porannym zimnego silnika przez okolo 30sec , obroty delikatnie skacza 800-820-830 , gdy auto sie nagrzeje problem ustaje , buda nie trzesie , nie przerywa , nie dymi ani na postoju dluzyszm ani po bucie. vcds- zero bledow
TO mogą być kolego wtryski.
Lub niektórzy powiedzą, żeby kolektory wyczyścić.
Kolektory to w sumie najtaniej zestaw naprawczy plus czyszczenie kolektorów. Spróbuj może pomoże, jak nie to, to prawdopodobnie wtryski to będą ( oby nie !!!) .

: 02 cze 2013, 09:16
autor: stinger
Może być też przepustnica. U mnie falowało do wymiany a teraz cisza <mysli>

: 02 cze 2013, 09:51
autor: 3.0 BMK 224KM
Ja miałem falowanie, po wymianie wtrysków już tego nie ma.

: 02 cze 2013, 13:27
autor: Deniro
wtryski wymieniane

: 02 cze 2013, 16:31
autor: piotr pawlowski
Deniro pisze: Po odpaleniu porannym zimnego silnika przez okolo 30sec , obroty delikatnie skacza 800-820-830 , gdy auto sie nagrzeje problem ustaje , buda nie trzesie , nie przerywa , nie dymi ani na postoju dluzyszm ani po bucie. vcds- zero bledow
U mnie również tak jest.
Znajomy mecho mówił, że tak to już w A6 2.7 i 3.0 jest.
Nic na kompie nie pokazało jeśli chodzi o wtryski

Ja też w pierwszej chwili na wtryski stawiałem.
Jak wyczyścić kolektory?
Da radę to samemu zrobić?

: 02 cze 2013, 17:44
autor: camelllcamelll
piotr pawlowski pisze:Da radę to samemu zrobić?
Bez problemu, tylko nie zapomnij kupić uszczelek -

059 129 717 J 2 szt
059 145 723
059 145 215 A
059 145 625


tam jeszcze idą uszczelki metalowe, ale ja ich nie wymieniałem

Pozdrawiam

: 02 cze 2013, 18:05
autor: 3.0 BMK 224KM
Deniro pisze:wtryski wymieniane
W takim razie kolego spróbuj kolektory,
to musi pomóc jak wtryski nowe.
I będzie ok <okok>

: 02 cze 2013, 19:10
autor: piotr pawlowski
camelllcamelll pisze: Bez problemu, tylko nie zapomnij kupić uszczelek -

059 129 717 J 2 szt
059 145 723
059 145 215 A
059 145 625

tam jeszcze idą uszczelki metalowe, ale ja ich nie wymieniałem



Dziękuję

: 02 cze 2013, 20:04
autor: Deniro
moze nie nowe , 40tys na nich przejechane hehe jakies foto story wymiany tych uszczelek?

: 02 cze 2013, 20:23
autor: camelllcamelll
Deniro pisze: jakies foto story wymiany tych uszczelek?
jak zdejmiesz kolektory, to przy składaniu w miejsce starych założysz nowe uszczelki - nie wiem czy do silnika 3.0 przychodzą takie same jak do 2,7

: 02 cze 2013, 22:29
autor: piotr pawlowski
camelllcamelll pisze:
Deniro pisze: jakies foto story wymiany tych uszczelek?
jak zdejmiesz kolektory, to przy składaniu w miejsce starych założysz nowe uszczelki - nie wiem czy do silnika 3.0 przychodzą takie same jak do 2,7
3.0 to przewiercona 2.7,praktycznie niczym się nie różnią.
Pozdrawiam

: 03 cze 2013, 06:32
autor: 3.0 BMK 224KM
buca pisze:Panowie kolega ma minimalne falowanie silnika i to w dodatku na zimnym to chyba nic poważnego skoro silnik chodzi na ssaniu.
Jeśli wtryski są ok to zagrożenia większego nie ma.
A szkoda kopać i ładować $$$ w diagnozę tego ( łatwo pewnie przyczyny znaleźć nie będzie).
Ew. można przeczyścić kolektory !

: 03 cze 2013, 11:45
autor: Audycja
Czyszenie kolektorow i problem z glowy <rotfl>

: 03 cze 2013, 17:51
autor: Club RS6
@up

Nie zawsze daje to w 100% poprawę... czasami jest to również wina wtrysków :)