Strona 1 z 1

[a6c6 2.0Tdi]Tryb Awaryjny?

: 26 sie 2010, 20:43
autor: chmielu
Dzisiaj podczas jazdy z prędkością około 140 km/h silnik stracił moc wyskoczyła kontrolka sterowania silnika (pomarańczowy silniczek).Nie można też włączyć tempomatu.Silnik nie dymi nie grzeje się ,olej ok.Wrażenie jest takie jakby nie było turbiny.Napiszcie co o tym myślicie zanim pojadę do pseudo fachowców.Może porada gdzie w Lublinie mogę uzyskać jutro poradę lub ktoś z kolegów z okolicy ma vaga aby sprawdzić co jest.

: 26 sie 2010, 20:51
autor: Społeczność Audi A6
widzisz gdybys mial kabelek bys wiedzial prawie wszytsko!. Moze byc egr moze byc turbina moze byc wszytsciutko! od a do z!!!!!!

: 26 sie 2010, 21:00
autor: chmielu
A skąd kabelek.Na allegro są ale kolega powiedział mi że trzeba wiedzieć który bo może nie obsługiwać nowszych aut.

: 26 sie 2010, 21:18
autor: Społeczność Audi A6
na forum loedzy oferuja kabelki z porgramem za 270zl chyba juz z wysylka

: 26 sie 2010, 23:22
autor: chmielu
Jeśli ktoś ma kabelki proszę o info na priv.Natychmiast oddzwaniam i kupuję.

: 27 sie 2010, 11:42
autor: chmielu
Ale problem w tym że siedzę w teraz w Lublinie.Dziękuję za chęci ZelvaBOi.

[ Dodano: 2010-08-27, 13:15 ]
Byłem w Lublinie w jakimś serwisie i podłączyli mi niby VAG (nie wiem) urządzenie na kołkach z ekranikiem i wyszedł kod błędu 1741.Powiedzieli że albo EGR albo turbo.Skasowali błąd a samochód dalej tak jeździ jak jeździł i po kliku km znowu kontrolka silniczka.Na naprawę nie mieli czasu więc znowu kibelek.Turbina chodzi i wkręca się na obroty.Jestem skazany na Lublin jeszcze przez jakiś czas.Panowie pomocy.

: 27 sie 2010, 14:58
autor: vasil73
kod 1742

: 27 sie 2010, 15:07
autor: chmielu
tak mi powiedzieli 1742.W pierwszym poście pomyliłem się .Oczywiście 1742

: 27 sie 2010, 17:31
autor: vasil73
To bylo jakies urzadzenie Boscha. Wygladalo cos jak duzo konsola do gier :)
Szukam opisu do tego kodu i nigdzie nie ma. Tam na wyswietlaczu pojawil sie opis dotyczacy zlej edycji spalin - mieszanki..
chmielu, wielkie dzieki za pomoc.
Rowniez podziekowania dla slavi16 i xcoom


ps; Ktos mial doczynienia z w/w bledem?

: 27 sie 2010, 21:51
autor: Zygi
To był Bosch KTS pewnie, zastanawiam sie czy to nie są objawy Pompy Olejowej!! jest tego duzo na forum o problemach z silnikami BLB po 150 tys km. Tu jest temat o wadliwych silniczkach KLIK poczytaj i zastanów sie czy to są podobne objawy? Tu masz kolejny temat KLIK oczywiscie mogą byc inne objawy bynajmniej mam nadzieje ze to nie pompa olejowa!
Jesli zapaliła sie kontrolka od oleju na czerwono to radziłbym wiecej nie jezdzic tym autkiem do poki nie stwierdzisz dokładnie przyczyny!
Oczywiscie niech ktos jeszcze Ci przeskanuje autko VCDS'em

: 27 sie 2010, 22:07
autor: vasil73
Zygi, nie sadze aby to byla pompa bo poziom oleju sie nie zmienia, temperatura rowniez. Moge sie jednak mylic. Specem nie jestem :)
A w srode jade do serwisu Audi bo okazalo sie calkiem przypadkiem ze znajomy wrocil tam do pracy jako kierownik serwisu. Jak tylko jakies czyszczenie to bede to mial za free. Jezeli nie to pewnie bankomat w ruch. Tak wiec do srody nerwowka i oczekiwanie.

: 27 sie 2010, 22:54
autor: lebraa
Mam ten sam objaw w tym silniku, tylko że mruga kontrolka swiec żarowych.
Najczęściej tryb włącza się w takiej sytuacji: odpalam ciepły jeszcze silnik, wyjeżdżam na prostą drogę, po 30 sekundach wciskam pełny gaz w trybie skrzyni S, włącza się tryb serwisowy, auto traci moc, mruga kontrolka. Zjeżdżam na pobocze, gaszę silnik na kilka sekund, odpalam i jest o.k.

edit: silnik BRE

: 01 wrz 2010, 18:27
autor: vasil73
Witam ponownie kolegów.
Już wiadomo o co chodzi. Dziś byłem w serwisie Audi i jestem umówiony na piątek na wymiane EGR. Koszt z wymianą na nowy 1200 złociszy.
jeszcze raz dziękuje za pomoc tu w temacie i na privie. <ok>
Pozdro dla wszystkich.