[A6 C6 3.0 TDI] Zepsute wentylatory?
: 02 kwie 2010, 00:25
Witam.
Mam pytanko odnosnie wentylatorow. Czy takie cos moze sie zepsuc ot tak sobie?
Ponizej kody z VAG'a a jeszcze nizej wyjasnienie moich watpliwosci.
2 Faults Found:
001681 - Fan 1 Control Circuit: Short to GND
P0691 - 001 - Upper Limit Exceeded
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Duty Cycle: 9.9 %
Voltage: 11.78 V
Duty Cycle: 9.9 %
Duty Cycle: 9.9 %
001683 - Fan 2 Control Circuit: Short to GND
P0693 - 001 - Upper Limit Exceeded
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Duty Cycle: 9.9 %
Voltage: 11.78 V
Duty Cycle: 0.4 %
Duty Cycle: 9.9 %
A teraz po krotce moje perypetie w serwisie. Oddalem autko do serwisu (AUDI) na przeglad i wymiane oleju i filtrow. Wszystko fajnie i pieknie, za duzo nie bylo do wymiany - dwie swiece zarowe i dwa stabilizatory. Okazalo sie, ze to nie koniec. Odebralem telefon z serwisu, a pan Konsultant pyta mnie, czy wyrazam zgode na wymiane paska rozrzadu, gdyz ani w ksiazce, ani w komputerze On nie moze znalezc informacji kiedy byl ten PASEK wymieniany. Jakiez bylo jego zdziwienie, ze nie mam zamiaru ZAMIENIAC lancuszkow na pasek, no i tyle. Nie minela godzina a tu nastepny telefon. Tym razem zaproponowno mi wymiane wentylatorow, gdyz sa popsute. Grzecznie zostalem poinformowany, ze to jedyne £1000, oraz ze nie wymienienie tychze wentylatorow bedzie powodowalo przegrzewanie silnika. Po opcji wymiany paska rozrzadu, bylem pewien, ze grzeczny Pan Konsultant chce tylko wyciagnac wiecej kaski i nie wymienilem tych wentylatorow. Dodam tylko, ze autko pojechajo do serwisu dzien po przejechaniu 4000 km bez zadnych problemow z przegrzewaniem.
Z tad moje pytanie. Czy owe bledy rzeczywiscie oznaczaja zepsute wentylatory, czy jedynie jakies zwarcie lub rozlaczenie wtyczek?
Bledy po wykasowaniu powracaja a silnik trzyma prawidlowa temperature.
Pozdrawiam wszystkich.
Mam pytanko odnosnie wentylatorow. Czy takie cos moze sie zepsuc ot tak sobie?
Ponizej kody z VAG'a a jeszcze nizej wyjasnienie moich watpliwosci.
2 Faults Found:
001681 - Fan 1 Control Circuit: Short to GND
P0691 - 001 - Upper Limit Exceeded
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Duty Cycle: 9.9 %
Voltage: 11.78 V
Duty Cycle: 9.9 %
Duty Cycle: 9.9 %
001683 - Fan 2 Control Circuit: Short to GND
P0693 - 001 - Upper Limit Exceeded
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Duty Cycle: 9.9 %
Voltage: 11.78 V
Duty Cycle: 0.4 %
Duty Cycle: 9.9 %
A teraz po krotce moje perypetie w serwisie. Oddalem autko do serwisu (AUDI) na przeglad i wymiane oleju i filtrow. Wszystko fajnie i pieknie, za duzo nie bylo do wymiany - dwie swiece zarowe i dwa stabilizatory. Okazalo sie, ze to nie koniec. Odebralem telefon z serwisu, a pan Konsultant pyta mnie, czy wyrazam zgode na wymiane paska rozrzadu, gdyz ani w ksiazce, ani w komputerze On nie moze znalezc informacji kiedy byl ten PASEK wymieniany. Jakiez bylo jego zdziwienie, ze nie mam zamiaru ZAMIENIAC lancuszkow na pasek, no i tyle. Nie minela godzina a tu nastepny telefon. Tym razem zaproponowno mi wymiane wentylatorow, gdyz sa popsute. Grzecznie zostalem poinformowany, ze to jedyne £1000, oraz ze nie wymienienie tychze wentylatorow bedzie powodowalo przegrzewanie silnika. Po opcji wymiany paska rozrzadu, bylem pewien, ze grzeczny Pan Konsultant chce tylko wyciagnac wiecej kaski i nie wymienilem tych wentylatorow. Dodam tylko, ze autko pojechajo do serwisu dzien po przejechaniu 4000 km bez zadnych problemow z przegrzewaniem.
Z tad moje pytanie. Czy owe bledy rzeczywiscie oznaczaja zepsute wentylatory, czy jedynie jakies zwarcie lub rozlaczenie wtyczek?
Bledy po wykasowaniu powracaja a silnik trzyma prawidlowa temperature.
Pozdrawiam wszystkich.