Strona 1 z 1
[ a6c6 2.0 tdi] turbo od 2.7 do 2.0
: 02 gru 2010, 00:54
autor: jaskol1
Jak w temacie da sie czy nie?
Wylicytowalem na eBay za nieduzo taka. Jeszcze nie zaplacilem także mogę się wypiac na gościa ale proszę o szybka odpowiedz bo jak co to w piątek mam ja odebrać
Nr KKS. KO3-53039700106
: 02 gru 2010, 01:41
autor: azet
To zupełnie inna bajka i takie turbo od 2.7 nie podejdzie pod 2.0 TDI bez przeróbek.
Jak chcesz mocniejsze turbo do 2.0 TDI 140KM to szukaj turbo od silnika BRD fabrycznie 170KM. Po chipie można zrobić program +190KM i +410Nm.
: 02 gru 2010, 01:46
autor: jaskol1
Tu nie chodził moc tylko moje się powoli chyba sypie wiec myślałem ze może akurat się uda tanio £50 wylicytowalem
: 02 gru 2010, 01:52
autor: azet
Ryzykowny zakup tak w ciemno... dobrze, że możesz nie zapłacić
Szukaj od 2.0 TDI, turbo od 2.7/3.0 ma zupełnie inną konstrukcję i nie da się tego w łatwy sposób zaadoptować, inaczej mieli byśmy wysyp 2.0 TDi po 250 KM :mrgreen:
: 02 gru 2010, 02:10
autor: jaskol1
Fakt :mrgreen:
A tak na marginesie jutro jadę na wymianę lancuszka pompy oleju w moim blb tylko ze wkładam nowy łańcuch napinacz i zebatke bo kupiłem jakieś 6 m- cy temu i nadszedł chyba czas na wymianę bo na liczniku już 160kkm
: 02 gru 2010, 02:20
autor: azet
A co z drugą zębatką - zakładam, że kupiłeś tą na pompę oleju.
Najważniejsza jest zębatka na wale korbowym, a takiej nie da się kupić nowej (chyba, że masz używkę). Zębatka mała na pompie oleju nie wyciera się i nie trzeba jej wymieniać.
Ale generalnie - POWODZENIA przy wymianach :-D
: 02 gru 2010, 02:38
autor: jaskol1
No tak mam ta na pompę oleju ale zawsze to reszta chociaż nowa prawda

: 02 gru 2010, 03:01
autor: azet
Jeśli zębatka na wale korbowym jest OK, to wymiana reszty na pewno nie zaszkodzi (głównie napinasz i łańcuch). Zębatki na pompie możesz nie ruszać bo ona się nie zużywa praktycznie, chyba, że będą widoczne jakieś ślady zużycia wwo (w wyjątkowych okolicznościach).
Najważniejszy jest napinacz, później łańcuch, no i zębatka na wale korbowym której nie masz i mieć nie będziesz - niestety <smuty>
: 02 gru 2010, 03:14
autor: jaskol1
No to trzymać kciuki ze ta na wale jest w dobrym stanie
Wszystko się jutro okaże
A No i jeszcze zabieraki imbusowe ponoć 2
: 02 gru 2010, 07:45
autor: krzycho2626
Tak z ciekawości napisz kolego w jakim warsztacie będziesz dokonywał tej wymiany??
Jak to jakaś sprawdzona firma to też podjadę bo do Bedford mam tylko 2 zjazdy M1-ką!!
Pozdro.

: 02 gru 2010, 09:01
autor: jaskol1
Warsztat jest w luton kolega mi polecił także dam znać co i jak o ile dojade bo wali śniegiem jak nigdy
[ Dodano: 2010-12-04, 14:14 ]
No I jest problem!!!!
Niec nie wymienione narazie bo imbusik nowy wchodzi ale ma luzy bo gniazdo już trochę wyrobione.
Mechanik wspomniał o jakimś magiku w Polsce który ma na to sposób mianowicie wkłada większy imbusik i gra . Czytałem gdzieś na forum o tym ale nie mogę znaleźć pomóżcie proszę znaleźć tego gościa bo jak nie to ta wymian całego napędu . £980 za napęd + wymaina w sumie już silnik rozebrany ale za te pieniądze mogę BKD silnik cały kupić No i cholera nie wiem co robić najlepiej znaleźć tego gościa