Strona 1 z 1

a6c6 2.0 170 KM problem faluje synchronizacja nierówna prac

: 22 mar 2017, 16:46
autor: tomeko89
Witam problem z A6C6 2.0 TFSI 170km,nowy nabytek jak się rozgrzeje faluje brak mocy śmierdzi z wydechu ewidentnie coś z rozrządem ,choć sprzedający zapewniał o wymianie jeszcze w niemczech (ma dosłać dokumenty)skasowałem błędy za którymś razem problem ustąpił .Czy w tym aucie trzeba szczególnie na coś zwrócić uwagę ewentalnie wymienić jakąś część żeby poźniej nie popłynąć z kasą dzięki za wszelkie info.
może ktoś zerknie na te scany:

Adres 01: Silnik Plik etykiet: Brak
Oznaczenie elementu: 4F2 910 115 B HW: 4F2 907 115
Komponent i/lub wersja: 2.0l R4/4V TFSI 0040
Kodowanie: 0105000318070018
Kod serwisu: WSC 76856 150 52320
VCID: 1F4798EDCEE3A8E0386
3 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

000017 - Z1; przestawianie wałka rozrządu w kier. później
P0011 - 004 - Nieosiągnięta wartość wymagana - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100100
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Przebieg: 212003 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2017.03.18
Czas: 18:33:08

Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 1177 /min
Obciążenie: 31.0 %
Prędkość: 18.0 km/h
Temperatura: 92.0*C
Temperatura: 31.0*C
Ciśnienie rzecz.: 960.0 mbar
Napięcie: 13.716 V

000665 - Regulacja ciśnienia doładowania
P0299 - 002 - Przekroczona granica regulacji
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100010
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Przebieg: 212051 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2017.03.19
Czas: 16:52:18

Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 2770 /min
Obciążenie: 81.1 %
Prędkość: 104.0 km/h
Temperatura: 94.0*C
Temperatura: 12.0*C
Ciśnienie rzecz.: 980.0 mbar
Napięcie: 13.843 V

000022 - Z1; czuj.położ.wałka rozrz.(G40)/czuj.położ.wału korb.(G28)
P0016 - 008 - Niepraw.przyporządkow.
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01101000
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 5
Przebieg: 212103 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2017.03.19
Czas: 18:18:34

Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 800 /min
Obciążenie: 29.8 %
Prędkość: 2.0 km/h
Temperatura: 90.0*C
Temperatura: 45.0*C
Ciśnienie rzecz.: 980.0 mbar
Napięcie: 13.970 V

Po ostrej jeżdzie pojawił znowu ten błąd PO299

Adres 01: Silnik Plik etykiet: BRAK
Oznaczenie elementu: 4F2 910 115 B HW: 4F2 907 115
Komponent i/lub wersja: 2.0l R4/4V TFSI 0040
Kodowanie: 0105000318070018
Kod serwisu: WSC 76856 150 52320
VCID: 1F4798EDCEE3A8E0386
Znaleziono 1 błąd:

000665 - Regulacja ciśnienia doładowania
P0299 - 002 - Przekroczona granica regulacji
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100010
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Przebieg: 212176 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2017.03.20
Czas: 20:05:57

Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 4417 /min
Obciążenie: 77.2 %
Prędkość: 99.0 km/h
Temperatura: 91.0*C
Temperatura: 32.0*C
Ciśnienie rzecz.: 980.0 mbar
Napięcie: 13.843 V


Kody gotowości: 0110 0001

Jeszcze jedna prośba może ktoś poratuje plikami etykiet labelami do tego silnika ewentualnie innych modułów 2.0 TFsi 170 km 2005 Rok.bo autosacan w wielu sterownikach nie widzi etykiet:) <luzik>

: 31 mar 2017, 14:09
autor: huberto21
Witam, 2.0 tfsi ma problem z czujnikiem n80 i pcv...lubi też sie wysrać od doładowania turbo. Były dwie wersje czujnika przy turbo jedna z gumową bębranką, poprawili to i teraz mozna kupić tylko ten poprawiony.
W pompie wysokiego ciśnienia jest taki popychacz który lubi sie wycierac, należy też go wymienić.
Czasem jest problem z napędem pompy oleju, zebatka na wałkach pęka sam byłem tego przykładem. Micha do zdjęcia i weryfikacja. Rozrząd jest na pasku z przodu silnika. Łańcuch jest z tyłu silnika lubi klekotać jak jest wyciągnięty, pada napinacz i na rozgrzanym silniku klepie jak diesel. Dobrze wyczyścić zawory z nagaru bo na pewno są zawalone. Przy czystym silniku i zdrowym turbo mam program na 242ps ogranicza moc mały cooler. Po programie inne auto.

Polecam wymienić zawór n80 koszt w intercarsie 50 odpowiada za odpowietrzenie, jak auto rzuca to czesto przez ten zawór, i odrazu pcv razem wszystko ok 250 pln. ale niby nie masz błędów taki by na te zawory wskazywało ale ja też nie miałem.

co do błedów które masz nie pomogę
pozdr

: 01 kwie 2017, 23:32
autor: tomeko89
huberto21 dziękuję za cenne uwagi o tym popychaczu wysokiego ciśnienia już czytałem i oglądałem filmiki na youtube ,sprawdzę jeszcze te zawory <cwaniak> .

: 20 kwie 2017, 12:25
autor: Triu
Witam, mam taka sama Audi. Rowniez mialem blad o numerze P0299, wymienilismy zawor przy turbinie, o ktorym kolega wspomnial (ten z membraną) i blad ustapil.