Strona 1 z 2

A6 c6 3,0 tfsi opinie

: 19 maja 2017, 20:21
autor: Aranol
Witam wszystkich
Szukam opini o silniku 3,0 tfsi 290km 2010r chodzi mi spalanie oleju, rozrzadzie, ogólnie o wszystkim nie wiem szukałem i za dużo nie mogę znaleźć..mam na oku a6 c6 allroad właśnie z tym silnikiem najpierw jednak muszę trochę się od was dowiedzieć.
Pozdrawiam

[ Dodano: 2017-05-19, 20:21 ]
Nikt nic nie wie ? Nikt nie użytkuje tego motoru?

: 20 maja 2017, 15:48
autor: tygrxek
http://gregor10.pl/audi-a6-c6-3-0tfsi-c ... 5km-555nm/

jest pare tematow na forum
ogólnie w c6 z tych mocniejszych tylko 3 silniki są sensowne moim zdaniem
4.2 v8 bez fsi 3.0 tfsi i 3.0 tdi 240 polift

: 20 maja 2017, 18:10
autor: VAGPatrick
Użytkuję samochód z takim silnikiem. W Budzie C6 nie ma lepszego silnika moim zdaniem.

: 20 maja 2017, 18:23
autor: amisz
a co z tym nagarem co sie robi w silnikach FSI?

: 20 maja 2017, 18:31
autor: VAGPatrick
Mój samochód miał 304 km mocy seryjnie więc raczej się nic nie zbiera tam. A przebieg już mam 120 tysięcy.

: 20 maja 2017, 19:37
autor: mat1324
... już 130 tysięcy km <figielek> . Pogadamy jak będziesz miał trzy razy tyle, ponieważ wtedy możesz mówić o jakimś przebiegu :p . Tyle kilometrów to jak zrobiłem w ciągu niecałych 2 lat. Wątpię, aby Twój silnik wytrzymał 300 tysięcy bez remontu <mysli> .

: 20 maja 2017, 22:28
autor: Aranol
A odnośnie spalania oleju? Jak z rozrządem?

: 21 maja 2017, 09:26
autor: amisz
Ten nagar sie zbiera niezaleznie od mocy silnika wexwszystkich typu Fsi

: 21 maja 2017, 09:52
autor: januszm
mat1324 pisze:... już 130 tysięcy km <figielek> . Pogadamy jak będziesz miał trzy razy tyle, ponieważ wtedy możesz mówić o jakimś przebiegu :p . Tyle kilometrów to jak zrobiłem w ciągu niecałych 2 lat. Wątpię, aby Twój silnik wytrzymał 300 tysięcy bez remontu <mysli> .
dlatego masz diesla.
watpie ze kolega szuka benzyne na przebiegi 60-70tkm rocznie.
problemy z benzyna to maja raczej 2.8 i 3,2 FSI.

co do przebiegu, to wstrzymujemy sie z pisaniem w forum bo nie mamy jeszcze 300tkm na blacie?

ja ma sie pecha to wszystko moze sie zdarzyc.

ten 3.0tfsi to jeden lepszych silnikow w C6, pisano juz wyzej :]

: 21 maja 2017, 10:37
autor: Aranol
Nic o 'braniu oleju' , rozrzadzie? A czy w w tym allroadzie jest tiptronic czy stronic?

: 21 maja 2017, 21:28
autor: VAGPatrick
W tym momenciemam 430koni pali sobie litr oleju na 10k km
Rozrządu nie słyszałem.
W c6 nie ma skrzyni stronic.
W przypadku 3.0 tfsi jest to zawsze tiptronik.
Spalanie wzgledne. Zrobilem dzisiaj trase do krakowa i spowrotem 11.4l/100km/h powoli nie jechałem

[ Dodano: 2017-05-21, 21:28 ]
amisz pisze:Ten nagar sie zbiera niezaleznie od mocy silnika wexwszystkich typu Fsi
Nagar jak się zbiera to wpływa na przepływy w silniku co powoduje spadek mocy.
Szczerze w żadnym doładowanym fsi nie słyszałem o nadmiernym zbieraniu się nagaru.

: 22 maja 2017, 08:23
autor: amisz
Wpisalem w google nagar w silnikach Fsi i pierwszy lepszy temat
http://mojafirma.infor.pl/moto/eksploat ... czyny.html

: 22 maja 2017, 08:59
autor: VAGPatrick
Ja raczej myślę o przypadkach potwierdzonych jakimś negatywnym wpływem na działanie silnika. Mówię o doładowanych FSI.

: 22 maja 2017, 17:38
autor: amisz
VAG - nie rozumiem cie możesz jak chłopu na granicy wytłumaczyć o co ci chodzi?

: 22 maja 2017, 22:26
autor: VAGPatrick
Chodzi mi o to że w silnikach wolnossacych nagar prowadzi do sporego obniżenia mocy. Mam doświadczenie ze znajomymi którzy mają lub mieli po 70 procent deklarowanej mocy w silnikach 4.2 oraz 5.2 FSI

A jeżeli chodzi o tfsi to osobiście nie spotkałem się silnikiem który poprzez zbierający sie nagar nie trzymał wartości katalogowych. Mam nadzieję że teraz zrozumiale napisałem