Strona 1 z 1

[ BMK 3.0 224 KM] Wymiana ECU , auto nie pali.

: 18 sty 2013, 14:04
autor: slg
Witam , byłem zmuszony wymienić ECU w aucie , poprzednie spaliło się , ponieważ było źle skręcone (poprzedni właściciel usuwał DPF u jakiegoś kowala). Puszka plastikowa również była źle skręcona , i dostała się woda. Mam już nowe ECU o takich samych numerach , ze starego udało się odczytać całą zawartość BDM'em i zostało to wgrane w nowy komputer. Komputer zamontowany do auta, komunikacja po vcds bez problemu , zero błędów w sterowniku , rozrusznik kręci , jednak auto nie odpala , czuć jakby lekko załapywało , ale na ułamek sekundy dosłownie i tak w kółko. Immo na 100% dobrze przeniesione do nowego kompa , bo żadnych błędów w stylu engine blocked by immo nie ma. Oczywiście rozładował się akumulator , więc naładowałem go do pełna. Nic to nie pomogło , rozrusznik kręci i lekko załapuje silnik , ale nie na tyle żeby odpalić. Kodowania wtrysków się przeniosły wraz z softem , więc obstawiam że inne adaptacje też. Wiecie może co może być nie tak ? może czegoś nie zrobiłem potrzebnego do odpalenia auta ? , sporadycznie występuje błąd klap w ssącym kolektorze , ale to raczej z niepaleniem nie ma nic wspólnego ?
z góry dzięki za jakieś pomysły , bo mi się już skończyły i zaczynam obstawiać że od tego kręcenia przeskoczył rozrząd i dlatego auto nie może odpalić...

: 22 sty 2013, 21:42
autor: slaby
Jak nie ma zadnych błędów to trzeba sprawdzać rozrząd <mysli> paliwo
Oczywiście jak jest dobrze przeniesiona zawartość starego stera silnika !!
pozdrawiam