Strona 1 z 1

2.0 TFSI 170 km 2.4 km Który mniej pali ?

: 01 paź 2016, 18:33
autor: Roberto777
Witam . Tak sie zastanawiam który z tych silników mniej pali skoro mają prawie taką samą moc <rotfl>

: 02 paź 2016, 18:23
autor: beemka
2.0tfsi mniej pali od 2.4 V6.Osobiscie wolalbym jednak 6garow.

: 02 paź 2016, 20:39
autor: Roberto777
A ile pali taki 2.4 <lol>

: 03 paź 2016, 06:30
autor: MISQ
Zarówno jeden jak i drugi moze sie zmiescic w 10l ale turbo zyje turbo pije pomijajac fakt ze bedzie drozsze w utrzymaniu. v6 bedzie spalac od 9-13 zalezy jaka droga i noga przy normnalnej jezdzi , kuzyn smiga 2,4 i srednio 11-12lpg wiec przjemnie :)

: 03 paź 2016, 10:18
autor: elwarka1
MISQ pisze:Zarówno jeden jak i drugi moze sie zmiescic w 10l ale turbo zyje turbo pije pomijajac fakt ze bedzie drozsze w utrzymaniu
Żartujesz, prawda że 2.0TFSI będzie droższe w utrzymaniu od 2.4 V6?
Niby dlaczego? Turbiny w benzynach nie padają tak jak w dieslach, rozrząd w V6 na łańcuchach jest kilkukrotnie droży w wymianie od R4, do tego nie każdy go zrobi. Kwestia tego że są 2 głowice już podwaja koszty w razie awari, wymiana oleju, płynu, cedwek i świec będzie zawsze kosztowała wiecej. I nie ma możliwości żeby to 2.0 nawet w turbo spaliło więcej od 2.4 V6.

: 03 paź 2016, 20:07
autor: MISQ
nie żartuje miałem kilka porównań sam, turbo ma sporo osprzętu i zawsze cos a v-ka to pancerna jednostka oczywiście wolnossąca, to moje doświadczenie Ty opisz swoje.
jedyny zart to ze turbo sie nie psuje, jesli silnik ma troszkę km to każdy sie sypie a turbo juz zwłaszcza -turbiniarze juz coś o tym wiedza a nie kórzy sie dowiedzą :) Obecnie mam v6 T ale w przyszłosci v8 bez turba <radocha>

: 03 paź 2016, 20:34
autor: Ziomek
MISQ, elwarka1 ma dwie suszarki, jak padną to wymieni i dalej będzie śmigał z uśmiechem na ustach, życie jest za krótkie na wolnossaka <rotfl>

: 03 paź 2016, 21:16
autor: elwarka1
MISQ pisze:nie żartuje miałem kilka porównań sam, turbo ma sporo osprzętu i zawsze cos a v-ka to pancerna jednostka oczywiście wolnossąca, to moje doświadczenie Ty opisz swoje.
jedyny zart to ze turbo sie nie psuje, jesli silnik ma troszkę km to każdy sie sypie a turbo juz zwłaszcza -turbiniarze juz coś o tym wiedza a nie kórzy sie dowiedzą
Już Ci opisuje swoje doświadczenie, moja żona od 11 lat jeździ A4 1.8T, przebieg grubo powyżej 300 tyś, absolutnie żadnej awarii ze strony silnika, turbo pamięta fabrykę nigdy nie ruszane, 3 razy wymieniany DV. To tyle z osprzętu związanego z turbo. Drugie doświadczenie już gorsze, brat ma A6 C6 2.4 V6, narzeka masakrycznie, rozrząd już robił, o multi nie wspomnę bo nie o tym temat. Wsadził w ten silnik mnóstwo pieniędzy i dalej coś w nim kula. Mówi, że to najgorszy silnik jaki miał w swoim życiu.
Ale z jednym się z Tobą zgodzę, V-ki to pancerne jednostki, ale jeżeli chodzi o A6 to tylko do modelu C5, w C6 to już...

: 03 paź 2016, 21:32
autor: Triu
Tak dla porównania, w moim 2.0 170km na całym baku robie jakies 600km do rezerwy. Zależy jak jeżdze. Czasami potrafie przejechac +/- 100km, za te same pieniądze.