Strona 1 z 1

[A6C6 - sprzęgło ]

: 17 cze 2009, 16:01
autor: satch
sprzęgło kilka razy mi dziś się ślizgnęło , że tak się wyrażę
chyba sprzęgło bo radia słuchałem głośno i nie słyszałem tylko czułem , że nie idzie jak powinien :lol:

<smuty> zobaczymy jutro , a ile wogóle kosztuje wymiana , naprawy nie wiem co tam najczęściej pada ... :roll:

: 18 cze 2009, 09:21
autor: dianix
ja miałem podobnie - po wciśnięciu pedału gazu w podłogę nawet na 5 i 6 biegu sprzęgło się uslizgiwało. auto najechało 88 tys. km. podobno koła dwumasowe w tych autach miały jakąś wadę ale ja wymieniłem cały komplet na oryginał LUK cena części to ok. 1400 zł koło dwumasowe, ok. 900 zł tarcza+docisk i łożysko. Po wymianie auto spisuje się idealnie (w międzyczasie lekki chip na 165 KM i 385 Nm ). Bez problemu przenosi ten moment na koła a nawet na 3 biegu po wciśnięciu gazu do podłogi potrafi włączyć sie ESP ( opony 245/45/17). Cena którą podałem to oczywiście poza serwisem, w serwisie chcą prawie dwa razy więcej i jeszcze zwrot starych części ;) W razie co służe pomocą <piwo>

: 18 cze 2009, 11:23
autor: satch
dzis wszystko gra ale zobaczymy ... ta usterka jak wystapi to objawy są juz ciągle czy potrafi ustąpic i dać o sobie znać za jakis czas <ok>

[ Dodano: 2009-06-18, 11:38 ]
jeszcze jedna przypadłośc dziwna , zbliżając sie doświateł na jałowym biegu pojawiaja sie drgania , jak tylko auto sie zatrzyma znikają od razu ... :lol: dziwnie to tłumaczę ale tak własnie jest :lol: nie przeszkadza to bo zdarza sie to powiedzmy raz na 10 dni .. macie jakieś domysłu pozdr :-D

: 19 cze 2009, 23:17
autor: canonarrow
No wreszcie ktos to napisał :) ja sie zbieram od dawna -tez tak mam wrzucam luz i moim zdaniem jak lekko naciskam hamulec to lekko spadaja obroty i czuje sie delikatne drzenie az do zatrzymania lub puszczenia hamulca -ktos tak jeszcze ma??

: 04 lip 2012, 21:42
autor: Patryk77
dianix pisze:ja miałem podobnie - po wciśnięciu pedału gazu w podłogę nawet na 5 i 6 biegu sprzęgło się uslizgiwało. auto najechało 88 tys. km. podobno koła dwumasowe w tych autach miały jakąś wadę ale ja wymieniłem cały komplet na oryginał LUK cena części to ok. 1400 zł koło dwumasowe, ok. 900 zł tarcza+docisk i łożysko. Po wymianie auto spisuje się idealnie (w międzyczasie lekki chip na 165 KM i 385 Nm ). Bez problemu przenosi ten moment na koła a nawet na 3 biegu po wciśnięciu gazu do podłogi potrafi włączyć sie ESP ( opony 245/45/17). Cena którą podałem to oczywiście poza serwisem, w serwisie chcą prawie dwa razy więcej i jeszcze zwrot starych części ;) W razie co służe pomocą <piwo>



Ja tak cytuje tu kolege dionixa sprzeglo ja mam 220000 przejechane i jeszcze orginalne a kolega mial juz przy 88000tys wymieniane? to ile wytrzymuja sprzegla z reguly jak ktos jezdzi normalnie?Aha tak do tego chipa ja tez mialem i przez to po 2 latach zapchal mi DPF tak ze musialem wymienic a koszty to sa kolo 4-5tys zl. dlatego wyrzucam zaraz chipa bo to nie dla aut z DPF.pozdro

: 05 lip 2012, 08:48
autor: igo_89
satch, canonarrow, Takie objawy występują od wtryskiwaczy albo są przy pchane albo się już koĂączą u siebie miałem to samo tylko że we wtryskach CR wyczyściłem i jest git choć są cały czas te same na których wyjechał z fabryki przebieg mam 230 tyś.
Pozdrawiam

: 05 lip 2012, 09:32
autor: MikeeNHa
Patryk77 pisze:Ja tak cytuje tu kolege dionixa sprzeglo ja mam 220000 przejechane i jeszcze orginalne a kolega mial juz przy 88000tys wymieniane? to ile wytrzymuja sprzegla z reguly jak ktos jezdzi normalnie?Aha tak do tego chipa ja tez mialem i przez to po 2 latach zapchal mi DPF tak ze musialem wymienic a koszty to sa kolo 4-5tys zl. dlatego wyrzucam zaraz chipa bo to nie dla aut z DPF.pozdro
A nie lepiej usunąć DPF i po sprawie a nie usuwać CHIP ?? I te koszta które podałeś.. za to byś miał usunięcie DPF + nowa turbina + większy IC i Chip na 190KM jak nic :)

: 09 lip 2012, 11:43
autor: Patryk77
Hi MikeeNHa moze i tak ale w niemczech to nie tak latwo przejsc przeglad potem.W pl to bym go wyrzucil i zostawil moze chipa.pozdr

: 09 lip 2012, 13:16
autor: MikeeNHa
Patryk77 pisze:Hi MikeeNHa moze i tak ale w niemczech to nie tak latwo przejsc przeglad potem.W pl to bym go wyrzucil i zostawil moze chipa.pozdr
Powiem Ci, że ostatnio rozmawiałem z Chłopaczkiem z Krakowa, który w swowim A4 z 2007 roku 2.0 tdi wywalał DPF i później był na stacji diagnostycznej. Nic nie wyszło - wszystko w normie tak jak powinno być.

Więc uważam, że to kwestia dobrego speca i spokojnie da się to ogarnąć :)

: 10 lip 2012, 23:25
autor: Patryk77
No tak tylko mi to sie stalo w niemczech i lipa jak w pl to pewnie bym tak zrobil i wstawil emulator dpf a tu nikt tego niezrobi .ale tu temat tego forum jest na temat sprzegla he a my sie rozpisujemy o DPF a chcialem sie dowiedziec jak trwale sa sprzegla przy tych audi c6 2,0 tdi

: 13 lip 2012, 16:15
autor: markopolo
Ja w swojej przy 175tyś wymieniłem sprzęgło wraz z kołem dwumasowym i muszę ci powiedzieć że jeszcze śmiało by starczyło na kilkanaście tyś

: 15 lip 2012, 16:11
autor: Patryk77
ja mam juz 220000 i spoko chodzi ale to pewnie ze pierwsze 1,5 roku zrobione bylo 150000 same autostrady niemieckie takze malo niebylo czesto uzywane jak to w miescie jest.