Kolego,jestem tu na Forum od 2 miesięcy i co zauważyłem,to bardzo słabo jest z pomocą w problemach z autami.każdy zadaje pytanie,często bez odpowiedzi a jeżeli ją uzyska,to już nie napisze,czy była trafna i udało się problem rozwiązać,albo jak go rozwiązał.
Codziennie mijam dziesiątki Audi A6 C6 i też się spodziewałem większej pomocy z tego Forum w zakresie pomocy/doradztwa.Niestety,słabo z nią
jestem na forum Alfy 166 i tam,na zadane pytanie masz odpowiedź w ciągu kilku godzin i są to w 99% trafne odpowiedzi.A ten samochód jest bardzo rzadko spotykany na drodze.
Odnośnie Twojego problemu,to ja się też z nim zmagam .U mnie jest końcówka 009.Nawet też założyłem temat ale z odpowiedzią raczej było kiepsko...
U mnie po zmianie na całkowicie nową turbinę w kpl.z nastawnikiem,bo to element w całości dalej występowały te błędy i auto jechało bez turbo oraz możliwości wykasowania błędu.
Pomysły i pomoc się skończyła i stanęło na oddaniu auta do serwisu Audi .Oni też już walczą z tym od blisko 2 tygodni i nie bardzo wiedzą co jest.
Ja bym obstawiał zapieczone łopatki u Ciebie.Lub też jest uszkodzony nastawnik.Jako,że wymiana wiąże się z kalibracją na turbinie tego nastawnika,to lepiej i taniej wyjdzie podjechać do serwisu turbin na jego regulacje urządzeniem do tego przeznaczonym.
W pierwszej kolejności zdejmij cięgno od zmiennej i zobacz,czy chodzi ona swobodnie.Może być przypieczona i nastawnik w trakcie przestawienia napotyka na opór i wtedy wyskakuje błąd 3348.