Strona 1 z 1

[A6 C6] Sportowy filtr powietrza

: 13 maja 2009, 12:44
autor: Drakula7410
Witam mam pytanko czy jest mozliwosc zamontowania do 2.0 tdi sportowego filtra powietrza a jezeli tak to gdzie mozna go kupic

: 13 maja 2009, 13:04
autor: Drakula7410
Sorki juz to zrobilem i pozdrawiam

: 15 maja 2009, 22:31
autor: Drakula7410
Dziekuje bardzo za pomoc i pozdrawiam

: 16 maja 2009, 13:43
autor: Drakula7410
Mam jeszcze pytanko czy po wymianie filtra odczowa sie roznice w pracy silnika tzn. moc itd.bo w wakacje jade do polski doloze mu ok. 30 konikow wiec czy jest sens wymieniac ten filtr

: 26 lip 2011, 21:15
autor: Bexa
Odgrzeje kotleta ale mysle ze moze warto ;)

Mam filtr K&N'a niestety bylem na hamowni po zalozeniu filtra i zrobieniu centralnego fmic'a przez co nie jestem w stanie powiedziec ile dal albo odebral filtr ale... na hamce wyszlo 146,8 km

Znajomy kupil razem ze mna filtr do a3 1,9 gdzie po hamce wyszlo 2km wiecej, ale to nadal wiem o niczym nie swiadczy.

Meczylo mnie to od dluzszego czasu czy aby na pewno te filtry nic nie daja albo sa gorsze od stokowego np firmy MANN

Wiec poswiecilem kilka godzin i troche paliwa na testy.


Testy przeprowadzone w kolko na tym samym odcinku
By wykluczyc maxymalnie czynnik bledu ludzkiego nie bylo zmiany biegow,
przerobiony licznik elektorniczny ktory wlaczal sie po wdepnieciu gazu do konca w podloge
(gdzie robilo sie "zwarcie" :) i po dojechaniu do oczekiwanej predkosci i puszczeniu gazu sie wylaczal.

Wiadomo i tak z du.y test ale na kazdym ustawieniu powtorzylem wszystko 5 razy czyli bylo 40 przejazdow
w ten sam dzien w ciagu 2 godzin przy tej samej pogodzie na tym samym odcinku drogi.

Wszystkie wyniki byly mierzone podwojnie przez osoby dodatkowo siedzace w aucie
gdzie zostala wyciagnieta srednia z wszystkich pomiarow.


Test byl po to zeby zobaczyc co wyjdzie, a moglo wyjsc cokolwiek nikt nie byl za fanbojem
w zadna strone, tylko kazdy byl bardzo ciekawy co wyjdzie bo moglo byc albo nic albo mieszany wynik
albo na którąś ze stron

po wyliczeniach wyszlo to co ponizej, wiadomo mozna wysmiac i ten test o niczmym nie swiadczy
po prostu chcialem go przeprowadzic sam dla siebie.

Jeszcze raz zaznaczam ze moglo wyjsc cokolwiek wyszlo tak..

na biegu 3 (bez wcisnietego gazu)

przyspieszenie od 50 do 100 na filtrze MANN to 6,68s
przyspieszenie od 50 do 100 na filtrze K & N to 6,59s

na biegu 4 (bez wcisnietego gazu)

przyspieszenie od 70 do 140 na filtrze MANN to 12,30s
przyspieszenie od 70 do 140 na filtrze K & N to 9,16s

na biegu 5 (bez wcisnietego gazu)

przyspieszenie od 70 do 140 na filtrze MANN to 17,20s
przyspieszenie od 70 do 140 na filtrze K & N to 17,04s

na biegu 6 (bez wcisnietego gazu)

przyspieszenie od 70 do 140 na filtrze MANN to 27,72s
przyspieszenie od 70 do 140 na filtrze K & N to 27,62s


<mysli> nie wiem chcialem sie tym podzielic z wami

: 27 lip 2011, 01:47
autor: azet
Bexa - pogratulować samozaparcia i włożonej pracy i czasu :) Dzięki Tobie wiemy coś więcej i jest to niejako "potwierdzone naukowo" :>
Różnice są symboliczne, ale wszystko wskazuje na to, że jakieś w ogóle są. Ciekawie wyszedł 4 bieg - duża dysproporcja w SPAM do innych biegów...

: 27 lip 2011, 07:28
autor: Bexa
hehe

to wszystko dzieki wam, chwilowo mialem duzo pracy ale musze opisac w koncu wasza prace nad moim 2.0 BLB ( teraz juz BKD) :D w opowiednim temacie

ps. dzieki wam auto sie urodzilo na nowo ! :D