[ BPP 2.7 179 KM] Klapy kolektora ssącego?? Co robic ??
: 14 lut 2012, 13:17
Witajcie,
Mam taki problem, mianowicie od jakiegos czasu zapalil mi sie CHECK.
Po diagnostyce VAGiem, mam nastepujące kody błędów:
SAE P1017 :61
SAE P1018 :21
Tak się składa, że w ostatnim tygodniu nie zrobilem za duzo km, jedynie po miescie i zapalil sie particular filter (DPF) Ale po przejechaniu 70 km ciągiem zniknał.
Wczoraj wrocilem z akcji fabryczej dot: wezyka tylniego spryskiwacza i czegos w chłodnicy (nr akcji odpowiednio: 92B8 oraz 19F8). Panowie w serwisie wystraszyli mnie ze klapy musze wymienic natychmiast. Koszt 1890 /strone...
Dziś z tego wszystkiego podjechałem do swojego mechanika, który sprawdził mi wszystko jeszcze raz VAGiem i bledy z klapami są nadal.
Do tego: po przekreceniu zapłonu, i jeden i drugi silnik od klap kręci się. Na silniku od str pasazera jak chcialem poruszyc dzwignia, to mi spadła (cięgno). Co robic???
Pomozcie.
Mam taki problem, mianowicie od jakiegos czasu zapalil mi sie CHECK.
Po diagnostyce VAGiem, mam nastepujące kody błędów:
SAE P1017 :61
SAE P1018 :21
Tak się składa, że w ostatnim tygodniu nie zrobilem za duzo km, jedynie po miescie i zapalil sie particular filter (DPF) Ale po przejechaniu 70 km ciągiem zniknał.
Wczoraj wrocilem z akcji fabryczej dot: wezyka tylniego spryskiwacza i czegos w chłodnicy (nr akcji odpowiednio: 92B8 oraz 19F8). Panowie w serwisie wystraszyli mnie ze klapy musze wymienic natychmiast. Koszt 1890 /strone...
Dziś z tego wszystkiego podjechałem do swojego mechanika, który sprawdził mi wszystko jeszcze raz VAGiem i bledy z klapami są nadal.
Do tego: po przekreceniu zapłonu, i jeden i drugi silnik od klap kręci się. Na silniku od str pasazera jak chcialem poruszyc dzwignia, to mi spadła (cięgno). Co robic???
Pomozcie.