Nierówna praca silnika na biegu jałowym
: 10 sie 2025, 03:01
Witam.
Auto Audi A6 C6 Avant 2.7 BPP Multitronic bez DPF
Borykam się z problemem nierównej pracy silnika. Problem również jest z odpalaniem zimnego silnika. Drgania występują na biegu jałowym jak i podczas jazdy do obrotów max 2500 później jest ok. Auto kopci oraz ma późną reakcje na gaz. Próbowałem zaślepić EGR lecz i to nie pomagało.
Korekty na 1 i 2 wtryskiwaczu pokazują 1/+5 2/2,5 reszta nadrabia te dwa. Przy dochodzeniu do progu 2000 obrotów korekty spadają 1/+2.0 2/+1.8
Z rzeczy które wymieniłem:
-wszystkie popychacze na lewej głowicy patrząc od przodu pojazdu
-dwa wtryskiwacz na 1 i 2 cylindrze.
-nowe podkładki pod wszystkie wtryski oraz frezowanie gniazd
-przepływka wymieniona na inna używaną ORI
Proszę o jakieś rady czy może to być urwana klapa wirowa czy szukać problemu gdzie indziej.
Z góry dziękuje za podesłanie jakichkolwiek podpowiedzi gdzie zajrzeć co może mieć wpływ.
Pozdrawiam
Auto Audi A6 C6 Avant 2.7 BPP Multitronic bez DPF
Borykam się z problemem nierównej pracy silnika. Problem również jest z odpalaniem zimnego silnika. Drgania występują na biegu jałowym jak i podczas jazdy do obrotów max 2500 później jest ok. Auto kopci oraz ma późną reakcje na gaz. Próbowałem zaślepić EGR lecz i to nie pomagało.
Korekty na 1 i 2 wtryskiwaczu pokazują 1/+5 2/2,5 reszta nadrabia te dwa. Przy dochodzeniu do progu 2000 obrotów korekty spadają 1/+2.0 2/+1.8
Z rzeczy które wymieniłem:
-wszystkie popychacze na lewej głowicy patrząc od przodu pojazdu
-dwa wtryskiwacz na 1 i 2 cylindrze.
-nowe podkładki pod wszystkie wtryski oraz frezowanie gniazd
-przepływka wymieniona na inna używaną ORI
Proszę o jakieś rady czy może to być urwana klapa wirowa czy szukać problemu gdzie indziej.
Z góry dziękuje za podesłanie jakichkolwiek podpowiedzi gdzie zajrzeć co może mieć wpływ.
Pozdrawiam