Strona 1 z 1

[ BRE 2.0 140 KM] Pilna prośba o pomoc (ocena korekt pompowt

: 07 kwie 2013, 09:06
autor: sobieski26
Witam. Od roku posiadam A6 z silnikiem BRE przebieg 130 tyskm , przez ten okres walczę z szarpaniem w przedziale 1600-2200, szarpie na biegu jałowym, jak i podczas jazdy gdy zejde ponizej 2000obr. i wcisne pedał gazu. Podczas jazdy problem wystepuje przy dynamicznej jezdzie, silnik rozgrzany. Dodam ze wymieniłem już turbine na regenerowana, EGR na nowy, N75 na nowy, filtr paliwa załozony nowy, dwumas i sprzęgło tez wymienione. Dodam ze autko jest po virusie na 170KM. Korekty wtrysków
013
-0.16mg/H
-0.16mg/H
-0.14mg/H
+0.49mg/H

018
0
0
0
0

023
-22
-7
-16
-30
Jezeli ktos zna sie na tym i moze cos powiedziec na ten temat to prosze o info.

: 09 kwie 2013, 08:13
autor: boberek
korekcje jak i bipy w super kondycji pozazdrościć

: 09 kwie 2013, 11:12
autor: 0x4B25A
sobieski26, popraw proszę nazwę tematu zgodnie z 6. pkt Regulaminu: regulamin-forum-audi-a6-klub-polska-vt55344.htm

: 09 kwie 2013, 18:12
autor: sobieski26
Korekcje i bipy sprawdzane po półgodzinnym czyszczeniu preparatem liqui molly. A wracając do tematu to po ogledzinach zauwazyłem, czarny osad na rurce od chłodnicy spalin w miejscu połączenia z kolektorem wydechowym. rurka była pęknięta wewnątrz tej kryzy. Podjąłem próbę pospawania tego elementu, niestety materiał jest zbyt cienki. Szukając na allegro owej chłodnicy zauważyłem ze na niektórych chłodnicach tez jest nalot w tym samym miejscu, czyli podejrzewam ze ten sam problem co ja mam. Zamówiłem nową chłodnicę w ASO koszt 1400zł, bedzie za 2 dni mam nadzieje ze po zamontowaniu sie poprawi.Załączam foto poglądowe jeżeli ktos byłby zainteresowany Obrazek

: 10 kwie 2013, 09:39
autor: Peter22
ja mam taką zdemontowaną od swojego auta bo mam zaślepiony egr

: 11 kwie 2013, 14:03
autor: sobieski26
Po załozeniu nowej chłodniczki, podczas jazdy szarpania ustały, zostały tylko na biegu jałowym. Ma ktos jakis pomysł co z tym zrobic

[ Dodano: 2013-04-13, 20:14 ]
Intercooler sprawdzony i cały dolot, egr załozony nowy, przepustnica zmieniona na uzywana, problem wystepuje nadal. Brak pomysłów co to moze byc.