Strona 1 z 2

[ TIP+Q] [A6 C6 3.0 TDI] Brak mocy, obroty tylko do 3000 obr

: 23 kwie 2012, 20:07
autor: 79marcin
Witam

Dzisiaj coś sie stalo z autem jechalem i nagle stracił moc, ja mu w gaz a on zgasł stracil moc i potem zgasł.

Brak mocy, obroty max do 3000 obr/min. Zgasiłem silnik odpalilem chwile jedzie normalnie i znowu jakby tryb awaryjny, brak mocy i obroty max do 3000 obr/min.

17471 - Fuel Pressure Regulation: Control Range Not Reached
P1063 - 001 - Upper Limit Exceeded
Freeze Frame:
RPM: 2184 /min
Torque: 518.7 Nm
Speed: 50.4 km/h
Duty Cycle: 100.6 %
Voltage: 13.91 V
Pressure: 447.3 bar
Duty Cycle: 51.7 %
Temperature: 35.1°C

17471 - Fuel Pressure Regulation: Control Range Not Reached
P1063 - 002 - Lower Limit Exceeded
Freeze Frame:
RPM: 2184 /min
Torque: 518.7 Nm
Speed: 50.4 km/h
Duty Cycle: 100.6 %
Voltage: 13.91 V
Pressure: 447.3 bar
Duty Cycle: 51.7 %
Temperature: 35.1°C

17471 - Fuel Pressure Regulation: Control Range Not Reached
P1063 - 005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 2184 /min
Torque: 518.7 Nm
Speed: 50.4 km/h
Duty Cycle: 100.6 %
Voltage: 13.91 V
Pressure: 447.3 bar
Duty Cycle: 51.7 %
Temperature: 35.1°C

19591 - Intake Manifold Runner Control: Lower Stop not Reached
P3135 - 001 - Upper Limit Exceeded
Freeze Frame:
RPM: 714 /min
Torque: 78.0 Nm
Speed: 3.4 km/h
Voltage: 13.83 V
Duty Cycle: 88.8 %
Duty Cycle: 80.9 %
Duty Cycle: 80.9 %
Temperature: 80.1°C

17471 - Fuel Pressure Regulation: Control Range Not Reached
P1063 - 004 - No Signal/Communication
Freeze Frame:
RPM: 2184 /min
Torque: 518.7 Nm
Speed: 50.4 km/h
Duty Cycle: 100.6 %
Voltage: 13.91 V
Pressure: 447.3 bar
Duty Cycle: 51.7 %
Temperature: 35.1°C

Prosze o pomoc co sie stalo i jakie koszty naprawy.

Pozdrawiam i dzieki

79marcin

: 23 kwie 2012, 20:43
autor: jasper
do wymiany zawór wysokiego ciśnienia paliwa w pompie. wymieĂą i po kłopocie

[A6 C6 3.0 TDI] Brak mocy, obroty tylko do 3000 obr/min

: 23 kwie 2012, 20:45
autor: 79marcin
Witam

Jakie koszty?

Pozdro

: 23 kwie 2012, 20:49
autor: jasper
jak trafisz sensownego mechanika i sprzedawcę bosha to w 500 zł się zmieścisz

[A6 C6 3.0 TDI] Brak mocy, obroty tylko do 3000 obr/min

: 23 kwie 2012, 20:55
autor: 79marcin
Witam

Dzieki, to mnie cieszy:))

Pozdro

: 25 kwie 2012, 16:39
autor: jasper
nie ma za co

[A6 C6 3.0 TDI] Brak mocy, obroty tylko do 3000 obr/min

: 25 kwie 2012, 17:31
autor: 79marcin
Witam

Mój mechanik twierdzi ze to wtryski......hmmmm. Moze miec racje????

Zle mi to brzmi:((((

Pozdrawiam

79marcin

: 28 kwie 2012, 09:00
autor: jasper
pompa daje tyle ciśnienia ile ustawi zawór więc to nie będą wtryski przerabiałem to 2 tygodnie temu w samochodzie u kolegi, mechanik chce zarobić i tyle. powymienia i dalej będzie to samo a jeśli się będzie upierał to wymieni ci cały układ wtryskowy listwy i td i dalej będzie kupa.
zacznij od wymiany tego co ci napisałem twój problem się rozwiąże.

[A6 C6 3.0 TDI] Brak mocy, obroty tylko do 3000 obr/min

: 05 maja 2012, 05:41
autor: 79marcin
Witam

Mechanik twierdzi ze wymienil zawor cisnienia w pompie.......no i bylo to samo, dalej sie auto dławiło.

Po wymianie całej pompy jezdzi wszystko super, zaplacilem 1400 PLN za robocizne i pompe ( oczywiscie pompa używana 900 PLN ).

Co o tym myslicie? Mozliwe ze to cala pompa padła....??? Co z kosztem naprawy ?

Pozdro

: 05 maja 2012, 10:14
autor: coolmen77
a oddał ci pompę ?

[A6 C6 3.0 TDI] Brak mocy, obroty tylko do 3000 obr/min

: 05 maja 2012, 13:10
autor: 79marcin
Witam

No wezme od niego, jak bedzie mial:))))

Pozdro

: 05 maja 2012, 21:41
autor: jasper
A ja myślę że dopiero teraz zmienił ci zawór, domagaj się pompy starej jak będzie kręcił to masz 100% pewności że zrobił cię na szaro

: 26 lip 2013, 13:54
autor: Selezi21
jasper, A ile kosztuje sama pompa cisnieniowa?

Re: [A6 C6 3.0 TDI] Brak mocy, obroty tylko do 3000 obr

: 15 lip 2014, 08:39
autor: jarekle
79marcin pisze: [...]coś sie stalo z autem jechalem i nagle stracił moc, ja mu w gaz a on zgasł stracil moc i potem zgasł.

Brak mocy, obroty max do 3000 obr/min. Zgasiłem silnik odpalilem chwile jedzie normalnie i znowu jakby tryb awaryjny, brak mocy i obroty max do 3000 obr/min.

17471 - Fuel Pressure Regulation: Control Range Not Reached [...]
79marcin
Witam forumowiczów!
Stara sprawa, ale pasuje do mojego przypadku. Kiedy przydarzyła mi się ta "przypadłość", pierwsze kroki skierowałem na fora. Trafiłem nawet na ten post. Niestety dalej zajrzałem do ELSY 3.. i tam znalazłem procedury sprawdzania ciśnienia w 3.0TDi [BMK].

W błędach tylko jeden wciąż powtarzający się: 17471 - fuel pressure regulation: control range not reached.
Pierwsza konsultacja z mechanikiem: -Sprawdź najpierw zasilanie, wymieniałeś filtr paliwa?
Nie wymieniałem, więc zakup, wymiana, jazda testowa, wszystko OK :)
Niestety następnego dnia problem wraca.

Według ELSY i przeprowadzonych prób wyszło, że do wymiany jest zawór wysokiego ciśnienia -N276- na rozdzielaczu paliwa pierwszego rzędu cylindrów. Wymiana okazała się fiaskiem.

Następna konsultacja z mechanikiem: -Podłącz manometr na zasilaniu i zobacz czy ciśnienie spada w momencie kiedy pojawia się błąd.
Manometr podłączyłem, odpaliłem silnik, a na manometrze 0,2bar :shock: , wyczytałem, że powinno być około 1 - 1,6 bara. No ale wsiadam i próba, oczywiście ciśnienie podczas jazdy jeszcze spada praktycznie do zera przy przyspieszaniu. Wygląda na konieczność sprawdzenia pompy zasilającej. Smok czysty, wiec nowa pompka (kosz pozostał stary) - ciśnienia brak!!! Pompka podłączona bezpośrednio pod manometr ponad 3 bary. Swoją drogą dużo ciśnienia traci na napędzie tej pompki strumieniowej w lewej komorze zbiornika.

Panowie, czy ciśnienie na zasilaniu faktycznie jest istotne, czy to grzebanie się w zbiorniku miało sens?
Podpowiedzcie co dalej, bo ręce mi już opadły.

Pozdro
Jarek

P.S. czy ten post nie powinien zostać przeniesiony do działu Silniki wysokoprężne C6..?

: 15 lip 2014, 08:49
autor: 0x4B25A
jarekle pisze: P.S. czy ten post nie powinien zostać przeniesiony do działu Silniki wysokoprężne C6..?
Zdecydowanie <okok> dobra uwaga :)