Strona 1 z 2

[ BPP 2.7 179 KM] Szarpanie, drgania przy ruszaniu z jedynki

: 19 gru 2011, 23:02
autor: BPP 2.7TDI Jan
Jestem posiadaczem od 3 tygodni A6 C6 2.7TDI z 2005r. W ciagu dwoch tygodniu miałem 2 razy taki objaw jak w temacie ktory zaczal mnie niepokoic. Przy ruszaniu z jedynki zaczelo trzęść, szarpac budą. Nie wiem co moze być przyczyna. Pomóżcie forumowicze. Przegladalem troche forum i sa rozne opinie. Auto kupilem z komisu (duzego komisu) same 2-3 latki maja. Auto mam pierwszy miesiac na gwarancji takze od razu zadzwonilem i odstawilem auto do testu przez mechanikow w owym komisie. Mowie objaw wystapil tylko dwa razy przez 2 tygodnie. Nie wiem co to moze byc czy to juz bierze dwumas czy poducha pod silnikiem. Help me.

: 20 gru 2011, 19:17
autor: Peter22
dwumas pada

: 20 gru 2011, 19:34
autor: BPP 2.7TDI Jan
Czy jesteś w 100% pewny że to dwumas? Nie wiem co robić oddalem auto do komisu zeby mechanik zdiagnozowal. Nie wiem co robić jeśli przez 3-4 dni nic nie stwierdza. Ja mowiłem ze to prawdopodobnie dwumas. Gośc który mi go sprzedal mowil że oni tez nie beda rozbierac skrzyni zeby zobaczyc jaka jest kondycja dwumasu.

: 20 gru 2011, 20:24
autor: Peter22
na 99%

dwumas?

: 29 gru 2011, 09:15
autor: driver_89
chyba mam to samo... kupilem niedawno auto i jak ruszam bez dodawania gazu to szarpie i drzy caly samochod :( jaki moze byc koszt naprawy?? i do tego jak odpalam zimny silnik to caly silnik sie trzesie tak jak by jakas swieca nie palila po czym po kilku sekundach sie wszystko stopniowo uspokaja... co to moze byc??

: 29 gru 2011, 18:26
autor: igo_89
Panowie ogarnijcie się troszkę żaden dwumas na zimnym silniku tak jest zawsze to jest tzw wilgotne,zimne sprzęgło kiedy samochód rozgrzeje się objaw znika mam to samo.

: 29 gru 2011, 20:10
autor: driver_89
u mnie kolego ten objaw nie znika... za kazdym razem jak ruszam bez dodawania gazu puszczajac tylko sprzeglo to drzy mi silnik obojetnie czy cieply czy zimny... do tego cos nie tak jest jak odpalam zimny silnik to pracuje tak jakby kilka swiec nie bylo sprawnych... zadne bledy sie nie pokazuja ani nic...

: 31 gru 2011, 16:37
autor: fabricjo
igo ma rację, temat był już po krótce opisany:
a6-c6-20-tdi-bre-problemy-z-silnikiem-p ... ?view=next

U mnie czasem na zimnym też się to zdarza.
Zauważyłem, że nie ma na to reguły.
pozdro

Szczęśliwego Nowego Roku :)

: 31 gru 2011, 17:46
autor: driver_89
no tak panowie ale drgania drganiami... wporzadku ten silnik tak ma... ale auto mi strasznie zle zapala... i nie wiem co to moze byc a bardzo sie martwie :(

: 04 sty 2012, 18:52
autor: fabricjo
driver_89 pisze:... ale auto mi strasznie zle zapala... i nie wiem co to moze byc a bardzo sie martwie :(
driver co masz na myśli mówiąc "strasznie źle zapala" ?

: 04 sty 2012, 20:02
autor: driver_89
no silnik nie pracuje rowno i caly sie trzesie... bylem dzis w ASO i juz wiem jaka byla przyczyna... wszystkie 6 swiec zarowych mam do wymiany bo sa uszkodzone... im zimniej tym gorzej silnik zapala... mechanik powiedzial mi ze mam swiece metalowe a nie ceramiczne a to dobrze... i ze bywa tak ze przy wymianie swiec gwint zostaje czasami w glowicy i jest glowica do remontu ;/ slyszal ktos o takich przypadkach?

: 04 sty 2012, 20:38
autor: Bedlam
No i dobrze, że rozwiązałeś problem. Niemniej odnośnie komisu to jeśli jest gwarancja to jakby się coś działo innego to kogo to obchodzi czy oni chcą czy nie rozbierać skrzynię lub cokolwiek innego. Mają znaleźć usterkę z jaką sprzedali auto, a jak nie to nara. Niezgodność towaru z opisem

: 15 sty 2012, 15:11
autor: leonp79
driver_89 pisze:. wporzadku ten silnik tak ma... i nie wiem co to moze byc a bardzo sie martwie :(
że co..? miałem taki silnik 2.7TDI BPP przed obecna A6 i miał nalatane 210tys km i żadnych drgaĂą czy szarpaĂą V6 pracuje równo aż cyka, to nie 2.0 TDI( BLB czy BRE)

: 16 sty 2012, 17:00
autor: igo_89
Potwierdzam wypowiedz kolegi leonp79, Ja mam tez silniczek 220 tyś nalatane i zmieniam tylko olej i śmiga jak złoto

: 07 sie 2013, 17:04
autor: driver_89
no i musze jednak wrocic do tematu... samochod oporcz tego ze czasem przy ruszaniu zaszarpie to drzy podczas jazdy, jest tak ze 3-4sekundy drzy i 1-2 nie drzy i tak caly czas... najbardziej czuc przy predkosciach 130-140, zawieszenie sprawdzone i kola byly wywazane kilka razy w dwoch warsztatach i nic to nie dalo... przypuszczam albo konczacy sie dwumas albo jakas poduszke silnika i tu moje pytania ;
jesli to dwumas to jak dlugo mozna na tym jezdzic?
czy cos przez to cierpi i lepiej nie czekac tylko go wymienic?
na jaki? czy firmy luk bedzie dobry? czy lepiej oryginal??
jak z latwoscia wymiany takiego kola?
sprzeglo tez wymienic przy okazji?
dodam jeszcze ze drzy takze lewarek zmiany biegow a samochod ma tylko 105tys przebiegu...