Strona 1 z 2
[ BPP 2.7 179 KM] problemy z rozrzadem 2.7 bpp prosze o pomo
: 11 gru 2012, 20:05
autor: kubus2629
Witam sznownych forumowiczow,chacialbym was prosic o porade w sprawie rozrzadu w moim aucie.Szukalem podobnego problemu ma forum ale nie znalazlem,ale jesli dubluje temat to z gory przepraszam.A wiec dzis moje autko pojechalo do warsztatu na wymiane napinacza rozrzadu (strona kierowcy),no i zaczelo sie:(otrzymalem telefon ze jest problem a mianowicie po zalozeniu nowego rozrzadu mechanik nie jest w stanie obrocic silnika.Oczywiscie nie powiedzieli co jest przyczyna tylko zatrzymuja autko na kolejny dzien.mam pytanko do ludzi doswiadczonych w tym temacie:czy mogl im przeskoczyc lancuch po wyciagnieciu napinacza?czy jeszcze cos innego mogli sknocic?i ewentualnie jak sprawdzic poprawnosc wykonanej naprawy?byc moze ktos z szacownych kolegow moglby mi cos doradzic?Ewentualnie moze ktos podeslac info gdzie sa tam znaki rozrzadu?.Bo niestety wydaje mi sie ze bede musial byc i kontrolowac ta naprawe:((((((Dodam tylko ze mieszkam w uk ,wiec bede wdzieczny za wszelka pomoc .Z gory dziekuje i pozdrawiam .Ps z gory przepraszam za brak polskich znakow:)
: 12 gru 2012, 08:41
autor: 0x4B25A
kubus2629, to co ten serwis mógł skopać czy nie, to ciężko się wypowiedzieć... niestety, ale tego typu naprawy warto wykonywać w miejscu, do którego ma się pełne zaufanie i najlepiej by było, aby taki serwis w przeszłości wykonywał wiele takich usług... mają wtedy wypracowane procedury i nie uczą się na Twoim aucie... Pytanie czy zastosowali odpowiednie blokady itd. Co do samodzielnego sprawdzenia prawidłowego ustawienia rozrządu, to musisz podpiąć VCDSa/VAGa i sprawdzić opóźnienia... moim zdaniem inaczej tego nie sprawdzisz, bo tylnie osłony rozrządu są 'wklejane' na silikon...
: 12 gru 2012, 09:10
autor: kubus2629
serwis byl polecony i robili to w przeszlosci.chyba ze moje auto trafilo na praktykanta sam juz nie wiem:-(najgorsze to ze chcialem jechac do pl na swieta a tu taki pasztet wyszedl.no coz nie wiem co z tym dalej bedzie.a kolego w ktorej grupie sprawdzic ten rozrzad i ile to opoznienie powinno wynosic?jade zaraz do nich i chcialbym byc na biezaco niech mi wszytko pokazuja
: 12 gru 2012, 09:30
autor: 0x4B25A
kubus2629 pisze:w ktorej grupie sprawdzic ten rozrzad i ile to opoznienie powinno wynosic?
Nie wiem w której grupie się to sprawdza u Ciebie... nie chcę wprowadzać w błąd... co do wartości, to powinny być jak najbliższe '0'

: 12 gru 2012, 09:35
autor: kubus2629
dzieki za pomoc:-)przynajmniej wiem od czego zaczac .jade zaeaz do warsztatu i zobaczymy co z tego bedzie a w miedzyczasie bede szukal info.na necie.cale szczescie ze te nowe telefony maja neta:-).jak juz cos bede wiedzisl to napisze jak ta cala sprawa sie skonczyla
: 12 gru 2012, 10:29
autor: 0x4B25A
kubus2629, świetnie! W takim razie powodzenia i czekamy na info

: 12 gru 2012, 10:38
autor: kubus2629
mam nadzieje ze bedzie optymistyczna bo jak nie to beda biedne swieta:-(
[ Dodano: 2012-12-12, 15:04 ]
ech rece opqdaja.probleme okazal sie nowy napinacz.po zalozeniu starego i sprawdzeniu znakow odpalili autko i masakra.chodzi jak traktor z tym ze dziwne dzwieki slychac bardziej z kolektorow.czy one moga byc tego przyczyna?
[ Dodano: 2012-12-12, 16:57 ]
a i z gory przepraszam za bledy ale pisze z telefonu
: 14 gru 2012, 14:53
autor: igorw
Zanim zmieniłem klapy kolektorów chodził trochę głośniej ale bez przesady - nie jak traktor!
Tak myślę że albo sypnęło sie cos poważnego albo warsztat zepsuł ci auto.
: 14 gru 2012, 15:01
autor: 0x4B25A
kubus2629, coś już więcej wiadomo?
: 16 gru 2012, 19:41
autor: kubus2629
witam wszytkich.przepraszam ze tak pozno ale bylem troszke zajety .a wiec tak autko.naprawione i na szczescie obylo sie bez wiekszych problemow.ten specjalista co.mi wymienial napinacz przestawil rozrzad wiec zabralem autko od nich na lawecie i przewiozlem do innego warsztatu tym razem polskiego zreszta poleconego mtu na forum audi a6 .tam ustawili mi na nowo rozrzad i autko chodzi jak ta lala:-) .dziekuje za zainteresowanie i pomoc.pozdrawiam wszytkich i wesolych swiat
: 16 gru 2012, 19:46
autor: matz
kubus2629,
Trochę strach pomyśleć... Ja robiąc to pierwszy raz na swoim A6 C6 nic nie spieprzyłem a tutaj oddajesz auto w recę profesjonalistów i wychodzą takie kwiatki.
Dobrze, że nie przestawił rozrządu na tyle żeby wystąpiła kolizja tłoka z zaworami...
: 16 gru 2012, 21:43
autor: 0x4B25A
matz pisze:Trochę strach pomyśleć... Ja robiąc to pierwszy raz na swoim A6 C6 nic nie spieprzyłem
Obawiam się, że wymiana rozrządu w 2.0TDI a w V6, gdzie masz rozrząd z tyłu, znacznie się różni... oczywiście nie zmienia to faktu, że ten warsztat to zwykłe 'dziady'

: 17 gru 2012, 10:47
autor: matz
O tym nie wiedziałem...
Jednak prowadzą warsztat i za to biorą piniądze

: 17 gru 2012, 20:44
autor: adczy
kurcze dobry jestes jak takie auto dales tu w angli do zrobienia czegos nie lepiej by ci bylo jechac do polski a po drugie to kto ci to robi angielski warsztat czy moze nasi pseldo mechanicy ,,,a co do auta to napewno nie schynchronizowal rozrzadu i chodzi jak chodzi
: 17 gru 2012, 23:28
autor: kubus2629
wiesz nie ma reguly czy to polacy czy anglicy .nie mozna zakladac ze polacy to super mechanicy a anglicy to partacze.widzisz warsztat byl polecony wiec nie wiem co sie tam stalo.no coz mialem pecha. i sprawa sie zakonczy na prawniku zobaczymy.a wiesz jakbym z kazda naprawa mial jechac do polski to bym na paliwo nie zarobil:-)