Kopcenie 2.0 TDI 140KM BRE
: 21 paź 2020, 18:58
Witam, chciałbym się dowiedzieć dlaczego auto moje kopci. Sorki z góry, bo tematy już były ale nie uzyskałem odpowiedzi.
Może od początku. Kupiłem auto 2 lata temu od pewnego gościa (mam nadzieję, że stara mu się w trumnie na klatę zesra za oszustwo - życzę mu gorszego - wiem, że karma wraca spokojnie). Kopci na czarno jak z komina Batorego ale na 1 i 2 biegu. Od dwóch lat wymienione zostało. DPF, Turbo, Głowica, odmę, świece, chłodnica EGR, Przepływka, rozrząd. Do problemu dochodzilismy powoli, na krótki czas pomagało etc. Ale zawsze wracało do normy. Co do wtrysków ostatnio w jednym był podgięty przewód ale po wyprostowaniu i zrobie na ok jest cichsze auto. Po 3 specach od komputerów mam diagnozę, że są ok. Olej brała na początku po zmianie głowicy i uszczelki jak zalałem tak jest do tej pory. Czyli to by wykluczało pierścienie samo z siebie. Poza tym kopci tylko na czarno. Specyfikami był czyszczony wydech - jakimi? Nie wiem! Ja nie jestem mechanikiem zawodowym, mi się skończyły pomysły po głowicy ale mechanicy już też opuszczają ręce. Czy jest tutaj jakiś magik czy jak zwał anioł stróż który wie o co chodzi?? Auto ma moc jeździ normalnie tylko kopci. Elektrycznie, wiązkowo wszystko ok. Krótko mówiąc czarna magia. Ja naprawdę jestem cierpliwy ale byłem czarny jak kruk a już jestem siwy. Ktoś pomoże czy spuścić go z mostu?
A i poprzedni właściciel wgrał softa co miała niby 170km. A na pełnym baku nie mogłem zrobić 350 km. Teraz jest nowy oryginalny soft. Powrót do serii i spokojnie robie pona 800km
Może od początku. Kupiłem auto 2 lata temu od pewnego gościa (mam nadzieję, że stara mu się w trumnie na klatę zesra za oszustwo - życzę mu gorszego - wiem, że karma wraca spokojnie). Kopci na czarno jak z komina Batorego ale na 1 i 2 biegu. Od dwóch lat wymienione zostało. DPF, Turbo, Głowica, odmę, świece, chłodnica EGR, Przepływka, rozrząd. Do problemu dochodzilismy powoli, na krótki czas pomagało etc. Ale zawsze wracało do normy. Co do wtrysków ostatnio w jednym był podgięty przewód ale po wyprostowaniu i zrobie na ok jest cichsze auto. Po 3 specach od komputerów mam diagnozę, że są ok. Olej brała na początku po zmianie głowicy i uszczelki jak zalałem tak jest do tej pory. Czyli to by wykluczało pierścienie samo z siebie. Poza tym kopci tylko na czarno. Specyfikami był czyszczony wydech - jakimi? Nie wiem! Ja nie jestem mechanikiem zawodowym, mi się skończyły pomysły po głowicy ale mechanicy już też opuszczają ręce. Czy jest tutaj jakiś magik czy jak zwał anioł stróż który wie o co chodzi?? Auto ma moc jeździ normalnie tylko kopci. Elektrycznie, wiązkowo wszystko ok. Krótko mówiąc czarna magia. Ja naprawdę jestem cierpliwy ale byłem czarny jak kruk a już jestem siwy. Ktoś pomoże czy spuścić go z mostu?
A i poprzedni właściciel wgrał softa co miała niby 170km. A na pełnym baku nie mogłem zrobić 350 km. Teraz jest nowy oryginalny soft. Powrót do serii i spokojnie robie pona 800km