[ AUK 3.2 256 KM] VAG Silnik Błąd Przestawienie wałka rozrzą
: 16 lut 2020, 18:54
Witam serdecznie, jestem od niedawna posiadaczem A6.
Tak na prawdę samochód użytkuje na co dzień żona a ja tylko serwisuję
Ostatnio mam problem z rozgryzieniem poniższej usterki.
Adres 01: Silnik (AUK) Plik etykiet:. AKP\06E-910-559-BKH.clb
Oznaczenie elementu SW: 4F1 910 559 N HW: 4F1 907 559
Komponent: 3.2l V6 FSI 0010
Weryfikacja: --H15--- Numer seryjny:
Kodowanie: 01050003190F0020
Kod serwisu: WSC 02325 785 00200
VCID: 366390D941477AF4CB-8062
2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
005634 - Zasilanie napięciowe zacisku 30
P1602 - 008 - napięcie za niskie - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00101000
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 40
Przebieg: 0 km
Wskaźnik czasu: 0
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Ilość powietrza/Obr.: 0.0 mg/suw
Temperatura: 9.0*C
silnik WYŁ.
Obciążenie: 0.0 %
Prędkość: 0.0 km/h
000016 - Z1; przestawianie wałka rozrządu
P0010 - 008 - usterka
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00101000
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 40
Przebieg: 223368 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2020.02.16
Czas: 15:14:25
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 1696 /min
Ilość powietrza/Obr.: 119.9 mg/suw
Temperatura: 45.0*C
ham.silnikiem
Bity binarnie: 00000000
Kąt skrętu: 101.63*
Kody gotowości: 0110 0001
Ten błąd pojawił się po raz kolejny. W poprzednim przypadku była informacja 'obciąż. niepeł', teraz jest 'ham silnikiem'.
Żadnych zmian w prowadzeniu nie odczuliśmy ale niepokoi mnie sam fakt wystąpienia tej usterki.
Tak na prawdę samochód użytkuje na co dzień żona a ja tylko serwisuję

Ostatnio mam problem z rozgryzieniem poniższej usterki.
Adres 01: Silnik (AUK) Plik etykiet:. AKP\06E-910-559-BKH.clb
Oznaczenie elementu SW: 4F1 910 559 N HW: 4F1 907 559
Komponent: 3.2l V6 FSI 0010
Weryfikacja: --H15--- Numer seryjny:
Kodowanie: 01050003190F0020
Kod serwisu: WSC 02325 785 00200
VCID: 366390D941477AF4CB-8062
2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
005634 - Zasilanie napięciowe zacisku 30
P1602 - 008 - napięcie za niskie - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00101000
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 40
Przebieg: 0 km
Wskaźnik czasu: 0
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Ilość powietrza/Obr.: 0.0 mg/suw
Temperatura: 9.0*C
silnik WYŁ.
Obciążenie: 0.0 %
Prędkość: 0.0 km/h
000016 - Z1; przestawianie wałka rozrządu
P0010 - 008 - usterka
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00101000
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 40
Przebieg: 223368 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2020.02.16
Czas: 15:14:25
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 1696 /min
Ilość powietrza/Obr.: 119.9 mg/suw
Temperatura: 45.0*C
ham.silnikiem
Bity binarnie: 00000000
Kąt skrętu: 101.63*
Kody gotowości: 0110 0001
Ten błąd pojawił się po raz kolejny. W poprzednim przypadku była informacja 'obciąż. niepeł', teraz jest 'ham silnikiem'.
Żadnych zmian w prowadzeniu nie odczuliśmy ale niepokoi mnie sam fakt wystąpienia tej usterki.