Strona 1 z 1

A6 C6 - Problemy po wymianie pompy wtryskowej.

: 23 gru 2023, 23:15
autor: lolo_123
Witam wszystkich!
Pacjent to audi a6 2.0 tdi 170k CAHA
Szukam pomocy bo odchodzę od zmysłów.
Padła pompa wtryskową i puściła opilki w układ paliwowy. Po tym auto nie chciało odpalać i vcds pokazywał błąd za niskiego cisnienia na listwie paliwowej.
Wymienione zostalo:
1. Pompa wtryskowa kupiona droga z regeneracji wraz z zaworem pompy
2. Wszystkie cztery wtryski kupione z regeneracji ( zostały zakodowane)
3. Wymieniona listwa wtryskową wraz z dwoma czujnikami na używana. Puzniej czujniki oba wymienione jeszcze raz z innego auta
4. Wymieniony czujnik regulacji paliwa na listwie paliwowej jeszcze raz na nowy
5. Wymieniony filtr paliwa
Wymieniona pompa powrotna paliwa do zbiornika na używana.
Układ wtryskowy czyszczony I w zbiorniku oraz filtrze paliwa nie było opilkow metalu .

Po wymianie wszystkiego vcds wyrzuca błąd 5213 i czasem drogi błąd 5216 .oba błędy wskazują za wysokie cisnienie na listwie paliwowej. Auto wpada w tryb awaryjny I odcina jej móc odrazu po tym jak na desce rozdzielczej pokaze się kontrolka sieć zarowych

Każdy mowi o wymianie czujników z listwy i pompy wtryskowej ale już wymieniane i dalej to samo.

Facet z serwisu pomp wtryskowych powiedzial zeby usunąć wartości wyuczone w VCDS ale nie wiem jak i gdzie. Znalazłem jeden filmik gdzie gościu wchodzi w Engine/Basic SETTING i tam ma opcje usunięcia tych wartości ale u mnie tego nie ma.

Proszę o jaką kolwiek podpowiedź co jeszcze można zrobić by znikł błąd za wysokiego cisnienia na listwie paliwowej