Strona 1 z 1

[ BMK 3.0 224 KM] Auto zapala i gasnie na ciepłym.

: 14 gru 2012, 10:26
autor: LukaszAUDI
WITAM:) auto zapaliło dobrze, pojechałem na miasto wszystko było ok, dopiero jak wracałem chciałem przyspieszyć i poczułem ze coś jest nie tak, zapaliła się kontrolka od świec ( migała) i auto zgasło... zapaliłem i chciałem przyspieszyć znowu kontrolka świec zaczęła migać i tak dotoczyłem się do domu, tak zgasła mi we wjeździe ponownie chciałem zapalić zapala i gaśnie i tak z 6 razy i za którymś razem udało mi się wrzucić D i zajechać do garażu. Odczekałem chwilę i zapaliła OK pochodziła troszkę i zgasła i znowu zapalam i gaśnie nawet obrotów nie może złapac. Dodam że filtr paliwa zmieniłem dwa dni temu na MANA. Co jest paliwo łapie cz jak???

: 14 gru 2012, 10:46
autor: Forum Audi A6
Jakie błędy wyskakują na kompie??

: 14 gru 2012, 10:51
autor: LukaszAUDI
w tej chwili nie mam możliwości podpiąć auta pod kompa... ale przed wymianą filtra wyskakiwało coś, że za niskie ciśnie paliwa... coś takiego dokładnie nie pamiętam. W tej chwili auto zapaliłem i zgasło na obroty się wkręca ale jak zdejmę nogę z gazu to gaśnie...

: 14 gru 2012, 11:06
autor: 0x4B25A
LukaszAUDI, może zacznij od przeskanowania autka... być może układ został zapowietrzony... ale warto sprawdzić VCDSem/VASem <okok>

: 14 gru 2012, 11:10
autor: LukaszAUDI
Odkręciłem maleńka śrubkę na filtrze i słyszałem jak ucieka powietrze po 10 min. zapaliłem auto ale zgasło po czym ponownie zapaliłem ale już trzymałem ją na obrotach zdoiłem nogę z gazu i auto ładnie trzymało obroty... ale nie pokoi mnie to, że to wszystko dziję sie jak Audi złapie temperaturę 90 st. tzn. przed wymianą filtra podczas przyspieszania migała kontrolka od świec żarowych jak zgaszę i zapalę to wszystko OK po wymianie filtra wszystko było dobrze przez 3 dni aż do dzisiaj. Wczoraj zalałem 20 l. paliwa słabej jakości może to przez to...

PS. paliwo zawsze tankuję na ORLENIE.

: 14 gru 2012, 13:20
autor: Bacc
LukaszAUDI sprawdz dokladnie czy wlasnie gdzies sie nie zapowietrza byc moze problem lezy w tym zaworku na filtrze, czyli kiedy juz silnik sie zagrzeje to zamyka ten obieg zeby ciepla ropa byla dostarczana do pompy i gdzies pojawia sie nieszczelnosc (najczesciej na tym zaworku, na oringach) lapie luftu, czujniki na listwie nie widzą cisnienia (powietrze sie spreza) i silnik gasnie <uoee>

: 08 sty 2013, 17:27
autor: LukaszAUDI
Witam ponownie. Został wymieniony regulator cisnienia paliwa na listwie...:) Od tygodnia wszystko OK:) mam nadzieję, że tak zostanie.

: 08 sty 2013, 20:00
autor: 3.0 BMK 224KM
spoko,ze udalo sie rozwiazac problem.edytuj nazwe tematu i dopisz solved(problem rozwiazany)pozdro