4.2 BAT Brak kompresji po wymianie rozrządu
: 03 lis 2017, 09:17
Postanowiłem wymienić rozrząd w moim v8
Auto standardowo grzechotało przy porannym odpalaniu.
Serwis podjął się wymiany.
Auto nie miało ani jednego błędu silnika.
Po wymianie auto nie jeździ świeci się check engine
Komputer pokazuje wypadanie zapłonu na 5 6 7 8 cylindrze.
Oraz zbyt ubogą mieszanke.
Po zmierzeniu kompresji wyszło na tej stronie od 6,7 do 6,9
Panowie twierdzą że rozrządu nie da się źle złożyć.
I że problem był już wcześniej tylko jak poszedł nowy rozrząd to się ujawnił
Na starym rozrządzie to było ułożone.
Nie chce mi się ich słuchać kazałem teraz wyjmować silnik.
Sprawdzali ustawienie rozrządu powiedzieli że jest dobrze.
Moje pytanie czy da się sprawdzić ustawienie rozrządu i założyć blokady bez wyjęcia motoru?
Czy blokady zakłada się na wszystkie elementy to znaczy 4 wałki i wał?
Co mogli spierd.....
Pomocy!!!
Auto standardowo grzechotało przy porannym odpalaniu.
Serwis podjął się wymiany.
Auto nie miało ani jednego błędu silnika.
Po wymianie auto nie jeździ świeci się check engine
Komputer pokazuje wypadanie zapłonu na 5 6 7 8 cylindrze.
Oraz zbyt ubogą mieszanke.
Po zmierzeniu kompresji wyszło na tej stronie od 6,7 do 6,9
Panowie twierdzą że rozrządu nie da się źle złożyć.
I że problem był już wcześniej tylko jak poszedł nowy rozrząd to się ujawnił
Na starym rozrządzie to było ułożone.
Nie chce mi się ich słuchać kazałem teraz wyjmować silnik.
Sprawdzali ustawienie rozrządu powiedzieli że jest dobrze.
Moje pytanie czy da się sprawdzić ustawienie rozrządu i założyć blokady bez wyjęcia motoru?
Czy blokady zakłada się na wszystkie elementy to znaczy 4 wałki i wał?
Co mogli spierd.....
Pomocy!!!