[ BRE 2.0 140 KM] nie uruchamia się
: 07 lip 2012, 22:36
Witam
Prosze o pomoc w rozwiązaniu problemu w maim Audim A6 C6 2.0 TDI z 2006 roku
opisze problem
kilak dni wstecz auto zaczeło zle pracować tarciłao moc aż trzy dni temu przestało zapalać , tz. po przekręceniu kluczykiem rozrusznik kręci silnikiem silnik próbuje zapalić po chwili kręcenia silnik zapala i po dwuch trzech sekundach gaśnie wymontowałem popowtryskiwacze i pompę i dałem ten zestaw do uszczelnienia w Boschu bo zauważyłem , że paliwo jest koloru ciemnego prawie czarne po zamontowaniu dalej sytuacja jest taka sama silnik nie odpala co zauważułem jak zdejmę rurę dolotową do przepustnicy silnik zapala i pracuje troszke dłużek to jest około 5 sekund, ściągnołem paliwo ze zbiornika i wyjąłem pompę paliwową ze zbiornika cała była zasyfiona czarnym osadem najprawdopodobniej z oleju któru dostał się z paliwem sprawdziłem ciśnienie paliwa za filtrem okazało się ze ciśnienie to wynosi 0,4 bar a prawdopodobnie powinno być 1,2 bar czy to prawda , jak próbowałem zassać paliwo bezpośrednio przewodem ze zbiornika to ręczna pompka się zasysała i w żeden sposób nie można podać paliwa bezpośrednio do pompy wtryskowej
sprawdziłem VCDS-em błedy w ECU - brak błędów
nie mam dalej pomysłu co robić
może mi podpowiecie gdzie szukać rozwiązania problemu \ pilne
Jacek
[ Dodano: 2012-07-09, 12:29 ]
poradziłem sobie sam
Temat do zamkniecia
Prosze o pomoc w rozwiązaniu problemu w maim Audim A6 C6 2.0 TDI z 2006 roku
opisze problem
kilak dni wstecz auto zaczeło zle pracować tarciłao moc aż trzy dni temu przestało zapalać , tz. po przekręceniu kluczykiem rozrusznik kręci silnikiem silnik próbuje zapalić po chwili kręcenia silnik zapala i po dwuch trzech sekundach gaśnie wymontowałem popowtryskiwacze i pompę i dałem ten zestaw do uszczelnienia w Boschu bo zauważyłem , że paliwo jest koloru ciemnego prawie czarne po zamontowaniu dalej sytuacja jest taka sama silnik nie odpala co zauważułem jak zdejmę rurę dolotową do przepustnicy silnik zapala i pracuje troszke dłużek to jest około 5 sekund, ściągnołem paliwo ze zbiornika i wyjąłem pompę paliwową ze zbiornika cała była zasyfiona czarnym osadem najprawdopodobniej z oleju któru dostał się z paliwem sprawdziłem ciśnienie paliwa za filtrem okazało się ze ciśnienie to wynosi 0,4 bar a prawdopodobnie powinno być 1,2 bar czy to prawda , jak próbowałem zassać paliwo bezpośrednio przewodem ze zbiornika to ręczna pompka się zasysała i w żeden sposób nie można podać paliwa bezpośrednio do pompy wtryskowej
sprawdziłem VCDS-em błedy w ECU - brak błędów
nie mam dalej pomysłu co robić
może mi podpowiecie gdzie szukać rozwiązania problemu \ pilne
Jacek
[ Dodano: 2012-07-09, 12:29 ]
poradziłem sobie sam
Temat do zamkniecia