Strona 1 z 1
					
				[ BRE 2.0 140 KM] OIL PRESSURE
				: 24 kwie 2012, 21:20
				autor: murzyn89
				Czy to prawda, że kiedy wyskoczy komunikat oil pressure podczas jazdy w kolorze pomaraĂączowym to oznacza to tylko że brakuje oleju w silniku, bo kiedy zapali się na kolor czerwony no to chyba wszyscy wiemy co to oznacza 

 ... 

 
			
					
				
				: 24 kwie 2012, 21:37
				autor: 0x4B25A
				murzyn89, moim zdaniem Oil pressure to Oil pressure... i raczej oznacza to samo... jeśli oleju jest właściwa ilość...
a6-c6-20tdi-problem-z-20-tdi-glosna-pra ... t28061.htm - 2.0TDI problemy
a6-c6-20-tdi-jak-wywalic-zabierak-pompy ... htm#491908 - modernizacja 2.0TDI
 
			 
			
					
				Re: OIL PRESSURE
				: 25 kwie 2012, 13:29
				autor: Ciachu
				murzyn89 pisze:Czy to prawda, że kiedy wyskoczy komunikat oil pressure podczas jazdy w kolorze pomaraĂączowym to oznacza to tylko że brakuje oleju w silniku, bo kiedy zapali się na kolor czerwony no to chyba wszyscy wiemy co to oznacza 

 ... 

 
Chyba cus pokreciles kolego- jesli wyskoczy ci Kontrolka pomaranczowa/zolta z komunikatem OIL MIN lub OIL SENSOR oznacza to ,ze masz minimalny stan oleju lub sensor jest uwalony!! 
Jesli natomiast zobaczysz CZERWONY komunikat OIL PRESSURE znaczy ,ze umarlo ci smarowanie a jesli jestes szczesliwym posiadaczem 2.0 Tedeji 

 to pompa oleju przeszla na ciemna strone mocy...
 
 
Nie ma czegos takiego jak POMARANCZOWY/ZOLTY komunikat OIL PRESSURE 
 
 
Pozdro
 
			
					
				
				: 26 kwie 2012, 00:41
				autor: azet
				Ciachu - 100% racji. Albo żółta i nie ma problemu (ale inny komunikat), albo czerwona i jest problem.
			 
			
					
				
				: 02 maja 2012, 19:05
				autor: murzyn89
				no to jednak jest problem bo to bylo Oil Pressure, dla pewnosci sprawdzalem poziom oleju i sie wszsytko zgadza. Naszczescie kiedy wyskoczyl komunikat to wiedzialem co robic no i zgasilem natychmiast silnik... teraz musze poszukac dobrego mechanika i dalej działac w temacie...
			 
			
					
				
				: 02 maja 2012, 19:26
				autor: Ciachu
				murzyn89 pisze:no to jednak jest problem bo to bylo Oil Pressure, dla pewnosci sprawdzalem poziom oleju i sie wszsytko zgadza. Naszczescie kiedy wyskoczyl komunikat to wiedzialem co robic no i zgasilem natychmiast silnik... teraz musze poszukac dobrego mechanika i dalej działac w temacie...
Przykro slyszec kolego 

 
			
					
				
				: 02 maja 2012, 21:02
				autor: azet
				murzyn89 pisze:no to jednak jest problem bo to bylo Oil Pressure, dla pewnosci sprawdzalem poziom oleju i sie wszsytko zgadza. Naszczescie kiedy wyskoczyl komunikat to wiedzialem co robic no i zgasilem natychmiast silnik... teraz musze poszukac dobrego mechanika i dalej działac w temacie...
To przykro słyszeć, ale to niestety standard w tym przypadku i prędzej czy później czeka to każdego, jeśli nie podejmie się żadnych działaĂą za w czasu. Możesz podać jaki masz kod silnika i przy jakim przebiegu nastąpiła awaria? 
Jak dobrze poszukasz na forum to znajdziesz warsztat, który bez problemu naprawi Ci auto nawet po awarii...
 
			
					
				
				: 02 maja 2012, 23:10
				autor: murzyn89
				murzyn89 pisze:To przykro słyszeć, ale to niestety standard w tym przypadku i prędzej czy później czeka to każdego, jeśli nie podejmie się żadnych działaĂą za w czasu. Możesz podać jaki masz kod silnika i przy jakim przebiegu nastąpiła awaria? 
Jak dobrze poszukasz na forum to znajdziesz warsztat, który bez problemu naprawi Ci auto nawet po awarii...
Zgadza się, czytałem już o tym problemie na forum ale nie spodziewałem się ze to akurat mnie dopadnie 

 . Jednak ta awaria czeka chyba każdego użytkownika z silnikiem 2.0 TDI, bez wyjątku. W piątek zaprowadzam samochód do (z tego co słyszałem) sprawdzonego i dobrego mechanika:)
Piero jeżeli pytasz o przebieg, przy którym nastąpiła awaria to 185K, silnik 2.0 BRE z 2007 roku.
 
			
					
				
				: 03 maja 2012, 09:12
				autor: Ciachu
				murzyn89 pisze:murzyn89 pisze:To przykro słyszeć, ale to niestety standard w tym przypadku i prędzej czy później czeka to każdego, jeśli nie podejmie się żadnych działaĂą za w czasu. Możesz podać jaki masz kod silnika i przy jakim przebiegu nastąpiła awaria? 
Jak dobrze poszukasz na forum to znajdziesz warsztat, który bez problemu naprawi Ci auto nawet po awarii...
Zgadza się, czytałem już o tym problemie na forum ale nie spodziewałem się ze to akurat mnie dopadnie 

 . Jednak ta awaria czeka chyba każdego użytkownika z silnikiem 2.0 TDI, bez wyjątku. W piątek zaprowadzam samochód do (z tego co słyszałem) sprawdzonego i dobrego mechanika:)
Piero jeżeli pytasz o przebieg, przy którym nastąpiła awaria to 185K, silnik 2.0 BRE z 2007 roku.
 
Heh... Ja wymienilem pompe przy 190 tys i imbusik z oznaczeniem A byl juz prawie okragly 
 
 
Slinik rowniez BRE z konca 2006 - modelowo 2007. Tak wiec rowniez zalecam wymiane , niby poprawione w SPAM do BLB ale tylko o 50 tys kilometrow 

 
			
					
				
				: 14 maja 2012, 09:27
				autor: murzyn89
				Dzisiaj rano odebrałem autko od mechanika. Samochód chodzi jak dla mnie bardzo dobrze po zregenerowanym napędzie pompy olejowej. Nie było żadnych uszkodzeĂą w silniku, bo jak wcześniej pisałem, auto zostało od razu wyłączone po wyskoczeniu komunikatu OIL PRESSURE. Zapobiegawczo, jak już zaprowadziłem samochód do mechanika, wymieniłem również rozrząd + pompę wody, filtry (powietrza i paliwowy) no i olej. Całkowity koszt jaki poniosłem to 2400 zł. Wydaje mi się, że sporo. Ale cieszę się, że teraz mogę już spokojnie jeździc  
 
  [ Dodano: 2012-05-19, 22:13 ]
http://imageshack.us/photo/my-images/28/p1050456el.jpg/
 
[ Dodano: 2012-05-19, 22:13 ]
http://imageshack.us/photo/my-images/28/p1050456el.jpg/
Tak dla zasady, zamieszczam zdjęcie pięknie wyrobionego imbusika 

 
			
					
				
				: 27 maja 2012, 22:41
				autor: driver09
				ale cie pociągli po kieszonce u mnie byś zapłacił 1800na oryg rozrządzie
Znowu się reklamujesz łamiąc Regulamin. Ostatnie ostrzeżenie. Następny będzie BAN /mod G