Audi a6 c6 lift 3.0 tdi problem z ciśnieniem oleju
: 29 lip 2022, 20:06
Witam posiadam audi a6 lift 2009 3.0 tdi quattro z przebiegiem 305tys
Zakupiłem je niedawno sprzedający opisał ze niedawno został wymieniony
-filtr paliwa
-czyszczenie miski olejowej i smoka
-zawór sterujący ciśnienie oleju
-czujnik ciśnienia oleju
-wymieniony rozrząd
-regeneracja wtryskiwaczy
-komplet swiec
-czyszczenie chemiczne DPF
-zaślepiony i wyorogramowany EGR
Problem polega na tym ze po dwóch dniach po zakupie podczas jazdy zapaliła się kontrolka silnika na żółto po przejechaniu kilku kilometrów zapaliły się świece żarowe i auto przeszło w tryb awaryjny.
Zjechałem na pobocze wyłączyłem silnik ponownie odpalenie dakej silnik na żółto już bez świec i pojechałem dawaj. Jednak po przejechaniu około 30 kilometrów zapaliła mi się kontrolka ciśnienia oleju na czerwono. Zatrzymałem się maska w górę okej ok. Odpaliłem auto zgasła kontrolka i powrót do domu.
I teraz ten problem pojawia się ponownie nieraz mogę jeździć dwa dni i nic nie będzie a nieraz wyskakuje ze trzy razy dziennie i zawsze na rozgrzanym silniku. I zawsze gaśnie po wyłączeniu i odpaleniu ponownie.
Auto było ponownie u mechanika niby według podłączonego komputera błąd czujnika wymieniony na kolejny i dalej robi to samo.
Dzisiaj mechanik sprawdzał manometrem ciśnienie i niby wszystko jest ok wiec szuka dalej.
Dlatego czy jest ktoś kto miał podobne problemy z takim silnikiem?
Każda opinia się przyda może to jakiś sterownik czy może instalacja?
Bo mój mechanik mówił ze jak wymieniał ten czujnik to jakby było widać ze ktoś cos przy kablach grzebał…
Nie wiem co kur… wymieniać bo auto mam od trzech tygodni przejechaniem nim zaledwie 600 km i cały czas stoi u mechanika.
Piszcie jak macie jakieś pomysły
Pozdrawiam
Zakupiłem je niedawno sprzedający opisał ze niedawno został wymieniony
-filtr paliwa
-czyszczenie miski olejowej i smoka
-zawór sterujący ciśnienie oleju
-czujnik ciśnienia oleju
-wymieniony rozrząd
-regeneracja wtryskiwaczy
-komplet swiec
-czyszczenie chemiczne DPF
-zaślepiony i wyorogramowany EGR
Problem polega na tym ze po dwóch dniach po zakupie podczas jazdy zapaliła się kontrolka silnika na żółto po przejechaniu kilku kilometrów zapaliły się świece żarowe i auto przeszło w tryb awaryjny.
Zjechałem na pobocze wyłączyłem silnik ponownie odpalenie dakej silnik na żółto już bez świec i pojechałem dawaj. Jednak po przejechaniu około 30 kilometrów zapaliła mi się kontrolka ciśnienia oleju na czerwono. Zatrzymałem się maska w górę okej ok. Odpaliłem auto zgasła kontrolka i powrót do domu.
I teraz ten problem pojawia się ponownie nieraz mogę jeździć dwa dni i nic nie będzie a nieraz wyskakuje ze trzy razy dziennie i zawsze na rozgrzanym silniku. I zawsze gaśnie po wyłączeniu i odpaleniu ponownie.
Auto było ponownie u mechanika niby według podłączonego komputera błąd czujnika wymieniony na kolejny i dalej robi to samo.
Dzisiaj mechanik sprawdzał manometrem ciśnienie i niby wszystko jest ok wiec szuka dalej.
Dlatego czy jest ktoś kto miał podobne problemy z takim silnikiem?
Każda opinia się przyda może to jakiś sterownik czy może instalacja?
Bo mój mechanik mówił ze jak wymieniał ten czujnik to jakby było widać ze ktoś cos przy kablach grzebał…
Nie wiem co kur… wymieniać bo auto mam od trzech tygodni przejechaniem nim zaledwie 600 km i cały czas stoi u mechanika.
Piszcie jak macie jakieś pomysły
Pozdrawiam