A6 C6 - Problemy po wymianie pompy wtryskowej.
: 23 gru 2023, 23:15
Witam wszystkich!
Pacjent to audi a6 2.0 tdi 170k CAHA
Szukam pomocy bo odchodzę od zmysłów.
Padła pompa wtryskową i puściła opilki w układ paliwowy. Po tym auto nie chciało odpalać i vcds pokazywał błąd za niskiego cisnienia na listwie paliwowej.
Wymienione zostalo:
1. Pompa wtryskowa kupiona droga z regeneracji wraz z zaworem pompy
2. Wszystkie cztery wtryski kupione z regeneracji ( zostały zakodowane)
3. Wymieniona listwa wtryskową wraz z dwoma czujnikami na używana. Puzniej czujniki oba wymienione jeszcze raz z innego auta
4. Wymieniony czujnik regulacji paliwa na listwie paliwowej jeszcze raz na nowy
5. Wymieniony filtr paliwa
Wymieniona pompa powrotna paliwa do zbiornika na używana.
Układ wtryskowy czyszczony I w zbiorniku oraz filtrze paliwa nie było opilkow metalu .
Po wymianie wszystkiego vcds wyrzuca błąd 5213 i czasem drogi błąd 5216 .oba błędy wskazują za wysokie cisnienie na listwie paliwowej. Auto wpada w tryb awaryjny I odcina jej móc odrazu po tym jak na desce rozdzielczej pokaze się kontrolka sieć zarowych
Każdy mowi o wymianie czujników z listwy i pompy wtryskowej ale już wymieniane i dalej to samo.
Facet z serwisu pomp wtryskowych powiedzial zeby usunąć wartości wyuczone w VCDS ale nie wiem jak i gdzie. Znalazłem jeden filmik gdzie gościu wchodzi w Engine/Basic SETTING i tam ma opcje usunięcia tych wartości ale u mnie tego nie ma.
Proszę o jaką kolwiek podpowiedź co jeszcze można zrobić by znikł błąd za wysokiego cisnienia na listwie paliwowej
Pacjent to audi a6 2.0 tdi 170k CAHA
Szukam pomocy bo odchodzę od zmysłów.
Padła pompa wtryskową i puściła opilki w układ paliwowy. Po tym auto nie chciało odpalać i vcds pokazywał błąd za niskiego cisnienia na listwie paliwowej.
Wymienione zostalo:
1. Pompa wtryskowa kupiona droga z regeneracji wraz z zaworem pompy
2. Wszystkie cztery wtryski kupione z regeneracji ( zostały zakodowane)
3. Wymieniona listwa wtryskową wraz z dwoma czujnikami na używana. Puzniej czujniki oba wymienione jeszcze raz z innego auta
4. Wymieniony czujnik regulacji paliwa na listwie paliwowej jeszcze raz na nowy
5. Wymieniony filtr paliwa
Wymieniona pompa powrotna paliwa do zbiornika na używana.
Układ wtryskowy czyszczony I w zbiorniku oraz filtrze paliwa nie było opilkow metalu .
Po wymianie wszystkiego vcds wyrzuca błąd 5213 i czasem drogi błąd 5216 .oba błędy wskazują za wysokie cisnienie na listwie paliwowej. Auto wpada w tryb awaryjny I odcina jej móc odrazu po tym jak na desce rozdzielczej pokaze się kontrolka sieć zarowych
Każdy mowi o wymianie czujników z listwy i pompy wtryskowej ale już wymieniane i dalej to samo.
Facet z serwisu pomp wtryskowych powiedzial zeby usunąć wartości wyuczone w VCDS ale nie wiem jak i gdzie. Znalazłem jeden filmik gdzie gościu wchodzi w Engine/Basic SETTING i tam ma opcje usunięcia tych wartości ale u mnie tego nie ma.
Proszę o jaką kolwiek podpowiedź co jeszcze można zrobić by znikł błąd za wysokiego cisnienia na listwie paliwowej