[ BPP 2.7 179 KM] Piszczy przy maksymalnym skręcie i czasami
: 06 lis 2011, 13:22
Witam
Na wstępnie chciałbym powiedzieć, że zarejestrowałem się na tym forum ze względu na jak na razie nietypowy i rzadki silnik BPP w mojej A4 B7. Na forum A4 mało kto taki ma, elementy tego silnika różnią się od 2.0TDI. Mam nadzieję, że znajdę tutaj odpowiedzi na moje pytania. Także witam wszystkich.
Mam parę problemów z moim samochodem. Auto jest z 2006 roku, ma 98 000 km przebiegu, sprawdzone. Zakupiłem je 3 miesiące temu. Miało robiony prawy błotnik, wymienianą lampę. Niestety robili to polscy "fachowcy" i parę rzeczy było już po nich poprawiane.
Jednym z problemów jest piszczenie ujawniające się przy maksymalnym skręcie kierownicą w prawo bądź w lewo. Do tego momentami ( nie zawsze ) dochodzi stukanie, wręcz szarpanie samochodu. Wydaje mi się, że dzieje się to na przykład przy wolnym skręcaniu kierownicą na nierównej powierzchni w miejscu. Dzieje się to nie zawsze, ciężko jest mi powiedzieć. Samochód miał robioną diagnostykę, całe zawieszenie jest sprawne. Na innym forum użytkownicy podpowiadali mi jako byłoby to sprzęgło alternatora. Tyle, że nie znalazłem w internecie takiego sprzęgła alternatora do tej wersji silnika ?
Podsumowując:
-piszczy przy max skręceniu, tak normalnie to nie
-czasami stuka jak jest chyba duże obciążenie dla wspomagania ( maksymalnie duży skręt )
-zawieszenie sprawne
-płyn od wspomagania jest
-kierownica chodzi leciutko
Z góry dziękuję za uwagę i wszelkie sugestie.
Na wstępnie chciałbym powiedzieć, że zarejestrowałem się na tym forum ze względu na jak na razie nietypowy i rzadki silnik BPP w mojej A4 B7. Na forum A4 mało kto taki ma, elementy tego silnika różnią się od 2.0TDI. Mam nadzieję, że znajdę tutaj odpowiedzi na moje pytania. Także witam wszystkich.
Mam parę problemów z moim samochodem. Auto jest z 2006 roku, ma 98 000 km przebiegu, sprawdzone. Zakupiłem je 3 miesiące temu. Miało robiony prawy błotnik, wymienianą lampę. Niestety robili to polscy "fachowcy" i parę rzeczy było już po nich poprawiane.
Jednym z problemów jest piszczenie ujawniające się przy maksymalnym skręcie kierownicą w prawo bądź w lewo. Do tego momentami ( nie zawsze ) dochodzi stukanie, wręcz szarpanie samochodu. Wydaje mi się, że dzieje się to na przykład przy wolnym skręcaniu kierownicą na nierównej powierzchni w miejscu. Dzieje się to nie zawsze, ciężko jest mi powiedzieć. Samochód miał robioną diagnostykę, całe zawieszenie jest sprawne. Na innym forum użytkownicy podpowiadali mi jako byłoby to sprzęgło alternatora. Tyle, że nie znalazłem w internecie takiego sprzęgła alternatora do tej wersji silnika ?
Podsumowując:
-piszczy przy max skręceniu, tak normalnie to nie
-czasami stuka jak jest chyba duże obciążenie dla wspomagania ( maksymalnie duży skręt )
-zawieszenie sprawne
-płyn od wspomagania jest
-kierownica chodzi leciutko
Z góry dziękuję za uwagę i wszelkie sugestie.