Strona 1 z 6
[ BPP 2.7 179 KM] Róznice miedzy 2.7 a 3.0
: 09 maja 2012, 14:40
autor: ollyon86
Witam
Jestem nowy na forum i ma proste pytanko, mam nadzieję że otrzymam odpowiedź.
Jaka jest różnica miedzy 2.7 a 3.0 oczywiście TDI , chodzi mi głównie o te napinacze czy w 2.7 jest ten sam problem co w 3.0. Szwagier ma a6 c6 3.0 TDI i przy odpalaniu jest masakra klekocze jak golf II w dieslu a wymiana tych napinaczy czy bądź naprawa podobno kosztowna.
Z góry dziękuje za odpowiedź
: 09 maja 2012, 17:30
autor: blady99
nie przesadzaj. Napinacze słychać przez 2 sec i tylko na zimno.
: 09 maja 2012, 18:08
autor: ollyon86
blady99 pisze:nie przesadzaj. Napinacze słychać przez 2 sec i tylko na zimno.
Niestety to nie śą 2 sek ale tak z 5sek na biede , z tego co słyszałem to jest to bardzo nie zdrowe dla silnika właśnie głównie przy rozruchu.
: 09 maja 2012, 18:36
autor: blady99
No to dobrze forum poczytaj. 90% osób tego nie rusza i przejeżdża na tym 100 tys km i nic się nie dzieje. A na pewmo nie jest to 5 sek.
: 10 maja 2012, 14:05
autor: ollyon86
Mniejsza z tym ile to trwa , chodzi mi głównie czy 2.7 ma te same problemy co 3.0, i ewentualnie jak długo z tym można jeździć.
Jeszcze jedno czy Audi miało jakąś akcję serwisową na te napinacze przy łańcuszku rozrządu?
: 10 maja 2012, 14:36
autor: blady99
2,7 to taki jak 2,0 silnik.. i te same problemy. a 3,0 to wiadomo. W oby dwóch przypadkach wtryski padaja. Kultura pracy 3,0 jest duzo wieksza, przyjemność z jazdy nie porównywalna, spalanie trochę większe.. ale coś za coś.
: 10 maja 2012, 18:35
autor: igorw
blady99, z tego co wiem 2.7 dużo bliżej do 3.0 (wzdłużna v6) niż do 2.0 (poprzeczna rzędówka 4).
ollyon86, jeżdżę 3.0 i "terkoce" przy odpalaniu tak z 2-3 sek, 130 tys prawdziwego przebiegu, myślę że do koĂąca roku zmienię napinacze (wszystkie), kumpel ma dla mnie taniego mechanika pod W, problem w kasie jak zwykle

: 10 maja 2012, 19:30
autor: 0x4B25A
blady99 pisze:2,7 to taki jak 2,0 silnik..
Coś chyba pomyliłeś silniki... 2.7 podobny, ale do 3.0... ma zmniejszony skok tłoka... stąd mniejsza pojemność... oczywiście to tak bardzo ogólnie...

: 10 maja 2012, 20:22
autor: ollyon86
Gównie chodzi mi o to czy wybrać 3.0 czy 2.7 , argumenty za 2.7 to spalanie 3.0 wieksza moc .
Właśnie nie wiem czy pchać się w 2.7 czy 3.0 ?
: 10 maja 2012, 20:36
autor: 0x4B25A
ollyon86, większość użytkowników 3.0 twiedzi, że szkoda kupować 2.7... bo spalanie niewiele mniejsze... a nie ma takiej frajdy z jazdy... wg. mnie jeśli Audi A6 C6 i w dieslu... to tylko 3.0 i Quattro

: 10 maja 2012, 21:36
autor: sawik
blady99 pisze:ollyon86, większość użytkowników 3.0 twiedzi, że szkoda kupować 2.7... bo spalanie niewiele mniejsze... a nie ma takiej frajdy z jazdy... wg. mnie jeśli Audi A6 C6 i w dieslu... to tylko 3.0 i Quattro

dokładnie jak już wybierać to brać 3.0

: 10 maja 2012, 21:44
autor: 0x4B25A
sawik pisze:blady99 pisze:ollyon86, większość użytkowników 3.0 twiedzi, że szkoda kupować 2.7... bo spalanie niewiele mniejsze... a nie ma takiej frajdy z jazdy... wg. mnie jeśli Audi A6 C6 i w dieslu... to tylko 3.0 i Quattro

dokładnie jak już wybierać to brać 3.0

Coś się popsuło przy cytowaniu? To akurat moje słowa

: 10 maja 2012, 21:57
autor: sawik
: 11 maja 2012, 10:22
autor: igorw
ollyon86, różnica w spalaniu znikoma będzie.
: 11 maja 2012, 10:35
autor: sawik
ollyon86, różnica w spalaniu znikoma będzie.
ale za to w jeździe tak!
