Przepustnica, cały oczas otwarta.
: 16 lis 2020, 09:43
(a6 c6 3.0 tdi 233km asb)
Witam, komputer widzi, że przepustnica jest cały czas w jednym miejscu, chociaż jak gaszę silnik to słychać jak się przestawia.
Była dwa razy wymieniana, więc jest okey, adaptacji nie mogę przeprowadzić (błąd, chociaż w tym silniku chyba się nie robi).
Temp. płynu na blacie, wskazówka na 90, na kompie 82 i dalej nie chce iść, czujnik podmieniany.
Akumulator był sprawdzany, ma ładowanie, ale sprawność wyszła na 65 procent. Nie wiem, czy to nie za mało.
Czasami komputer widzi za małe napięcia i jakieś skoki, chociaż jak sprawdzam miernikiem na aku, to nic takiego się nie dzieje ...
Od czasu do czasu błędy modułów komfortu i moduł mocy, który chyba jest do wymiany, bo kierownica czasami traci chęci i się przycina.
Opisałem kilka problemów, ponieważ może mają one ze sobą coś wspólnego, głównym problemem jest chyba ta przepustnica, bo auto przez nią szaleje. Dziwnie pracuję i głośno chodzi, czasami nawet auto nie chciało odpalić, kręciło ale nie odpalało. Jak zgaszę auto, to przez chwile słychać jak turbina hamuje i wyje. ( przez otwarta przepustnice, zasysa powietrze).
Nie wiem już gdzie szukać, gdzie idzie ta wiązka od przepustnicy, prosto do ecu ?, może to jakiś przekaźnik ? w najgorszym przypadku ecu, ale u nas nie ma czarodzieja, który taki temat ogarnie ...
Pozdrawiam
Witam, komputer widzi, że przepustnica jest cały czas w jednym miejscu, chociaż jak gaszę silnik to słychać jak się przestawia.
Była dwa razy wymieniana, więc jest okey, adaptacji nie mogę przeprowadzić (błąd, chociaż w tym silniku chyba się nie robi).
Temp. płynu na blacie, wskazówka na 90, na kompie 82 i dalej nie chce iść, czujnik podmieniany.
Akumulator był sprawdzany, ma ładowanie, ale sprawność wyszła na 65 procent. Nie wiem, czy to nie za mało.
Czasami komputer widzi za małe napięcia i jakieś skoki, chociaż jak sprawdzam miernikiem na aku, to nic takiego się nie dzieje ...
Od czasu do czasu błędy modułów komfortu i moduł mocy, który chyba jest do wymiany, bo kierownica czasami traci chęci i się przycina.
Opisałem kilka problemów, ponieważ może mają one ze sobą coś wspólnego, głównym problemem jest chyba ta przepustnica, bo auto przez nią szaleje. Dziwnie pracuję i głośno chodzi, czasami nawet auto nie chciało odpalić, kręciło ale nie odpalało. Jak zgaszę auto, to przez chwile słychać jak turbina hamuje i wyje. ( przez otwarta przepustnice, zasysa powietrze).
Nie wiem już gdzie szukać, gdzie idzie ta wiązka od przepustnicy, prosto do ecu ?, może to jakiś przekaźnik ? w najgorszym przypadku ecu, ale u nas nie ma czarodzieja, który taki temat ogarnie ...
Pozdrawiam