Strona 1 z 1

[ BAT 4.2 334 KM] Niskie ciśnienie (8-10 barów)

: 27 sty 2020, 12:11
autor: lamal
Rozrząd przesunięty -8* -7* - czyli walnięty któryś ślizg, z resztą, był kawałek plastiku w misce.
Prawa głowica 7.5-8 barów - fazator mocno "lata"
Lewa głowica 9-10 barów - fazator też luźny ale dużo mniej niż na prawej
Ogólnie w internecie zauważyłem tendencję do większego ciśnienia na lewym banku.

Próba olejowa podnosi średnio o 1.5 bara (ale nie więcej niż 10 barów) , czyli dół idealny nie jest. Pije odrobinę (1l/3000-4000 km) oleju i jest nagar na tłokach.

Czy to możliwe, że przez przesunięty rozrząd i luźne fazatory, zawory nie domykają się w odpowiednim czasie i ciśnienie przez nie ucieka?

Co najlepsze z takim ciśnieniem auto zbiera się poniżej 6s do 100km/h (S4B7)
i kolega zastanawia się nad remontem przy okazji wymiany rozrządu, ale jeżeli auto jedzie jak trzeba to raczej nie ma sensu ruszać głowic i pierścieni?