Audi A6 C6 2.0 TDI BRE Multitronic przerywa na wolnych obrotach i szarpie podczas jazdy
: 04 lut 2023, 15:58
Cześć!
3 miesiące temu zakupiłem A6 C6 2.0 TDI BRE 140km ze skrzynią multi z usuniętym dpf. Przy pierwszym serwisie który robiłem od razu po zakupie okazało się, że napęd pompy oleju się skończył, przytarłem silnik także remont całego silnika, głowicy, turbo, wtryski za 14tyś. Auto po remoncie ciężko odpalało, przerywało i szarpało przy przyśpieszaniu, nie chciał się wkręcić powyżej 2500obr i brak mocy.. więc reklamacja i zrobiony dwumas, zawieszenie przód, rozrusznik, wywalony egr, zmieniony olej w skrzyni i wtryski na reklamację bo wskazywały spore korekty. jest trochę lepiej, ale dalej przerywa na wolnych(rzuca aż silnikiem i czuć to w środku), oprócz tego szarpie/przerywa powyżej 2000obr tak do 2700-3000. Powyżej nie czuć szarpania, ale jakby nie miał pełnej mocy.. Rozrząd ustawiony był na znaki, czyli +2 i chodził "twardo" ale zmieniony na 0 i chodzi jakby bardziej miękko, przyjemniej dla ucha, ale dalej przerywa. Wtryski aktualnie mają korekty blisko 0.. Proszę o pomoc bo mechanik rozłożył ręce, wydany worek pieniędzy i autem nie da się normalnie jeździć bo przy przyśpieszaniu lub wjeździe pod górkę telepie całym autem..
3 miesiące temu zakupiłem A6 C6 2.0 TDI BRE 140km ze skrzynią multi z usuniętym dpf. Przy pierwszym serwisie który robiłem od razu po zakupie okazało się, że napęd pompy oleju się skończył, przytarłem silnik także remont całego silnika, głowicy, turbo, wtryski za 14tyś. Auto po remoncie ciężko odpalało, przerywało i szarpało przy przyśpieszaniu, nie chciał się wkręcić powyżej 2500obr i brak mocy.. więc reklamacja i zrobiony dwumas, zawieszenie przód, rozrusznik, wywalony egr, zmieniony olej w skrzyni i wtryski na reklamację bo wskazywały spore korekty. jest trochę lepiej, ale dalej przerywa na wolnych(rzuca aż silnikiem i czuć to w środku), oprócz tego szarpie/przerywa powyżej 2000obr tak do 2700-3000. Powyżej nie czuć szarpania, ale jakby nie miał pełnej mocy.. Rozrząd ustawiony był na znaki, czyli +2 i chodził "twardo" ale zmieniony na 0 i chodzi jakby bardziej miękko, przyjemniej dla ucha, ale dalej przerywa. Wtryski aktualnie mają korekty blisko 0.. Proszę o pomoc bo mechanik rozłożył ręce, wydany worek pieniędzy i autem nie da się normalnie jeździć bo przy przyśpieszaniu lub wjeździe pod górkę telepie całym autem..