[ BPJ 2.0 170 KM] Ocena logów 2.0TFSI 0091 i popychacz pompy
: 19 cze 2017, 04:39
Witam, mechanik wymienił mi napinacz i łańcuch czyli słynny problem w 2.0TFSI (silnik BPJ). W pracy silnika za dużo się nie zmieniło, na początku zniknął problem z którym się zmagałem czyli przy odpalaniu na zimnym z okolic silnika wydobywało się dziwne grzechotanie/chrupanie przez mniej więcej 2 sekundy, ale tylko na zimnym silniku. Niestety po jakimś czasie problem znowu się pojawił. Sprzęgło, dwumasa itp. dobre, sprawdzałem różnymi sposobami, jak gwałtownie przyspieszę to jest szarpnięcie i płynnie przyspiesza, wszystkie testy jakie zrobiłem i wyczytałem przeszło pozytywnie. Nie wiem co jeszcze może być, rozrząd z pompą wody wymieniane. Do tego mam jeszcze jeden problem, ale to bardzo rzadki problem, niekiedy podczas ruszania z jedynki np. ze świateł prawie przy końcu gdy już puszczam powoli sprzęgło, samochód rusza z dziwnymi wibracjami/poślizgiem tak jakby się ruszało po zrywach, ale nic więcej się nie dzieje i to pojawia się bardzo rzadko. Czy to może jakaś poduszka pod silnikiem/skrzynią? Miał ktoś taki problem?
Tutaj logi związane z napinaczem, łańcuchem i wariatorem. Po odpaleniu samochodu (czy ciepły czy zimny silnik) skacze camshaft adjustment (act.) pomiędzy 28'KW/27.5'KW, pojechałem na autostradę, trochę ją przegoniłem i po przyjeździe na plac zrobiło się 26'KW/26,5'KW. Zastanawiam się czy wszystko dobrze zrobili. https://zapodaj.net/f283c5d926b92.jpg.html
Logi: Grupa 091: http://vaglog.com/log-091_74WH6v.html
I jeszcze jedno pytanie, miałem wolny dzień i dostałem się do popychacza pompy paliwa. Czy według Was kwalifikuje się już do wymiany?
https://zapodaj.net/81b2e8403e538.jpg.html https://zapodaj.net/76d4073f5bdf8.jpg.html https://zapodaj.net/657cc49c58b1f.jpg.html https://zapodaj.net/fa00db883be87.jpg.html https://zapodaj.net/29db3ada5187e.jpg.html
https://zapodaj.net/7a210f66539bd.jpg.html https://zapodaj.net/dcda95a887c54.jpg.html
Tutaj logi związane z napinaczem, łańcuchem i wariatorem. Po odpaleniu samochodu (czy ciepły czy zimny silnik) skacze camshaft adjustment (act.) pomiędzy 28'KW/27.5'KW, pojechałem na autostradę, trochę ją przegoniłem i po przyjeździe na plac zrobiło się 26'KW/26,5'KW. Zastanawiam się czy wszystko dobrze zrobili. https://zapodaj.net/f283c5d926b92.jpg.html
Logi: Grupa 091: http://vaglog.com/log-091_74WH6v.html
I jeszcze jedno pytanie, miałem wolny dzień i dostałem się do popychacza pompy paliwa. Czy według Was kwalifikuje się już do wymiany?
https://zapodaj.net/81b2e8403e538.jpg.html https://zapodaj.net/76d4073f5bdf8.jpg.html https://zapodaj.net/657cc49c58b1f.jpg.html https://zapodaj.net/fa00db883be87.jpg.html https://zapodaj.net/29db3ada5187e.jpg.html
https://zapodaj.net/7a210f66539bd.jpg.html https://zapodaj.net/dcda95a887c54.jpg.html