Strona 1 z 1

[ BLB 2.0 103 KM] Jakie Paramerty Wtryskow!!!!

: 07 cze 2012, 14:55
autor: Tomcio14
Witam!!!!
Chcialbym sie dowiedziec jakie maja byc parametry wtryskow bo slyszalem ze maja byc od -2.80 do 2.80 ale czy to prawda?????

: 07 cze 2012, 15:10
autor: 0x4B25A
Tomcio14, przeczytaj ten temat, a będziesz wszystko wiedział... bo ktoś Ci coś powiedział... ale nie wiadomo do czego...

a6-c6-bmk-wymiana-wtryskow-vt15262.htm

: 10 cze 2012, 12:33
autor: Tomcio14
0x4B25A pisze:Tomcio14, przeczytaj ten temat, a będziesz wszystko wiedział... bo ktoś Ci coś powiedział... ale nie wiadomo do czego...

a6-c6-bmk-wymiana-wtryskow-vt15262.htm


Witam!!!!!!!
Wczoraj bylem u mechanika i po podpieciu do kompa swierdzil ze drgania silnika spowodowane sa przypchanym wtryskiem na 3 cylindrze ale idzie tak jezdzic tylko te drazniace drgania,macie jakies pomysly co zrobic zeby wtrysk uleczyc,jakies preparaty czysczace czy cos!Pomocy!!!!!!!

: 10 cze 2012, 14:13
autor: mkfryzjer
Mycie ultradźwiękowe.

: 14 cze 2012, 16:03
autor: waldekkk
Z preparatów to LIQUI MOLY 5149 (jego się nie dolewa do paliwa.Najlepiej czyscić przed wymianą filtra paliwa.A robi się to następująco
1 odpiąć węzyki idące ze zbiornika te przy filtrze i je zaślepić
2 w miejsce tamtych wpiąć 2 węzyki około 50cm (na ssącym wężyku lepiej zapodać dodatkowy filtr może być taki jak w motorkach)
3 zalać w/w preparat do przezroczystego pojemnika zanurzyć w nim 2 w/w węzyki i odpalić auto
Tak będziemy widzieć jaki syf idzie z naszych pompowtryskiwaczy do zbiorniczka i go spowrotem zasysa (dlatego warto doposażyć się w dodatkowy filtterek paliwowy) wystarczy 10 minut pracy silnika na w//w specyfiku.Warto też kilkakrotnie przegazować motorem.
Na koniec bierzemy inny pojemnik zalewamy go paliwem i przepłukujemy układ minimum 2x.

Fachowo robi się to specjalną pompą ciśnieniową a efekt jest naprawdę powalający.

Widziałem to osobiście kilka dni temu jak to robił gość i kroił grubą kasę o klientów.

: 10 lip 2012, 22:52
autor: Tomcio14
Witam!!!!!!!!!!!!! Rozwiazalem problem drgan i szarpaniem silnika poprzez przytkany wtrysk nr.3
przed sama wyjazdem za granice wyciagnolem wtrysk nr.3 i w miejscu gdzie wtrysk wstrzykuje mgielke paliwa do cylindra zauwazylem duzo nagaru takie narosle jakby poprostu otwowry podajace paliwo byly zatkane po przeczyszczeniu zwykla szczotka druciana autko smiga jak nowe jest mocniejsze,jestem zadowolony z przebiegu wydazen i obylo sie bez zadnych kosztow!!!! Pozdrawiam i Dziekuje wszystkim za rady i chec pomocy!!!!!!!!!!!