Strona 1 z 1

[ BRE 2.0 140 KM] OIL PRESSURE

: 24 kwie 2012, 21:20
autor: murzyn89
Czy to prawda, że kiedy wyskoczy komunikat oil pressure podczas jazdy w kolorze pomaraĂączowym to oznacza to tylko że brakuje oleju w silniku, bo kiedy zapali się na kolor czerwony no to chyba wszyscy wiemy co to oznacza :( ... ??

: 24 kwie 2012, 21:37
autor: 0x4B25A
murzyn89, moim zdaniem Oil pressure to Oil pressure... i raczej oznacza to samo... jeśli oleju jest właściwa ilość...

a6-c6-20tdi-problem-z-20-tdi-glosna-pra ... t28061.htm - 2.0TDI problemy

a6-c6-20-tdi-jak-wywalic-zabierak-pompy ... htm#491908 - modernizacja 2.0TDI

Re: OIL PRESSURE

: 25 kwie 2012, 13:29
autor: Ciachu
murzyn89 pisze:Czy to prawda, że kiedy wyskoczy komunikat oil pressure podczas jazdy w kolorze pomaraĂączowym to oznacza to tylko że brakuje oleju w silniku, bo kiedy zapali się na kolor czerwony no to chyba wszyscy wiemy co to oznacza :( ... ??
Chyba cus pokreciles kolego- jesli wyskoczy ci Kontrolka pomaranczowa/zolta z komunikatem OIL MIN lub OIL SENSOR oznacza to ,ze masz minimalny stan oleju lub sensor jest uwalony!!

Jesli natomiast zobaczysz CZERWONY komunikat OIL PRESSURE znaczy ,ze umarlo ci smarowanie a jesli jestes szczesliwym posiadaczem 2.0 Tedeji :) to pompa oleju przeszla na ciemna strone mocy...:((

Nie ma czegos takiego jak POMARANCZOWY/ZOLTY komunikat OIL PRESSURE !!
Pozdro

: 26 kwie 2012, 00:41
autor: azet
Ciachu - 100% racji. Albo żółta i nie ma problemu (ale inny komunikat), albo czerwona i jest problem.

: 02 maja 2012, 19:05
autor: murzyn89
no to jednak jest problem bo to bylo Oil Pressure, dla pewnosci sprawdzalem poziom oleju i sie wszsytko zgadza. Naszczescie kiedy wyskoczyl komunikat to wiedzialem co robic no i zgasilem natychmiast silnik... teraz musze poszukac dobrego mechanika i dalej działac w temacie...

: 02 maja 2012, 19:26
autor: Ciachu
murzyn89 pisze:no to jednak jest problem bo to bylo Oil Pressure, dla pewnosci sprawdzalem poziom oleju i sie wszsytko zgadza. Naszczescie kiedy wyskoczyl komunikat to wiedzialem co robic no i zgasilem natychmiast silnik... teraz musze poszukac dobrego mechanika i dalej działac w temacie...
Przykro slyszec kolego :/

: 02 maja 2012, 21:02
autor: azet
murzyn89 pisze:no to jednak jest problem bo to bylo Oil Pressure, dla pewnosci sprawdzalem poziom oleju i sie wszsytko zgadza. Naszczescie kiedy wyskoczyl komunikat to wiedzialem co robic no i zgasilem natychmiast silnik... teraz musze poszukac dobrego mechanika i dalej działac w temacie...
To przykro słyszeć, ale to niestety standard w tym przypadku i prędzej czy później czeka to każdego, jeśli nie podejmie się żadnych działaĂą za w czasu. Możesz podać jaki masz kod silnika i przy jakim przebiegu nastąpiła awaria?
Jak dobrze poszukasz na forum to znajdziesz warsztat, który bez problemu naprawi Ci auto nawet po awarii...

: 02 maja 2012, 23:10
autor: murzyn89
murzyn89 pisze:To przykro słyszeć, ale to niestety standard w tym przypadku i prędzej czy później czeka to każdego, jeśli nie podejmie się żadnych działaĂą za w czasu. Możesz podać jaki masz kod silnika i przy jakim przebiegu nastąpiła awaria?
Jak dobrze poszukasz na forum to znajdziesz warsztat, który bez problemu naprawi Ci auto nawet po awarii...
Zgadza się, czytałem już o tym problemie na forum ale nie spodziewałem się ze to akurat mnie dopadnie :( . Jednak ta awaria czeka chyba każdego użytkownika z silnikiem 2.0 TDI, bez wyjątku. W piątek zaprowadzam samochód do (z tego co słyszałem) sprawdzonego i dobrego mechanika:)
Piero jeżeli pytasz o przebieg, przy którym nastąpiła awaria to 185K, silnik 2.0 BRE z 2007 roku.

: 03 maja 2012, 09:12
autor: Ciachu
murzyn89 pisze:
murzyn89 pisze:To przykro słyszeć, ale to niestety standard w tym przypadku i prędzej czy później czeka to każdego, jeśli nie podejmie się żadnych działaĂą za w czasu. Możesz podać jaki masz kod silnika i przy jakim przebiegu nastąpiła awaria?
Jak dobrze poszukasz na forum to znajdziesz warsztat, który bez problemu naprawi Ci auto nawet po awarii...
Zgadza się, czytałem już o tym problemie na forum ale nie spodziewałem się ze to akurat mnie dopadnie :( . Jednak ta awaria czeka chyba każdego użytkownika z silnikiem 2.0 TDI, bez wyjątku. W piątek zaprowadzam samochód do (z tego co słyszałem) sprawdzonego i dobrego mechanika:)
Piero jeżeli pytasz o przebieg, przy którym nastąpiła awaria to 185K, silnik 2.0 BRE z 2007 roku.
Heh... Ja wymienilem pompe przy 190 tys i imbusik z oznaczeniem A byl juz prawie okragly :/
Slinik rowniez BRE z konca 2006 - modelowo 2007. Tak wiec rowniez zalecam wymiane , niby poprawione w SPAM do BLB ale tylko o 50 tys kilometrow :(

: 14 maja 2012, 09:27
autor: murzyn89
Dzisiaj rano odebrałem autko od mechanika. Samochód chodzi jak dla mnie bardzo dobrze po zregenerowanym napędzie pompy olejowej. Nie było żadnych uszkodzeĂą w silniku, bo jak wcześniej pisałem, auto zostało od razu wyłączone po wyskoczeniu komunikatu OIL PRESSURE. Zapobiegawczo, jak już zaprowadziłem samochód do mechanika, wymieniłem również rozrząd + pompę wody, filtry (powietrza i paliwowy) no i olej. Całkowity koszt jaki poniosłem to 2400 zł. Wydaje mi się, że sporo. Ale cieszę się, że teraz mogę już spokojnie jeździc <lol> :)

[ Dodano: 2012-05-19, 22:13 ]
http://imageshack.us/photo/my-images/28/p1050456el.jpg/

Tak dla zasady, zamieszczam zdjęcie pięknie wyrobionego imbusika <uoee>

: 27 maja 2012, 22:41
autor: driver09
ale cie pociągli po kieszonce u mnie byś zapłacił 1800na oryg rozrządzie

Znowu się reklamujesz łamiąc Regulamin. Ostatnie ostrzeżenie. Następny będzie BAN /mod G