Strona 1 z 1
[ BRE 2.0 140 KM] napęd pompy olejowej
: 09 kwie 2012, 19:51
autor: czagi55
witam. jaki mam rodzaj pompy olejowej
silnik BRE win WAUZZZ4F16141572 AUTO MA PRZEBIEG 188 TKM
jestem trochę zaniepokojony po przeczytaniu na forum o tych silnikach
silnik pracuje cicho tylko od czasu do czasu na obrotach 1800-2000
lekko szarpie
: 09 kwie 2012, 20:46
autor: Peter22
nie wiem o co ci chodzi z tym pytaniem. Pompe masz z wadliwym imbusikiem, który sie wyciera . najlepszym rozwiazaniem to zmienic na taki jak jest opisane w linku
a6-c6-20-tdi-jak-wywalic-zabierak-pompy ... t20745.htm
: 11 kwie 2012, 12:25
autor: kuba007ja
: 11 kwie 2012, 19:50
autor: Peter22
zdjęć nie widac, a może kolego ktoś wcześniej wymienił imbusik

: 30 kwie 2012, 17:57
autor: kuba007ja
Zdjęcia już działają

Naped pompy
: 30 kwie 2012, 18:40
autor: olimpus104
Kuba007ja-Czytajac Twojego posta i ogladajac fotki imbusika,zastanawiam czy sie zato zabierac.
Autko C6 BRE 2.0L 2006R kupilem w pazdzierniku 2010 -a w kwietniu przy 190 tys byl robiony rozrzad i wymieniona byla turbina.Teraz mam najechane 207tys ,audi'odpukac'chodzi jak zegarek.Wiec jest duze prawdopodobienstwo, ze awaria z wyzonieniem ducha przez pompe,imbusik,juz nastapila u poprzedniego wlasciciela.
Zeby sie upewnic pojechalem do mechanika,zwalic oslone i zobaczyc jak wyglada pompa,czy byla rozbierana.Mechanik powiedzial ze pewne jest ze byla rozbierana,sylikon uszczelniajacy jest polozony nierowno az wystaje poza miske.Napewno niejest polozony fabrycznie.
Pewnosci nebedzie jak niesprawdze,chodzi mi oto jak inni podeszli by do tego? zagladac czy zostawic?
: 02 maja 2012, 20:57
autor: azet
olimpus - Ja osobiście akurat w Twojej sytuacji bym zaryzykował i nie rozbierał. Przy przebiegu powyżej 200 tys bardzo prawdopodobnym jest że awaria już była, masz dodatkowe przesłanki że było coś grzebane. Jedyna mina jaka może być, to jeśli ktoś w zużyte gniazdo wsadził nowy imbus i zaraz po tym sprzedał auto - takie przypadki też się trafiały. Ale wtedy zawsze można się przejechać do sprzedającego i ...
kuba - u Ciebie na bank było coś robione wcześniej, chociaż zabierak nie jest idealny, już widać ślady zużycia. Wygląda jakby przy ok 170-180k km nastąpiła usterka i ktoś zamontował nowy zestaw, który już powoli zaczął się wyrabiać
czagi - przeczytaj wątek jaki podał kolega Peter22 i sam podejmij decyzje czy coś robić czy nic nie robić...
: 05 maja 2012, 22:28
autor: olimpus104
Piero,zobacz jak to wyglada na fotkach,ewidetnie widac ze bylo grzebane.
Pozatym w Wehicle service history Report-mam napisane ze 01 04 2010 wiec pol roku przed kupnem audi,bylo wymieniane-Turbocharger-czyli turbina
-Camshafts-all ,czyli tumaczac, walki rozrzadu .Tyle ze napewno niebyl to rozrzad bo 60 tys km wczesniej byl robiony wlasnie rozrzad.
Wiec domyslam sie ze pod nazwa camshafts-chodzi o wymiane walkow balansujacych,czyli calego modulu wwraz z imbusem.
kliknij na fotke

: 06 maja 2012, 09:09
autor: Peter22
powiem ci tak , jak masz zamiar pojezdzic tym autem jeszcze z 2 lata to lepiej wymien naped pompy i bedziesz mial spokój. Bo inaczej to jadac gdzies dalej bedziesz myslał czy moze teraz ci strzeli i nerwowo obserwował bedziesz zegary czy jakas kontrolka nie wyskoczyła. chyba ze chcesz go sprzedac niebawem to zostaw tak jak jest

: 13 maja 2012, 23:02
autor: olimpus104
Sledztwo przeprowadzone w serwisie audi,po kodach wymienionych czesci.
Nowa turbina i nowy modol walkow razem z imbusikiem.
Spokoj o najblizsza zywotnosc,mojej audioli-nieoceniona.
: 27 maja 2012, 08:50
autor: 20omega
A czy ASO mają obowiązek podania co było robione w mojej motorowni? Może ma ktoś na forum dostęp do takich info?
: 27 maja 2012, 09:43
autor: Peter22
jesli udasz sie z dowodem rejestracyjnym to powinni Ci podac, oczywiscie jesli auto bylo wczesniej serwisowane
