2.7 TDI 190km CANA
: 01 lut 2022, 08:42
Witam,
W czwartek przesiadam się z wysłużonego C5 1.9 AWX na C6 2.7 190 km CANA bardzo proszę o szybką pomoc i kilka informacji ponieważ mam mętlik w głowie i każdy na różnych forach pisze co innego. Pacjent C6 2.7 190 km CANA z 2011R w manualu przebieg sprawdzony są wpisy ASO z kontroli wszystko się klei 117 tyś km .
1. Jakie są główne bolączki konkretnie tego silnika o oznaczeniu CANA ew. przy jakich przebiegach ( sporo osób pisze, że to dokładnie taka sama jednostka jak przed lift bez żadnych zmian w osprzęcie z drugiej strony ponoć zostały zmienione wtryski poprawiony rozrząd, napinacze itp)
2. Przy jakich przebiegach należy spodziewać się wymiany rozrządu ( wiem, że będzie to słychać ale jest tyle opinii, że chciałbym wiedzieć czy to 200 tyś czy 300 tyś a mozę nawet więcej )
3. Klapy kolektora ( sporo osób wycina jest to ponoć problematyczne)
4. Z doświadczenie osób posiadających mających kontakt z takim silnikiem czy jest on godny polecenia ( koszty utrzymania awarie itp)
5. Znalazłem na różnych forach kilka opisów sytuacji, że silnik się sypnął totalnie do remonty gdzie ceny takich usług sięgają 15 tys ( czy to częsty problem czy po prostu zajechane zaniedbane motory )
Bardzo proszę o pomoc każda informacja będzie cenna
W czwartek przesiadam się z wysłużonego C5 1.9 AWX na C6 2.7 190 km CANA bardzo proszę o szybką pomoc i kilka informacji ponieważ mam mętlik w głowie i każdy na różnych forach pisze co innego. Pacjent C6 2.7 190 km CANA z 2011R w manualu przebieg sprawdzony są wpisy ASO z kontroli wszystko się klei 117 tyś km .
1. Jakie są główne bolączki konkretnie tego silnika o oznaczeniu CANA ew. przy jakich przebiegach ( sporo osób pisze, że to dokładnie taka sama jednostka jak przed lift bez żadnych zmian w osprzęcie z drugiej strony ponoć zostały zmienione wtryski poprawiony rozrząd, napinacze itp)
2. Przy jakich przebiegach należy spodziewać się wymiany rozrządu ( wiem, że będzie to słychać ale jest tyle opinii, że chciałbym wiedzieć czy to 200 tyś czy 300 tyś a mozę nawet więcej )
3. Klapy kolektora ( sporo osób wycina jest to ponoć problematyczne)
4. Z doświadczenie osób posiadających mających kontakt z takim silnikiem czy jest on godny polecenia ( koszty utrzymania awarie itp)
5. Znalazłem na różnych forach kilka opisów sytuacji, że silnik się sypnął totalnie do remonty gdzie ceny takich usług sięgają 15 tys ( czy to częsty problem czy po prostu zajechane zaniedbane motory )
Bardzo proszę o pomoc każda informacja będzie cenna