Strona 1 z 4
[ BRE 2.0 140 KM] Kopcenie,spadek mocy ,bujanie
: 16 paź 2012, 20:09
autor: saintdf
Witam Was drodzy forumowicze.Moje autko ma dziwną przypadłość.Co prawda dotyczy to każdego z Nas i wiele się już o tym pisało,ale u mnie jest wszystko na raz
Gdy autko jest zimne zaraz po odpaleniu (do ok. 5 km) jak dodam trochę więcej gazu to kopci jak traktor.Za mną jest naprawdę czarno jak wejdę na wyższe obroty,żeby przyspieszyć.Gdy popuszczam gaz i go naprawde delikatnie nacisnę to mam wrażenie jakby całkowicie mi odcięło moc czuć takie szarpanie jakbym dawał gaz i mu zabierał zaraz.Dodatkowo przy zimnym silniku na biegu jałowym (ale nigdy jak dopiero odpalę) po przejechaniu krótkiego odcinka samochodem buja strasznie.Obroty falują miedzy 800 ,a 1000.Jak silnik sie zagrzeje bujanie na jalowym znika.Już nie wiem gdzie szukać pomocy.W ASO mi powiedzieli,że ten typ tak ma.Jak im mowię,że kiedyś nie miał to nie wiedzą co odpowiedzieć
: 16 paź 2012, 20:31
autor: slg
aso odpuść , niczego się tam nie dowiesz , pozatym że jest wszystko ok , albo nie wiedzą. Kup kabelek vcds , poczytaj trochę co zdiagnozować w Twoim silniku na forum i sam szybko dojdziesz co boli Twoje autko.
: 16 paź 2012, 20:40
autor: saintdf
Kabelek mam ,ale co sprawdzić to ja nie mam pojęcia.Dlatego tu piszę by bardziej kumaci forumowicze mi pomogli.
: 16 paź 2012, 21:44
autor: Arrni
wstepnie wydaje mis ie ze siada przeplywka ale bez kabelka to ciezko cokolwiek powiedziec. przeczysc tez egr .
: 16 paź 2012, 22:13
autor: KrzysiekR
Podłącz kabel i zobacz błędy z silnika jaki sa i tu podaj.
Jeszcze sprawdź kanał 013 jakie są korekty PD bo coś mi wychodzi ,ze pompka padła
: 17 paź 2012, 16:02
autor: Peter22
sprawdz IC o wtryskach koledzy juz pisali wcześniej
: 17 paź 2012, 21:39
autor: saintdf
Odnośnie wystających wtrysków.Gdy w AZ sciągnęli pokrywę to dwa wystawały wyżej niż pozostałe.Nie jestem specjalistą więc opisze na chłopski rozum.ÂŚrodek wtrysku był wyżej,a ten metalowy pierścionek który wydaje mi się trzyma to wszystko był pęknięty i środek wtrysku można było sobie wyciagnąć.Wtryski zostały wymienione.Sam jestem ciekaw jak one teraz wyglądają
: 18 paź 2012, 08:38
autor: saintdf
Dzisiaj postaram sie zrobic te logi.Mam ochote sprzedać to auto ,bo mnie do szału doprowadza.Tak przy okazji.Nie lepiej troszkę zainwestować i kupić już poliftową szóstkę?
: 18 paź 2012, 09:00
autor: Utin
Masz racje mnie tez wkurza, wychodzi na to ze cała linia a6 c6 to jeden wielki bubel jaki audi wypuściła na rynek (silnik benzynowy 3.2 problem z gładziami cylindrow i rozrzadem, tdi szkoda nawet pisać bo dużo na ten temat) To są samochody dla specjalistów mechaników a nie dla tych którzy chcą jeździć z przstrzeganiem oczywiście serwisu (wiecej ja przywoze olej z zagranicy bo polskim olejem nie wierze) ale i to nie pomaga. Ale jak zła konstrukcja to nic nie pomoże.
Pozdrawiam
: 18 paź 2012, 12:54
autor: saintdf
Zrobilem te logi i mam mały problem.Zapisywały się w folderze Logs,ale jak wchodzę tam to ich nie ma.Mam tylko plik tekstowy takiej treści : If you do any data-logging, the log files will end up in this folder.
Zrobiłem je ponownie i zapisałem gdzie indziej i są,ale nie mogę ich wrzucić na forum ,bo rozszerzenie jest niedozwolone
: 18 paź 2012, 14:18
autor: saintdf
Logi juz poszły niestety przekonwerterowane.Nie mogłem zrobić logów w grupie 000

: 18 paź 2012, 14:49
autor: slg
Piotruś, nie trudz się z konwertowaniem ,
http://vaglog.rtnet.pl/ 
: 18 paź 2012, 15:45
autor: saintdf
Kolego Piotruś nie chcę się mądrzyć,ale 2 i 4 linijka w statycznych należy do nastaw podstawowych
: 18 paź 2012, 16:16
autor: saintdf
Dwa logi 003 i 011 z wolnymi obrotami sa na OFF a dwa sa na ON i ktores z nich wrzuciles w statyczne.Przy podstawowych po nacisnieciu na ON podskoczyly obroty do ok. 1400.Statyczne sa w 3 plikach.Pierwszy to grupy 001,003,004 drugi to 007,011,013 i trzeci to grupa 023.W opisie plikow ktore Ci wyslalem masz wszystko napisane
: 18 paź 2012, 16:25
autor: slg
już widać po korekcjach w 13 kanale że z pompki kaput