Strona 1 z 1

[ ASB 3.0 232 KM] Jaka Awaryjność po 230tyś 2007r A6 3.0 TDI

: 25 mar 2012, 10:06
autor: yoshii
W koncu zastanawiam się na przejściem na Audi.
Mam okazję kupić w 100% serwisowany z PL 2007r A6 3.0 TDI Quattro Tiptronic
o przebiegu 230 000km.

Moje pytania dotyczą niespodzianek ,jakie mogą mnie spotkać po przekroczeniu tego przebiegu, czyli :

- silnik( głowice, wtryski etc )
- skrzynia AT
- DPF


Będę wdzięczny za wasze opinie na ten temat.



pozdrawiam

: 25 mar 2012, 10:37
autor: szczerba2
kolego ja mam juz 3 paki nabite jak i kolega seba3,0tdi i jesli masz auto z udokumentowana historia to nie ma sie co zastanawiac. Zwrocic nalezy uwage na serwis samego tipa-wymiane oleju bo rzadko ktory serwis w pl tego dokonuje a jesli nie byl zmieniany to wypada to uczynic. Co do dpfa jesli auto biegalo glownie trasy to filtr sam sie dopalal. W samym motorku zwrocic uwage na konducje wtryskow. Slabym punktem sa kolektory ale jest to do zrobienia w garazu nawet seba wczoraj to zrobil . Takze autko super szczegolnie w quatro <lol>

: 25 mar 2012, 11:04
autor: shaqattaq
lepiej z udokumentowanym 230tyś niż jakiś kręcony półmilioner
ja mam ponad 200tyś i moim zdaniem gdy samochód był regularnie serwisowany to jeszcze się zrobi spokojnie drugie tyle

: 25 mar 2012, 13:37
autor: szczerba2
dokladnie tak, to sami kupujacy zmuszaja sprzedajacego do krecenia blatu i podrobki ksiazki. Bo jak zobacza ze ma 200-300 tysi to jakby ich piorun porazil. Ja osobiscie zawsze kupuje auta z wiekszym km ale udokumentowanym i serwisowane. Pare lat wstecz nabylem golfa 3 w tdi z serwisem i 340 kmm auto do dzisiaj jezdzi w rodzinie i ma ok 800kmm. Wystarczy o wszystko dbac.

: 27 mar 2012, 14:00
autor: sidewind76
wszędzie na świecie sprzedaje się auta z dużym przebiegiem i nie ma z tym problemu tylko trzeba udokumentować jego stan techniczny poczynionymi naprawami i dokumentacją a to o czym piszesz jej jawnym nakłanianiem do oszukiwania innych

: 27 mar 2012, 16:34
autor: igo_89
Nie ma reguły na awaryjność jeżeli właściciel dbał o auto i wymieniał wszystko na czas na porządne części to takie auto może jeździć bez awaryjnie nawet 500 tys km.